Hallo!
Zodra ik tijd heb kijk ik altijd even op het forum. Heerlijk om al die verhalen en mooie voorbeelden te lezen en bekijken. Al een tijdje loop ik met ??n brandende vraag rond. Wat is het grote voordeel van gebruiker worden? Het is misschien een stomme vraag hoor, maar ik ben altijd gast en ik weet het echt niet Laten jullie het mij weten? Thanks!
Groetjes,
Pi?rra
Wat ik heel makkelijk vind,is dat zodra je je inlogt,gelijk ziet waar nieuwe berichtjes zijn.Er brandt een lampje,zeg maar,bij nieuwe onderwerpen,gelijk op de hoofdindex-pagina.Op deze manier hoef je niet alle onderwerpen na te kijken om te zien waar misschien iets geplaatst is.
En je kan elkaar prive-berichtjes sturen via dit forum,is ook wel makkelijk.
Verder weet ik het niet
<font color="darkblue"> Leven is meervoud van lef.</font>
<font color="darkred"> Groetjes Dani </font>
precies, dat is het handige ervan: zien welke berichten toegevoegd zijn. ook kan je bv instellen van 'stuur mailtje als er geantwoord is op mijn bericht'. als ik het goed heb kan je je bericht ook wizigen als je ingelogd bent. bij de index pagina is er ook een link 'berichten sinds laatste bezoek' http://www.kralen.com/f/search.php?search_id=newposts" onclick="window.open(this.href);return false;, al helemaal handig. ook hoef je je naam niet steeds in te vullen als je ingelogd bent.
Ja wat dani zegt: je kunt goed de nieuwe berichtjes zien en ik vind het ook handig dat je je eigen bericht kunt wijzigen,soms gaat er wel eens iets fout.