Donderdag Kreadoe
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Hey hello ladies
Ik ga donderdag naar de kreadoe is de planning, is er toevallig nog iemand die daar dan te vinden is?? of vanauit rotjeknor reist??
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- Naomi
- Bead Producer
- Contacteer:
Oh ja, Ria, dat zou ik je idd ook nog melden. Helaas kan ik donderdag niet. Ik ga waarschijnlijk zaterdag. (met een scrap/kralenliefhebber, dus dat wordt pijn in de voetjes)
Ik heb trouwens de plattegrond gezien. De Kreadoe is toch nog 3 zalen groot. 1 zaal met workshops en van alles en 2 zalen met stands. Dat is beter dan vorig jaar
Ik hoorde trouwens vandaag van degene met wie ik ga (en die daar mensen schijnt te kennen) dat dit wel eens de laatste Kreadoe zou kunnen zijn.
Ik heb trouwens de plattegrond gezien. De Kreadoe is toch nog 3 zalen groot. 1 zaal met workshops en van alles en 2 zalen met stands. Dat is beter dan vorig jaar
liefs,
Naomi
Naomi
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Oh er gaan zoveel verhalen de ronde op dit moment
en die verhalen gaan al jaren zo rond hoor
dus ik neem ze met een korreltje zout en zie het allemaal wel. maar jammer dat je niet meekunt! had leuk geweest!
in ieder geval veel plezier!!
in ieder geval veel plezier!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Patries ik ben echt een superbimbo!!!
ik kan helemaal niet op donderdag hahahahaa en de reden!! ik moet mee naar babyzwemmen daar zijn we verleden week mee begonnen dus de routine zit er nog niet echt in voor mij
hahaahahaha
ok inside informatie want anders krijg ik straks weer Ria je hebt helemaal geen baby
duhh nee die heb ik niet maar mijn vriendin wel en zij heeft een aantal operaties ondergaan en kan haar ventje niet al te lang omhoog houden dus als ze klaar is met het zwemmen moet er iemand zijn die dat lekkere ding van haar overneemt en dat mag tante iiiiiiiaaaa doen dus
want zij heeft anders de rest van de week krampen en dat is ook niet geweldig!!
Dus ik ga morgen maar naar de kreadoe dan !! dat is de enigste vrije dag die ik dan heb. want woensdag is er workshops en vrijdag doe ik niet omdat ik het hele weekend moet buggyracen op Ouddorp
moet fit zijn en ik wil winnen (haal het toch niet maar who cares Ik was in ieder geval niet laatste!!) 1 na laatste hahahahaahahha
ok inside informatie want anders krijg ik straks weer Ria je hebt helemaal geen baby
Dus ik ga morgen maar naar de kreadoe dan !! dat is de enigste vrije dag die ik dan heb. want woensdag is er workshops en vrijdag doe ik niet omdat ik het hele weekend moet buggyracen op Ouddorp
groetjes Ria
groetjes Ria
[quote="Sorceress"]Patries ik ben echt een superbimbo!!!
ik kan helemaal niet op donderdag hahahahaa en de reden!! ik moet mee naar babyzwemmen daar zijn we verleden week mee begonnen dus de routine zit er nog niet echt in voor mij
hahaahahaha
duhh nee die heb ik niet maar mijn vriendin wel en zij heeft een aantal operaties ondergaan en kan haar ventje niet al te lang omhoog houden dus als ze klaar is met het zwemmen moet er iemand zijn die dat lekkere ding van haar overneemt en dat mag tante iiiiiiiaaaa doen dus
want zij heeft anders de rest van de week krampen en dat is ook niet geweldig!!
Aaaaaah dat wil ik zien! Ria gaat baby zwemmen! Wat lieffffffffff. Je bent toch niet zo'n bitchy he?
Aaaaaah dat wil ik zien! Ria gaat baby zwemmen! Wat lieffffffffff. Je bent toch niet zo'n bitchy he?