Jammer dat we niet even mogen reageren!

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Miriam
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Miriam » wo 20 jul 2005 08:08

Ik ben hier nog niet zo lang, dus ik weet niet dat er zoiets al een geprobeerd is. Zelf ben ik op een computer forum actief en daar zit ook en chat bij en daar is het heel gezellig, we hebben dan ook regelmatig een chatmeeting. In veel chats is het allemaal erg anoniem, maar zoals hier met een kleine gemeenschap is het toch heel anders.
Groetjes,
Miriam

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » wo 20 jul 2005 08:09

ik heb een keer geprobeerd te chatten bij monique.g.
maar dat gaat zo snel dat tegen de tijd dat ik kon neerschrijven had iedereen het al over iets heel anders ik heb dus moeten afhaken.
jullie begrijpen dus wel dat ik geen voorstander ben van chatten.
omdat ik dan niet meer kan meedoen.
liefs frietje :(
kralengek

char
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door char » wo 20 jul 2005 08:23

frieda van dam schreef:ik heb een keer geprobeerd te chatten bij monique.g.
maar dat gaat zo snel dat tegen de tijd dat ik kon neerschrijven had iedereen het al over iets heel anders ik heb dus moeten afhaken.
jullie begrijpen dus wel dat ik geen voorstander ben van chatten.
omdat ik dan niet meer kan meedoen.
liefs frietje :(
En jij wil overal aan mee doen hè :lol:
Heey, hoe komt het dat jij nog een onderschrift hebt ?
Val jij onder de categorie: "extravaganza ?" :lol: :lol:
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » wo 20 jul 2005 08:31

ik weet het niet suzanne dat zou je aan sandra moeten vragen.
het is niet zo dat ik aan alles wil meedoen maar ik had er zoveel over gehoord en ik wilde gewoon eens kijken wat het is.

liefs frietje :)
kralengek

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 20 jul 2005 08:34

ik heb erover nagedacht een chat pagina te maken maar ik voel er weinig voor. een forum kan je in de gaten houden en heb je onder controle, voor hetzelfde geld wordt er uiteindelijk flink geruzied of geroddeld bij de chatpagina en krijgt kralen.com een slechte naam.
maar als iemand anders een chatpagina wil aanmaken....prima. :) degenen die willen chatten kunnen daar dan naartoe. of de chatters wisselen msn-adressen uit?

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 20 jul 2005 08:34

char schreef:
Miriam schreef:Is het misschien een idee om een live chat op te zetten? Bv Phpmychat, ik heb anders nog wel ergens wat hostingruimte en wat php kennis.
Het lijkt mij dat er op het web toch genoeg mogelijkheden zijn om te chatten. Bovendien is hiertoe al eens een poging gedaan door forummers maar dat ik volgens mij niet echt van de grond gekomen.
Ik weet niet of 'ie nog bestaat, maar dit is/was 'm. http://www.kralenchat.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » wo 20 jul 2005 09:06

Hij doet het nog wel.

Zelf ben ik moderator op een discussie forum en ik weet als geen ander hoe moeilijk modereren is, je doet het nooit iedereen naar de zin.

Op dat forum hebben wij het aantals post bij de namen weggehaald om onzin posts om zo snel mogelijk zo veel posts te behalen te voorkomen en dat werkt gelukkig prima.

We zijn hier toch op dit forum om gezellig met elkaar over kralen enz. te babbelen en niet om onzin te posten? Neemt nog allemaal nuttige bandbreedte in gebruik ook.

Voor een gezellige babbel is Kletspraat er wel immers.

Ik vind het een goeie actie dus.

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » wo 20 jul 2005 09:10

Ik ben het er ook wel mee eens. Ik weet dat ik een van de grootste kletskousen ben, en ik hoop dat niemand zich aan mij heeft geïrriteerd. if so, please inform me. Hoeft niet op het forum, mag ook via pb. Ik wil wel even zeggen dat ik het niet voor het naampje of wat dan ook deed, ik vind het gewoon gezellig om te kletsen enzow.
groetjes ikke
Afbeelding

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 20 jul 2005 09:11

Die chat werkt inderdaad nog. :idea: Dus forummers die willen chatten kunnen daar terecht.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » wo 20 jul 2005 09:11

Maar gezellig kletsen is toch ook geen probleem?

Daar is kletspraat juist voor ingesteld denk ik.

Gast

Bericht door Gast » wo 20 jul 2005 09:40

eh...ik ben nog niet zo lang op dit forum....dus de 1000 berichten halen....hihihi dat duurt nog heeeel lang denk ik. Ik heb voor dat ik reageerde eerst de regels gelezen, leken me overduidelijk en ik probeer me daar aan te houden. Soms kan er natuurlijk iets doorglippen, het is goed dat er dan mensen zijn die je aan de jas trekken.
dit is een gezellig forum en dat zal het ook blijven......nu we allen weer weten wat wel en niet kan. Ik vraag me nog wel even af waarom er zoveel onderwerpen blijven staan, de gesloten onderwerpen en die van bijvoorbeeld vorig jaar.......
is er een tijdslimiet voor het weghalen van onderwerpen?

klavertje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door klavertje » wo 20 jul 2005 09:47

ik vind het wel spijtig dat de namen weggaan maar misschien ook beter. maar ik vindt toch wel dat we bij kletspraat zo een beetje mogen zeggen wat we willen. ik bedoel niet dat we elkaar mogen gaan uitschelden en zo he, maar dat we toch nog een beetje "onzinnige dingen" mogen zeggen. (daar zijn we toch zo goed in :wink: )
ik hoop dat jullie mij niet verkeerd verstaan. maar ja, ik wou gewoon even mijn mening zeggen
creatief saxofonistje ;)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 20 jul 2005 09:53

klavertje schreef:ik vind het wel spijtig dat de namen weggaan maar misschien ook beter. maar ik vindt toch wel dat we bij kletspraat zo een beetje mogen zeggen wat we willen. ik bedoel niet dat we elkaar mogen gaan uitschelden en zo he, maar dat we toch nog een beetje "onzinnige dingen" mogen zeggen. (daar zijn we toch zo goed in :wink: )
ik hoop dat jullie mij niet verkeerd verstaan. maar ja, ik wou gewoon even mijn mening zeggen
ik snap je mening op zich wel, maar velen ergeren zich eraan als er 'onzinnige dingen' gezegd worden. vandaar dat het ons het beste lijkt als dat niet meer mag....er kan gechat worden bij http://www.kralenchat.tk" onclick="window.open(this.href);return false; en misschien maak ik een chatsubforum aan.
renny schreef: ...
is er een tijdslimiet voor het weghalen van onderwerpen?
dat zou op zich bij kletspraat kunnen, maar bij de andere subforums wil ik de meeste wel laten staan. als iemand een vraag heeft, kan die eerst de zoekmachine gebruiken. wie weet vindt ze haar antwoord dan wel meteen, ook al was het een vraag die een jaar geleden is gesteld.

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » wo 20 jul 2005 09:54

Ben ook blij dat er nog een mogelijkheid is om te reageren, vind het een goede actie :!: :!: . Ik merkte dat ik er ook nog wel door aangestoken werd ( toen ik bijna bij de 2000 was) en me tegelijkertijd inderdaad ergerde aan de berichtjes in het forum :oops:
niet dat ik me er mee hoef te bemoeien of zo, maar zou er dan voor kiezen om helemaal geen namen te zetten, behalve als ze er toe doen zeg maar, dus bij jou Sandra dat je de eigenaar bent is wel handig, maar dat is mijn mening :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Frambiej
Bead Dreamer

Bericht door Frambiej » wo 20 jul 2005 09:57

:oops: Wel stom.. eerst stuur ik zo'n reactie en dan post ik zelf zo'n stom bericht.. dacht er helemaal niet over na.. had meer zoiets van iedereen doet t dan ik ook maar :oops:

Gesloten