upload fotos van creates: max 1 foto per sieraad

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
upload fotos van creates: max 1 foto per sieraad

Bericht door Sandra » za 19 mei 2007 20:33

Meiden, willen jullie alsjeblieft max 1 foto per creatie uploaden? Het lijkt me leuk een maandelijkse wedstrijd te houden maar dat wordt erg rommelig als er vaak meerdere foto's van dezelfde creatie op staan. ;) Het staat al bij het aanmeldformulier, maar er zijn nog vaak verschillende foto's van dezelfde creatie, vandaar even deze mededeling. Alvast bedankt!

Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sanne » za 19 mei 2007 20:35

ik heb inderdaad vandaag 2 foto's geupload maar dat is omdat je dan het sieraad beter kan zien, in vind zelf 1 foto vaak niet genoeg wat dan?
X Sanne
:flirt:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 19 mei 2007 22:48

Dan moet je proberen er 1 bestand van te maken, bv via photoshop of paint shop pro.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 28 jul 2007 22:42

Ik wil jullie graag weer erop wijzen dat je alleen foto's van eigen creaties mag uploaden, dus niet bv van kralen voor ontwerptips of van andere dingen. Ook graag max 1 foto per sieraad, het is de bedoeling dat we binnenkort kunnen stemmen op leukste sieraad van de maand en dat wordt rommelig als er meerdere foto's per creatie zijn. ;)

Ik zal de dubbele / onnodige foto's nog even laten staan, maar binnenkort verwijder ik die.

madebyme
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door madebyme » zo 29 jul 2007 09:23

Sandra schreef:... Ook graag max 1 foto per sieraad, het is de bedoeling dat we binnenkort kunnen stemmen op leukste sieraad van de maand en dat wordt rommelig als er meerdere foto's per creatie zijn. ;)
Wat ontzettend leuk! Ik heb net deze week het topic gelezen over een 'sieraad van de maand', en toen vond ik het al zo jammer dat het niet doorging! Ik vind het erg leuk.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 30 sep 2007 13:23

Sandra schreef:Ik wil jullie graag weer erop wijzen dat je alleen foto's van eigen creaties mag uploaden, dus niet bv van kralen voor ontwerptips of van andere dingen. Ook graag max 1 foto per sieraad, het is de bedoeling dat we binnenkort kunnen stemmen op leukste sieraad van de maand en dat wordt rommelig als er meerdere foto's per creatie zijn. ;)

Ik zal de dubbele / onnodige foto's nog even laten staan, maar binnenkort verwijder ik die.
Weer even een herinnering: alleen foto's van eigen crea's uploaden, geen artikelen voor restjes verkopen, kralen die je zoekt, foto's van jezelf, etc etc, want zoveel webspace heb ik ook weer niet. ;) alvast bedankt!

Gesloten