Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
-
Romantica
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Romantica » zo 19 nov 2006 19:28
Sabrina1981 schreef:Ik weet niet of ik nog steeds de enige ben, maar ben al weken niet actief hier. Omdat ik gewoon geen creaties kan bekijken. Het maakt niet uit of de gewone sites gebruikt worden of niet. Ik baal ervan, want zodra ik hier ben geweest kan ik het boeltje weer opschonen.
Ook kan ik dus jullie creaties niet meer bekijken

Het kan ook zijn dat het aan jouw PC ligt. Heb je al eens bij internetopties in je browser gekeken of het juiste is aangevinkt? Ik ben niet zo technisch hoor maar ik weet wel dat de fout ook daar kan liggen.
Wel vervelend dat je niets kan bekijken. Ik zou toch even bij int. opties speuren, succes en laat het weten of het gelukt is.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » zo 19 nov 2006 22:36
Jammer...Het is alleen ik heb al maandenlang niets veranderd aan het forum, als het aan het forum zou liggen had je het probleem al eerder moeten hebben. Enige oplossingen die ik kan bedenken is een programma downloaden om te zoeken naar spyware, da's het enige wat volgens mij voor zulke problemen kan zorgen denk ik, hoewel ik geen idee heb waarom het dan alleen fout gaat als je het forum bezoekt...
-
Sabrina1981
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door Sabrina1981 » ma 20 nov 2006 07:59
Het sieradenforum bezoeken gaat wel. Daar heb ik geen enkel probleem.
Ik zou wel even kijken bij mijn opties, maar dat moet goed staan, want bij andere sites heb ik geen problemen.
Als ik onderwerpen kies waar geen plaatjes instaan gaat het overigens wel goed hoor.
-
Ayla
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Ayla » ma 20 nov 2006 08:33
Ook ik zit nog steeds met dat probleem.
Het weerhoud me er steeds meer van om dit forum te bezoeken, en daar baal ik van.
Over het hele forum geen probleem maar zodra je "eigen creaties" gaat bekijken begint het gedonder.
-
flapflap
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door flapflap » ma 20 nov 2006 13:26
Sandra schreef:Jammer...Het is alleen ik heb al maandenlang niets veranderd aan het forum, als het aan het forum zou liggen had je het probleem al eerder moeten hebben. Enige oplossingen die ik kan bedenken is een programma downloaden om te zoeken naar spyware, da's het enige wat volgens mij voor zulke problemen kan zorgen denk ik, hoewel ik geen idee heb waarom het dan alleen fout gaat als je het forum bezoekt...
Kan het niet zijn dat er spyware zit op de server, ofzoiets? (heb er ook niet al te veel verstand van hoor)
~Audrey~
-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » ma 20 nov 2006 14:24
Nee niet op mijn server, die is goed beveiligd. Spyware op sommige gratis foto-sites zou wel kunnen, kan zijn dat er een lek in de windows zit, bv niet goed genoeg ge-update, waardoor de spyware bij de 1 wel werkt en bij de ander niet, dat zou wel kunnen. Maar spyware op mijn linux server kan niet.
-
Angelaa
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Angelaa » ma 20 nov 2006 16:53
http://www.tinypic.com" onclick="window.open(this.href);return false; geen registratie nodig

Groetjes, Angela
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.