Vragen staat altijd vrij, misschien geef ik niet altijd antwoord maar vragen staat vrij.
De reden is reclame mag niet, en daar vallen gebruikersnamen ook onder. Mijn gemotiveerde modjes zeiden er dan ook wat van als iemand zich aanmeldde met een bedrijfsnaam, want ja, dat mag niet. Maar de regel kwam pas veel later, er waren dus al tientallen mensen met bedrijfsnaam. Dus dan kon ik wel zeggen tegen de nieuwe 'hee dit mag niet', maar ja als anderen de naam ook hadden....dan krijg je dus inderdaad de 1 mag het wel en de ander niet, dus liet ik het toe. Uiteindelijk besloot ik de knoop door te hakken en is het dus: mensen die al hadden aangemeld mogen het nog wel, mensen die vanaf nu aanmelden mogen het niet, want de regel geldt vanaf nu. Voordat ik dat had gepost had ik het gemeld aan de modjes, omdat sommigen hun naam eigenlijk wel wilden wijzigen. Dus van 'nu kan het nog'. Vlak daarna had ik dus gepost van 'vanaf nu kan het niet meer'.
Ik heb haast de neiging die regel maar gewoon weg te halen. Ik hou er niet van als de 1 het wel mag en de ander niet. Ik had geen zin tientallen personen te pb-en dat ze naam moeten wijzigen, vandaar dat ik aan deze oplossing dacht (zij mogen het nog wel, nieuwe niet).
Het komt gewoon op het volgende neer: dit forum is voor gewone kralenfans om tips, kennis en inspiratie uit te wisselen. Dus geen reclame, spam en verkooppraatjes, alleen echte leuke kralenpraat.
Als er nog vragen zijn hoor ik het wel.
groetjes,
Sandra