Upload je voorbeelden naar Kralen.com
Aangezien ik verder niet echt vragen krijg en het vrijwel iedereen wel lukt, heb ik nu bij de instructies bij 'show je eigen creaties' gepost dat het verplicht is je foto's te uploaden naar kralen.com. De reden is omdat ik de topics graag compleet wil houden. Als je het upload naar kralen.com blijft het er altijd staan, als je het echter op een gratis site zet komt het vanzelf een keer eraf. Ook bij een eigen site kan het best dat je een keer vergeet dat het op het forum staat en dat je het verwijder van je server.
Verder kan ik zorgen voor allerlei leuke exta's, zoals
- sieraad van de maand verkiezing
- overzicht per persoon welke voorbeelden ze hebben verstuurd
Als er toch nog vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik het graag.
Verder kan ik zorgen voor allerlei leuke exta's, zoals
- sieraad van de maand verkiezing
- overzicht per persoon welke voorbeelden ze hebben verstuurd
Als er toch nog vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik het graag.

- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Hmm jammer dat ik dit niet eerder heb gelezen want ik weet niet of ik wel zo blij ben met dat iets hier voor altijd blijft staan
Als ik iets vrijwillig upload naar een ander kan dat wel eens gezien worden als het overgeven van het eigendom en dat zie ik eigenlijk niet zo zitten.

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
Hoe bedoel je overgeven van eigendom?
Het zit gewoon zo, velen hebben geen website en weten niet hoe te uploaden, dat kan nu via het formulier. En ik wil dat het formulier altijd gebruikt wordt, zodat de topics ook altijd compleet blijven, en zodat er ook extra mogelijkheden zijn. Qua copyright vind ik dat dat geen verschil maakt...als je het op je eigen site zet kan je het er zo vanaf halen, maar als iemand het wil vinden, vinden ze het toch zo via google.
Het zit gewoon zo, velen hebben geen website en weten niet hoe te uploaden, dat kan nu via het formulier. En ik wil dat het formulier altijd gebruikt wordt, zodat de topics ook altijd compleet blijven, en zodat er ook extra mogelijkheden zijn. Qua copyright vind ik dat dat geen verschil maakt...als je het op je eigen site zet kan je het er zo vanaf halen, maar als iemand het wil vinden, vinden ze het toch zo via google.
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Okay Dat is dan jullie mening dat het zo makkelijk is.
Ik kies er dan nu voor om geen foto's meer hier te laten zien want, Ookal zijn je bedoelingen nu goed. Ik geef gewoon mijn foto's met toestemming aan jullie dan en dat vertik ik. De foto's zijn mijn eigendom en ik upload ze niet naar iemand anders zeker niet als ik zelf de webspace heb om mijn eigen foto's te laten zien.
Ik vindt dit een erg kromme gedachte Sandra. Geef deze service dan aan de mensen die het nodig hebben en dring het anderen niet op. Op een forum is het niet meer als logisch dat bepaalde topics na verloop van tijd verdwijnen. Dat is nou opschonen van het forum. Dat zorgt er ook voor dat je hosting space niet overloopt, want heb je al aan het kostenplaatje gedacht wat het gaat kosten als je jarenlang alles maar opslaat?
Maar je doet het maar op jouw manier maar mijn foto's zie je hier niet meer dan. Jammer. maar gelukkig zijn er nog meer forums waar je wel je eigen foto's mag laten zien.

Ik vindt dit een erg kromme gedachte Sandra. Geef deze service dan aan de mensen die het nodig hebben en dring het anderen niet op. Op een forum is het niet meer als logisch dat bepaalde topics na verloop van tijd verdwijnen. Dat is nou opschonen van het forum. Dat zorgt er ook voor dat je hosting space niet overloopt, want heb je al aan het kostenplaatje gedacht wat het gaat kosten als je jarenlang alles maar opslaat?
Maar je doet het maar op jouw manier maar mijn foto's zie je hier niet meer dan. Jammer. maar gelukkig zijn er nog meer forums waar je wel je eigen foto's mag laten zien.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
dag Ria,
Ik vind het jammer dat jij het zo anders zie als wij. Wat voor toestemming bedoel je dan? Moet ik anders bij het aanmeldformulier vermelden dat de foto's eigendom van de ontwerper blijven? Geen probleem hoor. Je hoeft echt niet bang te zijn dat ik dingen met de foto's wil doen. Ik heb gewoon geen zin meer in topics waarvan de foto's niet meer werken, dat is de enige reden.
Wat webspace betreft, desnoods zet ik er een 2de harddisk van 40 gb in, wat zal het kosten, 100 euro, nou daar kan ik dan weer jaren mee vooruit.
Ik vind het jammer dat jij het zo anders zie als wij. Wat voor toestemming bedoel je dan? Moet ik anders bij het aanmeldformulier vermelden dat de foto's eigendom van de ontwerper blijven? Geen probleem hoor. Je hoeft echt niet bang te zijn dat ik dingen met de foto's wil doen. Ik heb gewoon geen zin meer in topics waarvan de foto's niet meer werken, dat is de enige reden.
Wat webspace betreft, desnoods zet ik er een 2de harddisk van 40 gb in, wat zal het kosten, 100 euro, nou daar kan ik dan weer jaren mee vooruit.

Hoi Ria,
Ik begrijp je angst wel, maar als Sandra nu toch erbij zet dat de foto's jouw eigendom blijven, wat is dan het probleem? Wat is er dan vorige keer gebeurd, of wil je dat liever voor jezelf houden?
Als je echt wil dat na verloop van tijd je foto wordt verwijderd, dan kun je Sandra toch even een mailtje sturen?
Enneh... je foto's hier laten zien is toch een goede reclame, zo ben ik ook in jouw webwinkeltje terecht gekomen, en heb ik die mooie tijger-fimootjes besteld
(waar ik trouwens ontzettend blij mee ben, ik heb er nu een ketting van gemaakt, die ga ik een van de komende dagen fotograferen en uploaden
)
Ik begrijp je angst wel, maar als Sandra nu toch erbij zet dat de foto's jouw eigendom blijven, wat is dan het probleem? Wat is er dan vorige keer gebeurd, of wil je dat liever voor jezelf houden?
Als je echt wil dat na verloop van tijd je foto wordt verwijderd, dan kun je Sandra toch even een mailtje sturen?
Enneh... je foto's hier laten zien is toch een goede reclame, zo ben ik ook in jouw webwinkeltje terecht gekomen, en heb ik die mooie tijger-fimootjes besteld

- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
En ik ben op dezelfde soort manier genaaid door een meisje dat een ketting van me had gekocht (helemaal op bestelling gemaakt en vèr onder de prijs), en daarna zogenaamd belangstelling had voor nog meer sieraden. Ik heb haar met mijn stomme vertrouwen in de mens dus een flink aantal foto's gemaild omdat ze nog niet op mijn site stonden en ze snel nog wat sieraden wilde bestellen, en ik heb daarna nooit meer wat van haar gehoord. Maar ondertussen is ze mijn sieraden bij anderen aan het bestellen.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
Dat was toch jouw instructies zonder je naam? Idd erg lullig ja...DMBijoux schreef:Ik ben zo flink genaaid door een uitgever
Alleen zou ik niet weten wat voor slechts ik met de foto's zou kunnen doen, en als ik het wel zou doen zou ik stom bezig zijn, want dan zou iedereen wel gaan klagen, en ik heb geen zin in 'n slechte naam.

Esther, ik snap dat je de pest in had, maar ik zou niet weten hoe iets soortgelijks kan beginnen doordat foto's voortaan vanaf mijn server ipv vanaf andere sites getoond moeten worden.
- poppymieke
- Bead Lover
- Contacteer: