Ik bedoel als ik de nieuwe berichten van dat topic heb bekeken en er daarna weer nieuwe berichten bij zijn gekomen. Dan krijg ik niet weer een e-mail dat er opnieuw nieuwe berichten zijn. Of moet ik dan ook weer reageren op dat topic? (snappen jullie het nog? Het begint me te draaien)
Beginner, kun je niet aangeven dat jouw ongewenste e-mail w?l gewenst is, zodat je het daarna gewoon in je inbox krijgt?
Groetjes Baukje
geen mail
- EstherEnzo
- Bead Designer
- Contacteer:
ik weet niet precies hoe het forum werkt want ik heb het niet gemaakt. het kan aan 2 dingen liggen:
- je bent ingelogd, de forum registreert de tijd.
- precies rond die tijd worden er berichten geplaatst.
- het forum denk dat je dan nog online bent, dus krijg je geen mailtjes.
kan ook zijn dat het af en toe niet goed werkt....ik heb keer gekeken bij een andere forum over the corrs (muziek) en ik had wel hetzelfde, dan ging ik kijken, waren er nieuwe berichten bij topic waar ik geabonneerd was, maar kreeg ik geen mail....
kan ook zijn dat er soms vertraging is...dat mailtje nog onderweg is? zal wel niet maar je weet het niet....
wel heb je ook weleens dat er iets met hotmail is, ik krijg weleens automatisch mail dat mailtje over abonnement niet is aangekomen, dan had dat mailtje bij een forummer met hotmail adres aan moeten komen.
- je bent ingelogd, de forum registreert de tijd.
- precies rond die tijd worden er berichten geplaatst.
- het forum denk dat je dan nog online bent, dus krijg je geen mailtjes.
kan ook zijn dat het af en toe niet goed werkt....ik heb keer gekeken bij een andere forum over the corrs (muziek) en ik had wel hetzelfde, dan ging ik kijken, waren er nieuwe berichten bij topic waar ik geabonneerd was, maar kreeg ik geen mail....
kan ook zijn dat er soms vertraging is...dat mailtje nog onderweg is? zal wel niet maar je weet het niet....
wel heb je ook weleens dat er iets met hotmail is, ik krijg weleens automatisch mail dat mailtje over abonnement niet is aangekomen, dan had dat mailtje bij een forummer met hotmail adres aan moeten komen.