Iemand geweest naar kreadoe vandaag?

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Maxime
Bead Starter
Iemand geweest naar kreadoe vandaag?

Bericht door Maxime » di 02 nov 2004 17:11

Hoi,

Al iemand geweest naar de Kreadoe vandaag? ben erg benieuwd wat jullie ervan vonden, ga zaterdag zelf!
Trouwens las ergens op deze site dat iemand dacht dat dit het laatste jaar was, maar op de site van kreadoe staan de datums voor 2005 al!!
Afbeelding

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » di 02 nov 2004 17:54

Jahaaaa ben net terug!
Moe en heel wat eurotjes minder.....
Maar heel veel gekocht! Bij het Duitse schepkraam lekker geschept en nog wat gekocht bij een aantal andere stands zoals, de Daver, 't Ketteltje, Jafs en Zuna.
Aanrader is het zeker! En vanmorgen stond ik als eerste bij het schepkraam had heerlijk de ruimte en vooral veel uitzoek nog! :lol:
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 02 nov 2004 18:59

ik ben er ook geweest.... weer genoeg kraaltjes om te sorteren na het scheppen.... Wij hadden al redelijk wat gekocht maar Ria moest ons weer overtreffen ...... :lol:
Was een leuk dagje al was de opzet (naar mijn idee) kleiner als vorig jaar....
Liefs
Linda

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » di 02 nov 2004 20:41

hehehehhe laten we nog niet zeggen hoeveel asociaal zakken wij hebben gekocht gaan we kijken of iemand ons kan overtreffen ;) hehehehehe
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » di 02 nov 2004 21:01

Hoihoi,

Ik ben even benieuwd naar de schepkraam.. Hoeveel kost dat per hoeveel.. ik denk dat het op gewicht gaat.? En welke maten kralen zijn dat ongeveer?

Want ik moet best een eindje komen met de trein en wil wel even weten of het moeite is ;-) Uiteraard is het een leuk dagje uit.. maar we willen ook koopjes he ;-)

Groetjes!

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » di 02 nov 2004 21:16

O ik heb ook op gewicht gekocht hoor. 1 ovalen turquoise kraal voor 7,50. haha Het koraal was ook prijzig.

Ik heb er niet op gezocht maar ik denk dat je voordeliger en rustiger kralen uit kan zoeken in een internetshop. De entree van 10 euro is ook best pittig, maar het is leuk om eens rond te kijken en ideetjes op te doen.
Kralen make the world go round!

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » di 02 nov 2004 21:46

Ik heb je helemaal niet gezien Armande ;) enne Eelke je betaald per vol zakje kralen 3 euro. En dat kan je tot barstens vol doen :)

groetjes Ria

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » wo 03 nov 2004 08:04

Hoihoi!!

Dat klinkt op zich goed! MAar hoe groot is zon zakje ongeveer??
Of hoeveel weegt een vol zakje ongeveer?

Hihi... JA wil het graag weten .. om uit te rekenen wat de kralen dan ong, kosten..

Bedankt alvast!

Groetjes!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 03 nov 2004 08:18

10 euro entree. :shock:
eelke, anders kijk je of je lekker op tijd er kan zijn, dan winkel je 's ochtends, rust je even en ga je vervolgens in utrecht kijken. dan heb je misschien meer waar voor je reisgeld. ;)

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 03 nov 2004 09:08

dat is eigenlijk niet te doen Eelke omdat ik alle zakjes al heb uitgepakt en gesorteerd:) maar ook het gewicht per zakje scheelt heel erg want je hebt grote kralen en piepkleine ik heb over het algemeen de piepkleine niet genomen maar vanaf 3mm tot supergrote(15mm etc. en ik denk dat mijn tas rond de 3 tot 4 kilo woog! Jammer dat ik het niet gewogen heb :) Maar ik kan je wel zeggen dat er in sommige zakjes zoveel zaten dat de kralen nog geen eens uitkomen op 1 cent! zoveel zitten erin. Zakje is ongeveer 10 cm by 7 cm. en je kan er gewoon tot barstens toe vol stoppen. wat gewoon een sport is om dat zakje nog dicht te krijgen op het laatst :) hahahaa

groetjes Ria

ocean
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door ocean » wo 03 nov 2004 12:18

Ja was er gister ook. Erg leuk ik heb ook geschept wat echt leuk is voor weinig!! :lol:

Verder vond ik dat er weinig beursaanbiedingen waren. Ik had ook bij een standje mooie zwarte kralen geschept ging per ons. Kwam ik bij de 30 a 40 euro. kralen waren zwaar dus daarom zo duur. Ik heb dat echt niet gedaan zou er misschien net 1 ketting van maken.

En ik werd gevraagd of ik model wou zitten voor een zelfportret. Best mooi geworden. Hoefde alleen matriaal te betalen. Gelukkig want hij vraagt voor zijn schilderijen zo'n 400 euro. :wink:

Iedereen die gaat ga vroeg zodat je er echt om 10 uur bent. En heel veel plezier!! :wink:
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 03 nov 2004 12:35

Sorceress schreef:hehehehhe laten we nog niet zeggen hoeveel asociaal zakken wij hebben gekocht gaan we kijken of iemand ons kan overtreffen ;) hehehehehe
ik heb er nog maar 1tje volgeschept.... toen ik mijn tas opging halen zag nog een kraal die ik nog niet had :oops:
Liefs
Linda

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » wo 03 nov 2004 12:55

Hoihoi,

Hmm dat klinkt dan toch wel goed dat scheppen.. Ik was ook wel van plan als ik nog puf over heb om dan utrecht nog even in te gaan.. ook altijd leuk ;-)
Ik denk dat ik morgen wel ga..
Ik heb nog 3 kortingsbonnen van 1 euro liggen voor de entree.. kreeg ik bij een bestelling van zun crea.
Die ook op de krea doe zullen staan.. die neem ik maar mee kan er vast nog meer mensen blij mee maken.
Ik ga gezellig met mijn moeder.. en ik ben gek op alle hobbies dus dat scheelt weer ;-) maar niet voor mij portemonnee. ;-)

bedankt voor alle antwoorden!!

GRoetjes Eelke

Maxime
Bead Starter

Bericht door Maxime » wo 03 nov 2004 14:36

ocean schreef: Iedereen die gaat ga vroeg zodat je er echt om 10 uur bent. En heel veel plezier!! :wink:
waarom al om 10.00 daar zijn? zijn anders de de meeste kralen op?
Afbeelding

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » wo 03 nov 2004 15:06

Eigenlijk meer voor de drukte, je kunt 's morgensvroeg nog goed bij de kramen komen, 's middags merk je al dat het dringen is bij sommige stands.
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gesloten