Dit forum gaat gesloten worden

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
Dit forum gaat gesloten worden

Bericht door Sandra » di 13 aug 2019 13:12

dag allemaal,
Ik hoop dat ik jullie niet erg teleurstel :oops: , maar omdat het forum niet meer actief is en ivm automatische spam wel onderhoud nodig heeft, lijkt het me het beste het forum te sluiten. Er kan dan niet meer nieuwe topics geopend worden of gereageerd worden op oude topics, wel zal de inhoud online blijven zodat al deze verzamelde nuttige tips & trucs toch beschikbaar blijft.

Dit forum is al online sinds februari 2003 dus we hebben in ieder geval de 16 jaar online gehaald. :applaus: Ik heb veel leuke herinneringen van 'show je eigen sieraden', tips en trucs over nieuwe technieken, lief en leed delen onder kletspraat, samen inkoopachties en zelfs kralenmeetings. :D

Ik wil jullie allemaal graag bedanken voor de gezellige geklets op het forum en al de tijd die iedereen voor elkaar nam.

Voor degenen die nog op zoek zijn naar andere fora, op mijn blog https://www.creadream.nl/blog/facebook- ... e-en-tips/ kun je bijvoorbeeld allerlei facebook groepjes vinden waar je ook terecht kunt voor kralengeklets.

Ik laat het forum nog even open voor degenen die graag nog wat zullen posten.

Hopelijk kom ik jullie vanzelf nog elders online tegen! :byebye

groetjes,
Sandra

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: Dit forum gaat gesloten worden

Bericht door createss » zo 18 aug 2019 14:47

Ik begrijp het volkomen Sandra. Er was alleen nog spam te lezen de laatste tijd.
Bedankt voor alle jaren dat het forum heeft bestaan!!
We zien elkaar wel elders op het www 😘
Groetjes, Petra

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Dit forum gaat gesloten worden

Bericht door Sandra » wo 04 sep 2019 07:58

Dank je wel! :-)

Gesloten