Een aparte subforum daarvoor vind ik een beetje te ver gaan. Wat humor is leuk, maar hoofddoel van dit forum is nuttige kennis en tips uitwisselen. Misschien is het een idee voortaan 1 sticky te maken onder kletspraat en daar alles over beading anonymous te posten? Op zo 'n manier kan iedereen het makkelijk vinden en kunnen degenen die het liever niet lezen makkelijk overslaan. Omdat het toch allemaal in 1 sticky is, weet je gauw genoeg waar het over gaat. Is dat 'n idee?Jocelynn schreef:...
Oh ja... Misschien toch nog een puntje:
Is het mogelijk ergens een vast stekje te krijgen voor de Beading Anonymous/Beading Fimonymous??
Tijd voor nieuwe forumversie -> tips?
Wat de sieradenwedstrijd betreft heb ik inmiddels het volgende bedacht:
- iedere week is er automatisch een nieuwe sieradenwedstrijd met ALLE creaties van afgelopen week die geupload zijn naar dit forum. Alleen forumleden mogen stemmen op 1 creatie, NIET die van hunzelf.
- Zodra er 15 verschillende 'sieraad van de week' makers zijn, komt er een sieradenwedstrijd met daarin 15 creaties. Stel er zijn 20 creaties, bv 6 van zelfde persoon, dan mag de maker zelf 1 creatie kiezen die gebruikt wordt voor deze wedstrijd. Dus dan hou je 15 sieraden van verschillende makers. Hierbij mag wel iedereen stemmen (ook niet-forumleden). Er kan dan dus niet gecontroleerd worden of de maakster op eigen creatie stemt, maar wat maakt het uit, die ene punt.
Ik zag nl dat er al gauw minimaal 20 creaties per week worden geupload, vaak 40, soms zelfs 80. Zorgt wel voor leuke interactie denk ik, dat stemmen.
- iedere week is er automatisch een nieuwe sieradenwedstrijd met ALLE creaties van afgelopen week die geupload zijn naar dit forum. Alleen forumleden mogen stemmen op 1 creatie, NIET die van hunzelf.

- Zodra er 15 verschillende 'sieraad van de week' makers zijn, komt er een sieradenwedstrijd met daarin 15 creaties. Stel er zijn 20 creaties, bv 6 van zelfde persoon, dan mag de maker zelf 1 creatie kiezen die gebruikt wordt voor deze wedstrijd. Dus dan hou je 15 sieraden van verschillende makers. Hierbij mag wel iedereen stemmen (ook niet-forumleden). Er kan dan dus niet gecontroleerd worden of de maakster op eigen creatie stemt, maar wat maakt het uit, die ene punt.

Ik zag nl dat er al gauw minimaal 20 creaties per week worden geupload, vaak 40, soms zelfs 80. Zorgt wel voor leuke interactie denk ik, dat stemmen.

-
- Bead Intelligent
- Contacteer:

Het idee van sieradenwedstrijden is nu dus toegevoegd. Als er nog andere ideeen / tips zijn dan hoor ik dat graag.

Even een schopje omhoog. 
Ingrid van http://www.moshi-moshi.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heeft mij geholpen met hele mooie lay-out
dus als alles meezit kan er binnen 1 a 2 weken overgestapt worden naar nieuwe forumversie.
Even samenvatting wat ik dan wil toevoegen:
- wekelijkse sieradenwedstrijd, die is er al
- meer smilies
- samen inkopen weer toestaan
Graag hoor ik of jullie nog tips of ideeen hebben!

Ingrid van http://www.moshi-moshi.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heeft mij geholpen met hele mooie lay-out

Even samenvatting wat ik dan wil toevoegen:
- wekelijkse sieradenwedstrijd, die is er al
- meer smilies
- samen inkopen weer toestaan
Graag hoor ik of jullie nog tips of ideeen hebben!
bedoel je op http://forum.creadream.nl/sieradenwedstrijd.php" onclick="window.open(this.href);return false; als je nog mag stemmen? weet je toevallig nog welke fout?
Hier ben ik het echt helemaal mee neens. Ik vind het leuker (en logischer) om te stemmen op een sieraad ipv op kralen. Ik vind het anders een beetje appels en peren vergelijken, ook al is het voor de eer.vicky stellwag schreef:is het een idee om het onderdeel "showen nieuwe creaties, op te splitsen in : showen nieuw sieraden, showen eigen gemaakte kralen, en showen overige kralen creaties?