Tijd voor nieuwe forumversie -> tips?

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 01 jun 2008 10:04

Jocelynn schreef:...

Oh ja... Misschien toch nog een puntje:

Is het mogelijk ergens een vast stekje te krijgen voor de Beading Anonymous/Beading Fimonymous??
Very happy
Een aparte subforum daarvoor vind ik een beetje te ver gaan. Wat humor is leuk, maar hoofddoel van dit forum is nuttige kennis en tips uitwisselen. Misschien is het een idee voortaan 1 sticky te maken onder kletspraat en daar alles over beading anonymous te posten? Op zo 'n manier kan iedereen het makkelijk vinden en kunnen degenen die het liever niet lezen makkelijk overslaan. Omdat het toch allemaal in 1 sticky is, weet je gauw genoeg waar het over gaat. Is dat 'n idee?

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 01 jun 2008 14:35

Wat de sieradenwedstrijd betreft heb ik inmiddels het volgende bedacht:
- iedere week is er automatisch een nieuwe sieradenwedstrijd met ALLE creaties van afgelopen week die geupload zijn naar dit forum. Alleen forumleden mogen stemmen op 1 creatie, NIET die van hunzelf. :P
- Zodra er 15 verschillende 'sieraad van de week' makers zijn, komt er een sieradenwedstrijd met daarin 15 creaties. Stel er zijn 20 creaties, bv 6 van zelfde persoon, dan mag de maker zelf 1 creatie kiezen die gebruikt wordt voor deze wedstrijd. Dus dan hou je 15 sieraden van verschillende makers. Hierbij mag wel iedereen stemmen (ook niet-forumleden). Er kan dan dus niet gecontroleerd worden of de maakster op eigen creatie stemt, maar wat maakt het uit, die ene punt. ;)

Ik zag nl dat er al gauw minimaal 20 creaties per week worden geupload, vaak 40, soms zelfs 80. Zorgt wel voor leuke interactie denk ik, dat stemmen. :)

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » zo 01 jun 2008 19:22

dat is een leuke....zo'n automatische wedstrijd....
What's life whithout beads

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 03 jun 2008 12:03

:banaan: De automatische wedstrijd is nu online. Was leuke puzzel om te maken! Op http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false; kan je de spelregels vinden en op http://forum.creadream.nl/sieradenwedstrijd.php" onclick="window.open(this.href);return false; kan je stemmen op de creaties van afgelopen week.

Het idee van sieradenwedstrijden is nu dus toegevoegd. Als er nog andere ideeen / tips zijn dan hoor ik dat graag. :D

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » di 03 jun 2008 21:58

Hoi Sandra,

ziet er goed uit!!
alleen staat er bovenaan dat ik op 1 sieraad mag stemmen ;-) dan doe ik dat komt er te staan je moet op 3 sieraden eeen stem uitbrengen ga terug ;-)
Klein foutje nog dus..

Groetjes!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 04 jun 2008 07:09

oeps, bedankt voor je opmerking! zal de tekst even wijzigen...eerst kon je alleen op 1 stemmen, maar bedacht toen dat het toch wel lastig kiezen dan is, dus toen toch maar gewijzigd naar de puntenstysteem.

Moon
Bead Dreamer

Bericht door Moon » wo 04 jun 2008 07:30

Ik vind het een heel leuk idee en goed geregeld zo. :D
Groetjes van Monica

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 26 jul 2008 11:05

Even een schopje omhoog. ;)
Ingrid van http://www.moshi-moshi.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heeft mij geholpen met hele mooie lay-out :lol: dus als alles meezit kan er binnen 1 a 2 weken overgestapt worden naar nieuwe forumversie.

Even samenvatting wat ik dan wil toevoegen:
- wekelijkse sieradenwedstrijd, die is er al
- meer smilies
- samen inkopen weer toestaan

Graag hoor ik of jullie nog tips of ideeen hebben!

Annemie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Annemie » za 26 jul 2008 14:53

Er staat nog een spelfoutje in de wedstrijd als je gaat stemmen.

Verder ben ik vooral heel erg benieuwd naar de nieuwe lay-out!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 26 jul 2008 15:19

bedoel je op http://forum.creadream.nl/sieradenwedstrijd.php" onclick="window.open(this.href);return false; als je nog mag stemmen? weet je toevallig nog welke fout?

Erica
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Erica » za 26 jul 2008 16:34

Als ik die link volg staat er bovenaan: Sieradenwedstrijd..maar dan zonder die d :wink:

Annemie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Annemie » zo 27 jul 2008 18:43

Erica schreef:Als ik die link volg staat er bovenaan: Sieradenwedstrijd..maar dan zonder die d :wink:
Die had ik nog niet gezien. :) Ik zag (maar nu kan ik het niet zien omdat ik al gestemd heb) iets met het woord vervolgens?

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 28 jul 2008 09:55

Nala schreef: Ik zag (maar nu kan ik het niet zien omdat ik al gestemd heb) iets met het woord vervolgens?
vervolegns staat er ipv vervolgend inderdaad ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 28 jul 2008 10:06

:oops: oeh wat slordig...heb beiden nu gewijzigd, dank je wel!

madebyme
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door madebyme » ma 28 jul 2008 10:32

vicky stellwag schreef:is het een idee om het onderdeel "showen nieuwe creaties, op te splitsen in : showen nieuw sieraden, showen eigen gemaakte kralen, en showen overige kralen creaties?
Hier ben ik het echt helemaal mee neens. Ik vind het leuker (en logischer) om te stemmen op een sieraad ipv op kralen. Ik vind het anders een beetje appels en peren vergelijken, ook al is het voor de eer.

Gesloten