Inloggen

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:
Inloggen

Bericht door Saartje » do 21 aug 2003 08:27

Ik wilde effe zeggen dat als ik op het forum kom me elke keer opnieuw moet inloggen. Voordien was dat nooit zo, want dan werd ik automatisch ingelogd. Is wel vervelend zo!!!
En ook als ik dan ingelogd ben en ik heb 1 bericht gelezen, dan verdwijnen ineens alle oranje "papiertjes" (nieuwe berichten) dus weet ik niet meer welke nieuwe berichten waren.
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
Carola
Bead Believer
Berichten:222
Lid geworden op:za 08 feb 2003 14:23
Locatie:Sprang-Capelle

Bericht door Carola » do 21 aug 2003 09:17

Hoi,

Ik wordt automatisch ingelogd, maar had vandaag wel dat ik benodigdheden opende en opeens waren alle oranje blaadjes weg. Erg vervelend.

Carola
Liefs Carola

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » do 21 aug 2003 09:18

Tot nu toe heb ik nog nergens last van.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 21 aug 2003 09:22

Sorry. :oops:
ik heb 2 domeinnamen met pakketten, http://www.creafun.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; . creafun.nl heb ik genomen omdat ik iedere keer teveel dataverkeer had bij kralen.com, waar ik dan rekeningen voor kreeg. 2de pakket erbij was de goedkoopste oplossingen. dit forum zorgt voor veel dataverkeer en de voorbeelden, dus die heb ik verplaatst naar creafun.nl.

helaas is mijn host een beetje aan het prutsen, wel rot: er is iets stuk gegaan waar creafun.nl op was gehost. de hele database daar werkt niet meer. gelukkig is de database van dit forum geplaatst bij mijn kralen pakket, anders waren we vele berichten kwijt. in ieder geval, het forum op http://www.creafun.nl" onclick="window.open(this.href);return false; werkt niet meer momenteel. kijk maar naar http://www.creafun.nl/f_temp/" onclick="window.open(this.href);return false;, krijg je weer de bekende foutmelding. ik heb mijn forum daarom verplaatst naar kralen.com. nadeel is wel dat je opnieuw moet inloggen...en dat ik weer ff moet uitpuzzelen hoe het zit qua instellingen. automatisch inloggen gaat namelijk mbv cookies, en cookies van creafun.nl kunnen niet gebruikt worden bij kralen.com

dus sorry, oorzaak is dus omdat creafun.nl pakket niet goed werkt en ik het forum maar weer moest verplaatsen omdat het anders de hele dag niet zou werken. ik kreeg nl te horen van de host dat ze het vannacht gaan oplossen.

ik ga trouwens een keer mijn website verhuizen naar 1 host waar ik veel dataverkeer mag hebben voor een goede bedrag. ik wacht alleen nog maar even, want ik heb al betaald voor hosting t/m mei 2004 en vind het zonde om het nu al te verhuizen.

Gebruikersavatar
Carola
Bead Believer
Berichten:222
Lid geworden op:za 08 feb 2003 14:23
Locatie:Sprang-Capelle

Bericht door Carola » do 21 aug 2003 09:32

Oke Sandra,

Da zoek ik wel even wat ik wel en niet heb gelezen. Is op zich ook niet zo'n heel groot probleem. Maar we zijn hier luxe gewend.

Carola
Liefs Carola

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » do 21 aug 2003 09:39

Daarom had ik geen probleem, ik ga nog steeds via kralen.com omdat ik ook nog regelmatig op de site rondkijk.

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » do 21 aug 2003 09:41

OK, Sandra
Ik wilde het maar effe melden. :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 21 aug 2003 10:01

hennie schreef:Daarom had ik geen probleem, ik ga nog steeds via kralen.com omdat ik ook nog regelmatig op de site rondkijk.
inderdaad, vanaf daar verwijs ik naar http://www.kralen.com/f/" onclick="window.open(this.href);return false; . die redirecte alleen eerst naar creafun.nl, wegens de dataverkeer. jij had zeker bij beiden nog cookies aan. ;)
Saartje schreef:OK, Sandra
Ik wilde het maar effe melden. :wink:
bedankt, want ik was toen al bijna vergeten dat ik nog wat aan instellingen moest wijzigen. ;) haastige spoed is zelden goed...ik ben teveel 'multi-taskerig' (= veel dingen tegelijk / door elkaar doen).

Gebruikersavatar
miekel
Bead Addict
Berichten:2144
Lid geworden op:zo 17 aug 2003 17:32
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door miekel » do 21 aug 2003 14:15

Hoi Sandra,

Klopt het dat je nu geen (eventueel ontvangen) priv?berichten kunt lezen?

Groetjes, Annemieke
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 21 aug 2003 15:34

oeps da's waar ook, bedankt voor je opmerking!! het forum was eerst op kralen.com, ik had toen het menu gewijzigd zodat je niet iets zag van 'je hebt geen nieuwe berichten', want ik had die mogelijkheid toen uitgezet. vervolgens keer op creafun.nl gezet, gewijzigd, en nu ineens overgestapt naar de oude versie. *sorry*...kan alleen nu niet op creafun.nl komen omdat er dus problemen zijn...hoort morgen opgelost te zijn, zal het dan bijwerken. je krijgt waarschijnlijk wel e-mail en pop-upje bij de website als je berichten hebt. sorry!!

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » zo 24 aug 2003 21:37

Hi San, blijft het forum nu op http://www.kralen.com/f/" onclick="window.open(this.href);return false;? Dan kan ik het ineens veranderen in mijn favorieten...
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 25 aug 2003 08:01

....om eerlijk te zijn wilde ik het weer terugzetten op creafun....want ik heb iedere keer teveel dataverkeer en op zo 'n manier verspreid ik het over 2 pakketten.....maar ja, ik maak iedereen ook wel gek met deze veranderingen iedere keer, dus ik laat het anders maar hier staan....ik moet het maar gewoon een keer verhuizen naar een betere pakket, dan ben ik af van al dat gedoe. ;)

conny

inloggen

Bericht door conny » zo 31 aug 2003 08:37

Hoi Sandra,
Sinds een hele lange tijd kan ik niet inloggen op het forum en moet ik steeds als gast optreden, nu ik ben er achter wat het is, denk ik.
Mij emailadres klopt niet, kan jij het veranderen of kan ik dat doen. Ik heb n.l. sinds een lange tijd een ander en waarschijnlijk niet doorgegeven.
Groetjes Conny

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 31 aug 2003 08:47

dag conny,
dat kan ik, dat is geen probleem. weet je nog wat je inlognaam was?

Gebruikersavatar
cakira
Bead Lover
Berichten:425
Lid geworden op:za 15 feb 2003 16:47
Locatie:aalsmeer
Contacteer:

inloggen

Bericht door cakira » di 02 sep 2003 19:42

Het is gelukt, drie hoeraatjes voor Sandra.
Groetjes Conny

Gesloten