traagheid

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
AstridQ
Bead Starter

Bericht door AstridQ » di 07 dec 2004 22:26

het varieert nu echt heel erg van supertraag naar weer supersnel bij mij... zit zo een minuut te wachten voor een pagina geladen is.. :roll:
sterkte ermee Sandra!
Neem me mee...
Met jou!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 07 dec 2004 23:22

:evil: :evil: :evil: hopelijk blijft ie het nu weer doen....ik kan dit niet uitstaan... :evil: :evil: spijt dat ik geen vakken over netwerk heb gevolgd tijdens mijn studie....ik denk er nu steeds meer aan om de server ergens te laten hosten, zodat ik me in ieder geval niet meer om de netwerk / internetverbinding hoef te bekommeren... :evil: :evil:

char
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door char » di 07 dec 2004 23:31

Het was zojuist heel erg. Ik kon niet meer terug naar de index. Kreeg uiteindelijk een error message. Ben het blijven proberen en toen kreeg ik een raar schermpje waar ik me moest aanmelden met mijn wachtwoord. Dat heb ik gedaan maar het lukte niet.
het was niet het bekende inlogscherm. het zag er uit met zo'n zwart hoofd zoals je dat bij als je je aanmeld voor het netpasport bij MSN.
Uiteindelijk kon ik toch weer op het forum maar om om naar deze pagina te gaan om dit bericht te plaatsen duurde ook weer erg lang.

Sandra, ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 07 dec 2004 23:39

bedankt dat je het even meld. helaas wist ik het zelf al, pff wat frustrerend. zitten prutsen en prutsen, hopelijk blijft het nu goed maar ik ben bang van niet. :evil: mijn broer weet veel meer van het netwerk hier dan ik, helaas is ie nog een week op vakantie......

:bid:

terwijl ik dit tik word het alweer langzamer... :-(( en dan weer niet....

:bid: :bid: :bid:

moon34
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door moon34 » di 07 dec 2004 23:42

Gaat hier ook echt vreselijk traag.......... ene keer krijg ik wel index en andere keer helemaal nix........... als ie index geeft en je klikt toppic aan verdwijnt ook alles :cry: hoop dat ie het snel weer doet.
Groetjes Monique

char
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door char » di 07 dec 2004 23:43

Het was zojuist heel erg. Ik kon niet meer terug naar de index. Kreeg uiteindelijk een error message. Ben het blijven proberen en toen kreeg ik een raar schermpje waar ik me moest aanmelden met mijn wachtwoord. Dat heb ik gedaan maar het lukte niet.
het was niet het bekende inlogscherm. het zag er uit met zo'n zwart hoofd zoals je dat bij als je je aanmeld voor het netpasport bij MSN.
Uiteindelijk kon ik toch weer op het forum maar om om naar deze pagina te gaan om dit bericht te plaatsen duurde ook weer erg lang.

Sandra, ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

char
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door char » di 07 dec 2004 23:44

En het heeft 12 minuten geduurd om dit vorige bericht te plaatsen.
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

char
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door char » di 07 dec 2004 23:50

Dat is raar ! Nu zie ik dat mijn vorige bericht (dat 12 min. geduurd heeft) er toch al staond. Nu begrijp ik er niks meer van.
Ik ga maar slapen. Hopelijk zijn er morgen geen rare fratsen meer met dit forum. Want juist als het niet goed werkt realiseer je je pas hoe je eraan gewend bent geraakt.
Welterusten allemaal.
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 08 dec 2004 08:06

:bid: wat hoop ik dat de server nu gewoon goed blijft.
de traagheid kon namelijk aan zoveel dingen liggen, voor hetzelfde geld was het de internetverbinding zelf die haperde / kon ik er niets aan veranderen, maar oh wat hoop ik dat het nu weer goed blijft. :bid:
als het heel erg traag is, kunnen jullie eventueel ook een e-mail sturen naar info@kralen.com , dan hoef je niet een kwartier te wachten tot het hier gepost is. ;) en dan weet ik meteen dat er iets niet goed gaat en dan kan ik kijken of het aan de server ligt (wat ik meestal wel kan oplossen) of aan de router (hopelijk ren ik dan niet hard gillend weg ;) ).

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 08 dec 2004 09:23

:-(( het hapert nu al weer! nou ja, ik weet het dus iig en ga kijken hoe ik het kan oplossen.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 08 dec 2004 14:50

wow het werkt weer....hopelijk de rest van de dag.
waarschijnlijk is er utp kabel beschadigd, kunnen we het vanavond vervangen met nieuwe. nu maar :bid: dat het rest van de dag goed blijft.

danielle
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door danielle » wo 08 dec 2004 15:29

ik hoop het ook :bid: Niet in de buurt van de kabel komen... :wink:

Wij hadden thuis ook wat problemen, vooral met mijn eigen site, maar ook nog kreeg ik steeds een timeout-melding. Ik begreep vorige week dat de kleine draadjes van de utp kabel ook allemaal in een bepaalde volgorde horen. Ik ben wat dat betreft best wel "blond" ;), ik wist dat dus niet. Ik zei nog, dat koop je toch zo kant en klaar?? Niet, want er loopt een gedeelte door de muur. Nou ja, bij ons zaten ze dus om de een of andere reden niet goed, en die hebben we weer in de goede volgorde gedaan. Dat en nog wat andere dingen zorgden er weer voor dat alles weer loopt zoals het hoort. Maar mijn vriend is echt twee avonden beziggeweest om uit te zoeken voordat ie er achter was waar het aanlag. Zucht.... hihi hij loopt ook altijd te schelden op windows, daar moet ik wel om lachen, al heeft hij wel gelijk.
Groetjes, Danielle

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 08 dec 2004 15:44

ja dat vind ik juist zo irritant, dat je niet meteen kan weten waar het aan kan liggen. had ook gebeld naar de helpdesk van demon (half uur wachten :cry: ) en die zei dat ik maar moest kijken of ik geen spyware had op mijn pc. :?
nou ja, het is nu in ieder geval tijdelijk opgelost denk ik...moet wel keer de kabel vervangen want je hoeft er maar even in de buurt te stofzuigen of het werkt niet meer. :evil: ben nu ook vrijwel vastbesloten een extra server te nemen en die ergens te laten hosten, daar komt dan kralen.com en creadream op. op de server die ik dan thuis laat komt het forum. doordat het forum veel wordt gebruikt zorgt het voor veel dataverkeer. als het forum apart is van de andere hebben beiden geen last van traagheid volgens mij. dat hoop ik in ieder geval. :roll:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 08 dec 2004 16:58

er komt trouwens vanavond een vriend langs die gaat helpen met het vervangen van het netwerk. weet nog niet hoeveel we vanavond al gaan doen, je weet nu iig alvast dat het forum tijdelijk niet bereikbaar zal zijn. uiteraard probeer ik dat zo kort mogelijk te doen. ;)

danielle
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door danielle » wo 08 dec 2004 17:05

Succes ermee!
Groetjes, Danielle

Gesloten