Upload je voorbeelden naar Kralen.com

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Angelaa
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Angelaa » di 27 feb 2007 21:18

ik heb een foto geupload maar ik kreeg niets te zien na het uploaden geen url waar het hoort te staan,
Groetjes, Angela

Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 27 feb 2007 21:22

Wat kreeg je dan wel te zien? Een time-out of een foutmelding of leeg scherm ofzo?

Angelaa
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Angelaa » di 27 feb 2007 21:28

http://i84.photobucket.com/albums/k12/a ... rbeeld.jpg

dit is als ik hem al heb geupload waar de foto hoort te komen staat ie niet en de url ook niet
Groetjes, Angela

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 27 feb 2007 21:35

De foutmelding staat erbij. ;) Het moet een .jpg zijn wat je upload. Wat voor bestandstype had je?

violetmoon_17
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » wo 28 feb 2007 08:35

Ik ben er ook niet zo'n voorstander van om mijn foto's te uplaoden. :(

Ik heb toentertijd een eigen domein genomen om juist hier van af te zijn.

Sandra, mag ik wel de URL plaatsen naar mijn eigen site?

Ik kan begrijpen dat je deze extra service wilt geven aan diegenen die via photobucket of imageshack moeten uploaden.
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 28 feb 2007 09:06

Maar waarom ben je er dan niet 'n voorstander van?
Ik snap niet waarom het 'n probleem is...
Kijk meerderen hebben een eigen domein, maar de meesten bewaren de foto's niet voor altijd erop. Ik wil het netjes compleet houden...

marja!
Bead Lover

Bericht door marja! » wo 28 feb 2007 09:19

Ik snap het probleem wel.
Soms heb je gewoon iets wat je graag wil laten zien, maar wat niet 'voor altijd' op internet hoeft.

Stel ik heb een orgineel idee, of een heel goed gelukt sieraad.
Ik zou het wel willen laten zien, omdat ik er trots op ben, maar ik wil niet dat iedereen het maakt.
Dan kan ik het er met een week gewoon weer afhalen. Eventueel zijn er een paar mensen die het in die week opslaan op hun eigen computer, maar het is in ieder geval niet meer terug te zoeken.

Tja, en als die mogelijkheid er niet is, dan zou ik het sieraad misschien helemaal niet laten zien.
Je geeft toch voorbeelden van jezelf bij iemand anders in beheer. Je hebt er zelf geen controle meer over.

Ik heb er zelf niet zoveel moeite mee, omdat ik nu eenmaal niet zo vernieuwend bezig ben, maar ik kan me de redenering wel goed voorstellen.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 28 feb 2007 09:34

Tja, de enkele keer dat iemand het er snel weer vanaf wil, kan ik het altijd weer verwijderen vanaf mijn server...

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » wo 28 feb 2007 09:51

Voor mij is het wel handig. Ik zit momenteel wat krap in mijn webspace, dus als ik dan bijvoorbeeld foto's van kralenruils wil laten zien, staat mij webspace vol. Dus die haal ik dan ook vrij snel weer weg zodat ik weer andere foto's kan uploaden.
En nu kan ik dat soort foto's dus gewoon uploaden en bespaar ik zo op mijn eigen webspace :D

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » wo 28 feb 2007 16:24

violetmoon_17 schreef:Ik ben er ook niet zo'n voorstander van om mijn foto's te uplaoden. :(

Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat het probleem is, ik bedoel, het enige voordeel wat je hebt als je vanaf je eigen webspace je fotos laat zien is dat je ze kan verwijderen wanneer jij dat wilt, maar nu hoef je dan alleen maar een PB'tje of een mailtje te sturen, en het is er ook zo vanaf!

Met als voordeel voor het forum dat we dan meteen ook het bijbehorende topic kunnen verwijderen, dus niet eindeloos op zoek hoeven te gaan naar "dooie" fotos op het forum.
~Audrey~

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » wo 28 feb 2007 17:18

Je hoeft het ook niet te uploaden, maar dan laat je dus je nieuwe creatie's niet zien, dan ben je helemaal van het probleem af :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Angelaa
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Angelaa » wo 28 feb 2007 17:19

Sandra schreef:De foutmelding staat erbij. ;) Het moet een .jpg zijn wat je upload. Wat voor bestandstype had je?
B L O N T :lol:
Groetjes, Angela

violetmoon_17
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » wo 28 feb 2007 19:15

flapflap schreef:
violetmoon_17 schreef:Ik ben er ook niet zo'n voorstander van om mijn foto's te uplaoden. :(

Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat het probleem is, ik bedoel, het enige voordeel wat je hebt als je vanaf je eigen webspace je fotos laat zien is dat je ze kan verwijderen wanneer jij dat wilt, maar nu hoef je dan alleen maar een PB'tje of een mailtje te sturen, en het is er ook zo vanaf!

Met als voordeel voor het forum dat we dan meteen ook het bijbehorende topic kunnen verwijderen, dus niet eindeloos op zoek hoeven te gaan naar "dooie" fotos op het forum.
Ik weet niet precies waarom, ik heb er een vreemd gevoel bij, het is zoals al eens eerder is gezegd, net alsof je je werk (ontwerp) afgeeft. Als je nu bij mijn foto's bij de properties kijkt zie je als het goed is violetmoon.nl staan, dus dan weet je dat die foto's dus het werk en soms ook het ontwerp van violetmoon.nl is.

Wat komt er te staan als ik ze upload?
Is het dan nog altijd duidelijk van wie het ontwerp is.
En vergeet niet dat ze niet alleen via kralen.com bekeken kunnen worden, maar vaak ook via google gevonden worden.

Ik zal er nog eens goed over nadenken, maar ondertussen is mijn vraag nog niet beantwoord.

Mag ik wel een URL plaatsen die verwijst naar mijn foto's op mijn site?
Of mag dit ook niet?
Afbeelding Carina

Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 28 feb 2007 20:39

violetmoon_17 schreef:..

Wat komt er te staan als ik ze upload?
Jij krijgt dan een html code die je kan kopieren bij je topic. Voor de rest heb ik nog niets gemaakt. Ik dacht aan iedere maand een overzicht van verstuurde voorbeelden, en dat je dan bv kan stemmen op de leukste. Lijkt me logisch dat je naam er dan bij staat want het moet idd duidelijk zijn door wie het is gemaakt...Ik wilde ook dat als je dan op de foto klik je automatisch bij de topic terecht komt.
Verder leek het me leuk een overzicht te hebben van verstuurde voorbeelden per forummer. Tuurlijk staat er dan bij wie het heeft gemaakt.
violetmoon_17 schreef:Is het dan nog altijd duidelijk van wie het ontwerp is.
Ja, ik weet nog niet op wat voor manier, bv dat als je met je muis eroverheen gaat tekst met naam tevoorschijn komt, of als kop erboven, maar het zal er bij staan.
violetmoon_17 schreef: En vergeet niet dat ze niet alleen via kralen.com bekeken kunnen worden, maar vaak ook via google gevonden worden.
Dat geldt ook als het op je eigen site staat, dus dat maakt geen verschil.
violetmoon_17 schreef: Mag ik wel een URL plaatsen die verwijst naar mijn foto's op mijn site?
Of mag dit ook niet?
Sorry maar ik zie niet het verschil tussen url plaatsen en foto rechtstreeks tonen. ;) Iedereen wil dat foto meteen getoond wordt, en wij willen zeker weten dat de foto altijd te zien zal blijven (ok, tenzij de poster ons pb-ed dat het verwijderd moet worden).

violetmoon_17
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » wo 28 feb 2007 21:06

Dat geldt ook als het op je eigen site staat, dus dat maakt geen verschil.
Er is wel degelijk verschil. Als je via google een plaatje van mij vind staat daar ook mijn webadres.
Als je upload naar kralen.com staat er http://www.kralen.com/" onclick="window.open(this.href);return false; .....
Dus is het niet meer duidelijk van wie het werk is.

Maar nogmaaals ik zal er nog een diep over nadenken.
Afbeelding Carina

Afbeelding

Gesloten