Moderators?

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 18 aug 2003 16:01

ok, dus:
Adressen: sandra
Algemene tips: marlies
Benodigdheden: sandra
Budgettips: Stephanie
Eigen creaties: Marieke
Kralen: Sorceress
Overig: sandra
Reclame: sandra
Websites: Marieke

Blijft over:

Beurzen en kralenmeetings
Kletspraat
Ruilen & Verkopen
Technieken (misschien Hennie?)
Voorstellen

wat snelcursus betreft: ik zal een oefenforum maken waar de moderators dan lekker mogen prutsen. en laat maar weten welke jullie wel in de gaten willen houden. Patricia, misschien dat je kletspraat wel vaak lees? en saartje, ben je niet extra geinteresseerd in beurzen en meetings sinds je 1ste beurs?

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » ma 18 aug 2003 16:03

Mij goed ik wil die beurzen en meetings wel doen! :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 18 aug 2003 16:07

ok, dus:
Beurzen en kralenmeetings: Saartje

Blijft over:

Kletspraat
Ruilen & Verkopen
Technieken (misschien Hennie?)
Voorstellen

Ik moet eerst nog uitzoeken hoe ik een forum kan maken waar alleen de moderators toegang toe hebben. daar kunnen jullie dan prutsen, na een tijdje zal ik jullie dan ook de rechten geven tot de andere forums.

patriciaT
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door patriciaT » ma 18 aug 2003 16:22

ik lees altijd alles dus kletspraat ook, dus die zou ik dan wel willen doen!

groetjes patries.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 18 aug 2003 18:01

ok, dus:
Kletspraat: PatriciaT

Blijft over:
Ruilen & Verkopen
Technieken
Voorstellen

Kletspraat heeft trouwens niet echt regels. enige waar je op hoeft te letten is of de persoon niet een hele handige topic start die dus beter onder een andere forum geplaatst kan worden. verder kun je eventueel helpen met foto's tonen enzo, dat zal ik wel een keer uitleggen. problemen die weleens voorkomen is foto proberen te tonen die niet lukt door verkeerde bestandsnaam of hele rare bestandsnaam.

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » ma 18 aug 2003 20:46

Ik zou best technieken willen doen, dat lees ik inderdaad heel erg graag, maar ja ik ben zo'n dombo op computergebied, ik weet niet of ik dat wel kan. Weten jullie nog ( ria en sandra) hoe ik heb zitten "zweten" op het nieuwe forum? :shock: :shock: :shock:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 18 aug 2003 21:01

hahahahahaha LOL da's waar. maar inmiddels krijg ik geregeld mooie afbeeldingen van je gemaild en je hebt ook geen vragen meer over dit forum. ;)
verder is de techniek topic meestal wel ok, enige dat je hoeft te doen is eventueel verplaatsen, als iemand bv wat vraagt over kralen en het dus beter bij de 'kralen' topic past. en mocht er toch iets lastigs zijn, dan kan je altijd mij een prive bericht of e-mail sturen. het belangrijkste is dat het een beetje in de gaten gehouden wordt zodat alles beetje ge-ordend blijft. dus dat kan je wel aan hoor. :P

dus:
Technieken: hennie

Blijft over:
Ruilen & Verkopen
Voorstellen

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » ma 18 aug 2003 21:10

Ik zou je graag willen helpen, maar lig vaak in het ziekenhuis dus het lijkt me geen goed plan om dit dan op mij te nemen! sorry

Marike
Bead Believer

Bericht door Marike » di 19 aug 2003 10:34

Hallo Sandra,

Sorry voor de late reactie, maar ik wil wel mijn hulp aanbieden voor "ruilen en verkopen" (voorstellen mag ook hoor). Ben niet helemaal een nono op internet gebied, maar ben wel bang dat ik een cursus "moderator" nodig heb....

Nou ik hoor het wel!
(het zou me heel leuk lijken)

groetjes
Marike

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 19 aug 2003 15:36

sharon, jammer voor je dat je geregeld naar ziekenhuis moet gaan, maar het geeft niet dat je kan helpen, ben allang blij dat velen kunnen helpen.
marike, ik zet je wel onder 'ruilen en verkopen', mocht je ook 'voorstellen' in de gaten willen houden dan hoor ik dat wel. of misschien wil iemand anders nog?

in ieder geval:
Ruilen & Verkopen: marike
Technieken: hennie

Blijft over:
Voorstellen

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » wo 20 aug 2003 07:44

Tja vindt het gewoon vervelend, ik zelf heb heel veel plezier van het forum en het zou dan lekker zijn als we allemaal wat zouden doen zodat het niet voor iemand heel veel werk is. Mocht ik ooit kleine dingetjes voor je kunnen doen, zeg je het maar!

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » wo 20 aug 2003 09:02

Ja, sorry hoor, lees het nu pas! Ik wil best helpen maar heb echt geen idee hoe dat dan in zijn werk gaat?!
Maar mocht je nog iemand nodig hebben, hoor ik het wel. (als ik dan een beetje uitleg krijg)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 20 aug 2003 11:39

sharon schreef:Tja vindt het gewoon vervelend, ik zelf heb heel veel plezier van het forum en het zou dan lekker zijn als we allemaal wat zouden doen zodat het niet voor iemand heel veel werk is. Mocht ik ooit kleine dingetjes voor je kunnen doen, zeg je het maar!
heel veel mensen helpen al hoor, dus het is niet erg. ;)

en annnemieke: misschien interesse om voorstellen in de gaten te houden? dat is heel makkelijk, want het is ongeveer hetzelfde als kletspraat: nauwelijks regels! enige waar je op moet letten is:
- of er geen handige vraag wordt gesteld, dus dat persoon haar topic bij de verkeerde forum start. als dat zo is moet je het verplaatsen, als dat niet lukt kun je mij altijd berichtje sturen
- of er bijvoorbeeld niet iemand is die 10 onzinnige berichtjes plaatst. nog nooit gebeurt hoor, dat iemand het volgooit met troep. ;)
- mocht iemand een foto of zoiets willen tonen wat niet lukt, stuur mij dan maar een prive berichtje, dan help ik daarmee

het gaat mij er meer om dat ik niet verplicht ben alles qua voorstellen te lezen. wil het wel een keer lezen, maar niet iedere dag. alleen vind ik het dus wel zo fijn als voorstellen gecontroleerd wordt, voor het geval iemand bv prutst met foto tonen of iemand daar hele handige vraag stelt.

that's it! geinteresseerd annemieke? en ik ga een oefen forum maken voor de moderators. echt, tis heel makkelijk. ;)

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » wo 20 aug 2003 20:58

Ik had gisteren wel even vluchtig gekeken, maar zie nu dat alles al bezet is. Ik beleef ook veel plezier aan het forum. Mocht ik ook nog wat voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag, Sandra. Zou voor mij iets nieuws zijn op internet gebied, nooit weg!
Liefs,
Pi?rra

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 20 aug 2003 21:00

annemieke, vind je het leuk om het in de gaten te houden? want pierra wil anders ook wel?

enneh, tis echt niet zoveel werk, iedereen gedraagt zich hier netjes. :) tis alleen voor de zekerheid, zodat het een beetje ge-ordend blijft.

Gesloten