traagheid
daar heb ik dus ook last vanPienjo schreef:20.30 er waren weer problemen... hij deed helemaal niks meer... de pagina kon niet gevonden worden na eerst lang zitten wachten... maar nu doet tie het weer... maar alle berichten zijn er uitgegooid:(
zijn er nieuwe posts van de laatste anderhalf uur?
Liefs, Petra
Just bead it!

Just bead it!

- @nneke
- Bead Intelligent
foutje .....
Ik kreeg het forum niet geopend. Wel de "Voorbeelden". 21.15 rond die tijd was het mis.
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........
het forum is nu ge-update naar een nieuwe versie (2.08 ipv 2.03). volgens mij zijn de belangrijkste wijzigingen wat beveiliging dingen. ik hoop heel erg dat er een bugje in 2.03 was waardoor het soms ineens zo traag gaat, want dan is het probleem nu hopelijk opgelost.
maar tegelijkertijd is dat beetje 'too good to be true'.
als je foutmeldingen krijg ofzo hoor ik dat uiteraard heel graag.
ik wil trouwens ook binnenkort een leukere, nieuwe lay-out toevoegen aan het forum. als je daar nog tips voor heb hoor ik dat ook graag.
groetjes,
Sandra

als je foutmeldingen krijg ofzo hoor ik dat uiteraard heel graag.

ik wil trouwens ook binnenkort een leukere, nieuwe lay-out toevoegen aan het forum. als je daar nog tips voor heb hoor ik dat ook graag.

groetjes,
Sandra
- @nneke
- Bead Intelligent
nieuw ..... leukerrrrr. ?????
Is er wat mis met deze layout dan ????? nee toch ...? Niet in mijn optiek tenminste ... ( dit is een compliment voor , naar mijn mening, de rustige overzichtelijkheidsvriendelijke uitstraling van deze pagina.) groeties ....
van mij krijgt ie 5 sterren .....

MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........
- EstherEnzo
- Bead Designer
- Contacteer: