forumtijd
Re: forumtijd
Volgens mij kun je dat zelf instellen, bij je eigen profiel.
Maar zeker weten doe ik het niet, Sandra wel...die weet er alles van

Maar zeker weten doe ik het niet, Sandra wel...die weet er alles van

Groetjes Ellen.
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... jd#p438119" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier staat hoe je de tijd instelt, maar weet niet precies hoe het zit met zomer vs. wintertijd

Hier staat hoe je de tijd instelt, maar weet niet precies hoe het zit met zomer vs. wintertijd

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
Ik kan als beheerder de tijd wijzigen, maar dan geldt dat tijd alleen voor niet-ingelogde bezoekers. Als lid moet je zelf de tijd wijzigen...beetje raar misschien maar ik kan dat niet veranderen.
Ik denk als de zomertijd eenmaal begint, dat je de tijdzone hetzelfde moet laten, en dan alleen zomertijd moet aanvinken ipv wintertijd.
Ik denk als de zomertijd eenmaal begint, dat je de tijdzone hetzelfde moet laten, en dan alleen zomertijd moet aanvinken ipv wintertijd.
- Jeanette
- Bead Producer
- Contacteer:
Oh, ik had niet in de gaten dat dat aan je eigen instelling ligt... Maar het is verder niet belangrijk hoor, viel me gewoon op 

Groetjes Jeanette
Niet vergeten: je moet zelf de zomer/wintertijd instellen. Ik kan het wel in het algemeen wijzigen, dus als je niet ingelogd bent zie je wel de juiste tijd, maar ik kan helaas niet zorgen dat voor alle accounts de wintertijd geldt.