traag............
Ik had Sandra gemaild en ik kan nu eindelijk weer op het forum, het heeft te maken met een wisseling van een IP- adres waar het forum zich op bevindt.
Je computer snapt die wijziging van IP adres niet en daarom kon je er niet op.
Na 6 tot 48 uur is dit opgelost en kan je er wel weer op!
Je computer snapt die wijziging van IP adres niet en daarom kon je er niet op.
Na 6 tot 48 uur is dit opgelost en kan je er wel weer op!
Liefs, Petra
Just bead it!

Just bead it!

ja merken jullie snelheidsverschil??
zou kunnen want de provider heeft wat veranderd, wie weet was dat voor snelheid.....
maar ben nu sowieso 100000% van plan server te verhuizen naar een bedrijf zodat ik me geen zorgen meer hoeft te maken over netwerkverbinding. zal nog aantal weken duren eer zeker is dat server goed is geinstalleerd, alles daarop staat en de server is gebracht naar rotterdam. de snelheid zal hetzelfde zijn of misschien zelfs sneller.
heb nieuwe server met snellere processor en veeeeeeeel meer geheugen, dus ben benieuwd. 

maar ben nu sowieso 100000% van plan server te verhuizen naar een bedrijf zodat ik me geen zorgen meer hoeft te maken over netwerkverbinding. zal nog aantal weken duren eer zeker is dat server goed is geinstalleerd, alles daarop staat en de server is gebracht naar rotterdam. de snelheid zal hetzelfde zijn of misschien zelfs sneller.

heel vreemd, want ik heb wel bestellingen dus sommigen konden er wel snel op komen en er zijn wel een aantal forum berichten, ik neem aan dat die niet steeds minuten zaten te wachten.
kunnen mensen die hele dag hier geen last van hadden en dit lezen even melden? dan weet ik zeker of het voor iedereen geldt.
kunnen mensen die hele dag hier geen last van hadden en dit lezen even melden? dan weet ik zeker of het voor iedereen geldt.