Verlopen webpagina...

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Trienk
Bead Reader
Contacteer:
Verlopen webpagina...

Bericht door Trienk » vr 04 jan 2008 20:49

Regelmatig zit ik even te sneupen en maak ik gebruik van de zoek-functie op het forum, maar als ik dan weer terug wil klikken naar de gezochte resultaten dan krijg ik te lezen dat de webpagina verlopen is. Dus dan heb ik berichtjes verzameld over een bepaald onderwerp, klik ik op ééntje en als ik die gelezen heb wil ik nog meer berichtjes over dit onderwerp lezen dus wil ik graag weer terug (doe ik meestal dmv de 'vorige'-pijl op het internet-menu-scherm...) maar dan kan ie het schijnbaar niet meer vinden??? Doe ik iets verkeerd :lol: ?
Groetjes van Trienke.

ger
Bead Fan

Bericht door ger » vr 04 jan 2008 20:54

Nee hoor, dat klopt. Je kunt het beste met de rechtermuisknop klikken op het item dat je wilt lezen. Dan kun je het item openen in een nieuw tabblad. Zo blijven je zoekresultaten behouden en kun je het gelezen item afsluiten als je klaar bent met lezen.
Het gebeurt mij ook regelmatig dat ik dat vergeet dus dan kun je weer opnieuw beginnen...

Trienk
Bead Reader
Contacteer:

Thanx

Bericht door Trienk » vr 04 jan 2008 21:05

Hartelijk bedankt voor deze goeie tip! :ontmoeten:

Groetjes van Trienke.

Curieux
Bead Believer

Bericht door Curieux » vr 04 jan 2008 21:34

En anders de pagina waarop je die melding krijgt even vernieuwen (F5)
Can you feel the bead...!?

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 04 jan 2008 22:36

klopt, dat zijn de 2 oplossingen. :) wel jammer dat die trucjes nodig zijn, je moet het maar net weten. ze zijn al bezig met uitgebreide nieuwe versie, hopelijk werkt dat dan beter.

Gesloten