"verslag" kerstmarkt

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gebruikersavatar
Kamelot
Bead Chatter
Berichten:3648
Lid geworden op:wo 07 jul 2004 20:07
Locatie:Leuven

Bericht door Kamelot » zo 26 dec 2004 17:49

Ziet er allemaal erg leuk uit!!

Hopelijk komen er veel reacties op je foldertjes...
Beady Greetzzz,

Kamelot

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » zo 26 dec 2004 19:50

Het ziet er leuk uit hoor! Gelukkig heb je het ondanks de kou nog naar je zin gehad!
Ik hoop dat je nog reacties op je folder krijgt!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fester
Bead Addict
Berichten:2122
Lid geworden op:zo 14 sep 2003 16:30
Locatie:Nederweert
Contacteer:

Bericht door Fester » ma 27 dec 2004 19:11

Ziet er hartstikke leuk uit allemaal! Vooral die gekleurde huisjes, wat schattig.
Wat had je veel sieraden bij zeg! Gelukkig heb je toch goed verkocht en veel papiertjes uitgedeeld! Succes verder!
Ga je het nu vaker doen, op zo'n markt?

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 27 dec 2004 20:12

Fester schreef:Ziet er hartstikke leuk uit allemaal! Vooral die gekleurde huisjes, wat schattig.
Wat had je veel sieraden bij zeg! Gelukkig heb je toch goed verkocht en veel papiertjes uitgedeeld! Succes verder!
Ga je het nu vaker doen, op zo'n markt?
Het Dorpsplein was met de gekleurde huisjes, en het Bosplein met huisjes in Scandinavische stijl. Beetje tuinhuisjes-achtig.

Ik weet nog niet of ik dit vaker ga doen. Bij dat tuincentrum wil ik in ieder geval wel heel graag weer deelnemen omdat het daar erg leuk was, en de organisatie is ontzettend aardig en bijna alles kan en mag. Ik denk ook dat er een ander publiek komt dan op bijvoorbeeld een rommelmarkt, bij een ander topic las ik dat er van iemand een ketting is gestolen op een rommelmarkt en daar was ik hier niet zo erg bang voor. Misschien ook wel omdat ik alles met kleine speldjes (veiligheidsspeldjes en juweliersspeldjes) vast had zitten, ik denk dat dat voor de mensen al een grote drempel is om te proberen om iets te stelen.

Ik had alle kettingen tot 30 euro op de tafel en op halsjes, en alles wat boven de 30 euro was had ik op de borden achter de tafel geprikt. Als iemand wilde kijken dan haalde ik het bord even van de muur af zodat ze van dichtbij konden kijken en eventueel passen, maar veel gelegenheid om te stelen kregen ze dus niet :wink: .

Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik dat op een markt of beurs zou kunnen aanpakken, omdat je daar volgens mij niet vaak ophanggelegenheid achter je kraam hebt. Hoe doen de anderen dat?

Karen Buis
Bead Discoverer
Berichten:28
Lid geworden op:di 23 nov 2004 20:52

Bericht door Karen Buis » di 28 dec 2004 14:43

Ziet er leuk uit, maar wat betaalde je nou voor zo'n huisje??

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 28 dec 2004 15:26

Karen Buis schreef:Ziet er leuk uit, maar wat betaalde je nou voor zo'n huisje??
Die vraag heb ik al vaker gehad, en ik probeer hem steeds te negeren :wink: . Als ik dat ga vertellen dan schieten jullie allemaal in de lach en willen jullie er allemaal naar toe en dan mag ik niet komen... Laten we het er maar op houden dat ik mijn kraamhuur er uit heb :wink: .

Karen Buis
Bead Discoverer
Berichten:28
Lid geworden op:di 23 nov 2004 20:52

Bericht door Karen Buis » za 01 jan 2005 20:46

Duidelijk... Was gewoon nieuweschierig, heb zo iets nog nooit gedaan, maar dus wel de moeite waard. :lol:

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 01 jan 2005 21:05

Karen Buis schreef:Duidelijk... Was gewoon nieuweschierig, heb zo iets nog nooit gedaan, maar dus wel de moeite waard. :lol:
Ik ben er niet rijk van geworden, maar het was een hele leuke ervaring. En gelukkig voor mij (ben erg verlegen :oops: ) alleen maar positieve dingen meegemaakt. Geen vervelende klanten, geen jatters, alleen maar veel lol gehad.

Gesloten