Beurs overijsel/drenthe?

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Duke666
Bead Anonymous
Contacteer:
Beurs overijsel/drenthe?

Bericht door Duke666 » zo 05 dec 2004 12:49

Hallo allemaal,

Leuk om creatief bezig te zijn, vooral het maken van sieraden met kleine borduurkralen :D . Weet iemand een hobbybeurs omgeving overijsel/drenthe waar ik met mijn sieraden zou mogen staan? Ik heb al op een beurs gestaan maar dat was een eind rijden, zou leuk zijn als het dichterbij ook kan. Alvast hartstikke bedankt! :P

Groetjes: Nicolien. :wink:
Hallo allemaal,

Leuk om creatief bezig te zijn. Vooral het maken van sieraden met kleine borduurkralen vind ik leuk. Voor alle mensen die creatief bezig zijn, succes met alles!

Groetjes: Nicolien.

tinkerbell
Bead Believer

Bericht door tinkerbell » ma 06 dec 2004 13:16

Is ere binnenkort in Emmen geen pananormale beurs met een sieraden beurs ????? Zal even op de borden letten!!!
Beadgreets,

Tinkerbell

Afbeelding

m@rlies

Bericht door m@rlies » ma 06 dec 2004 13:56

Dat was afgelopen zaterdag toch?

moontje
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door moontje » di 07 dec 2004 09:11

gewoon even bij google intypen, ik denk dat je dan een heel eind komt. succes! en als je ergens gaat staan, laat ff weten, ik kom namelijk uit overijssel! altijd leuk..... :wink:
Afbeelding

tinkerbell
Bead Believer

Bericht door tinkerbell » di 07 dec 2004 14:06

Zaterdag was er een kralenbeurs in de giraf maar nu is er binnenkort volgens mij een sieradenbeurs, maar dit is volgens mij in een zalencentrum ergens bij Emmen in de buurt.......... ben het bord nog niet weer tegen gekomen 8)
Beadgreets,

Tinkerbell

Afbeelding

Karen Buis
Bead Discoverer

Bericht door Karen Buis » wo 08 dec 2004 15:11

Hoorde van iemand die al heel lang met kralen bezig is dat beursen in het oosten van het land niet zo rendabel zijn. In het westen kochten de mensen altijd veel meer. Maar dat zegt een ander, zou het zelf niet weten. Je kan het altijd een keer proberen. Of anders gewoon op braderien enzf. gaan staan.

Duke666
Bead Anonymous
Contacteer:

Bericht door Duke666 » zo 12 dec 2004 16:10

Hallo,

Bedankt voor alle reacties! Het blijkt wel weer dat het moeilijk is om in omgeving drenthe en overijsel een hobbybeurs te vinden. Op google vind ik ook niks. Dan zit er niks anders op dan toch te reizen. In ieder geval toch bedankt!

Groetjes: Nicolien. :lol:
Hallo allemaal,

Leuk om creatief bezig te zijn. Vooral het maken van sieraden met kleine borduurkralen vind ik leuk. Voor alle mensen die creatief bezig zijn, succes met alles!

Groetjes: Nicolien.

Gesloten