Belgi???

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi
Belgi???

Bericht door Sofieke » ma 26 mei 2003 20:07

Weet iemand waar ik kralenmeetings kan vinden in Belgi??

Groetjes

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » ma 26 mei 2003 22:16

Geen idee, als je er vindt, laat het mij maar weten, want ken in Belgi? veel te weinig kralenliefhebbers. Ze zijn er waarschijnlijk wel, maar ik kom ze helaas niet tegen :shock:

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 27 mei 2003 09:37

ik had zelf nog nooit eerder van kralenmeeting gehoord, we begonnen er meer over van 'goh, is het niet leuk elkaar eens te ontmoeten'. dus hielden we een meeting, die hopelijk minimaal 2x per jaar gehouden zal worden. :) ik hoorde wel zo pas dat er ook 1tje in hamburg gehouden zal worden. in engeland en amerika houden ze het ook geregeld. maar hier hoor je er niets over....

tweetywoman
Bead Starter
Berichten:61
Lid geworden op:ma 17 feb 2003 23:53
Locatie:belgie

hallo

Bericht door tweetywoman » di 27 mei 2003 11:26

ikzelf ben ook van belgie ik woon tegen gent en heb ook nog niet gehoord of ze een kralenmeeting houden hier in belgie ik denk dat ze dat niet doen hier.
groetjes rita

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » vr 06 jun 2003 19:30

Hoe gaat jullie kralenmeetings dan eigenlijk in zijn werk?

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 06 jun 2003 21:26

op het oude forum kwamen we met het idee, iedereen was aan het rondkijken waar we het zouden kunnen houden. we konden het doen bij marlies thuis, maar dan konden er niet meer dan 8 mensen zijn en er waren al snel meer dan 8 mensen die mee wilden doen. gelukkig kent esther een bejaardentehuis in nieuwegein waar we een ruimte kunnen huren voor een hele scherpe prijs. mzl ook dat zij esther kennen, anders hadden we de ruimte vast niet kunnen huren. ik heb vervolgens gezorgd dat mensen zich kunnen inschrijven via internet, esther zorgde voor betaling en eten en alles. vanwege de vele enthousiaste reacties gaan we proberen het voortaan 2x per jaar te houden. :)
misschien kan je met iemand mee rijden? caro, weet niet meer precies waar ze woont, komt ook uit belgie en was toen ook bij de meeting, er had toen ook iemand met haar meegereden, die zij niet kent.

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » za 07 jun 2003 11:36

Wat doen jullie dan? Tonen jullie elkaar hoe jullie sieraden ofzo maken? Tonen julie sieraden die je gemaakt hebben?

Ik zou wel zelf eens een meeting in elkaar willen steken

Groetend Sofie

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 07 jun 2003 20:05

zie http://www.kralen.com/inleiding_inhoud. ... =belevenis" onclick="window.open(this.href);return false; , dan zie je wat foto's en kan je erover lezen. het is de bedoeling elkaar te ontmoeten en te knutselen, af en toe stond bv 20 mensen om 1 persoon heen, zodat zij kon uitleggen hoe je wat moet doen. verder zaten velen in groepjes te knutselen, ook liepen velen rond om elkaars sieraden te bekijken.
Laatst gewijzigd door Sandra op zo 08 jun 2003 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » zo 08 jun 2003 10:16

Ik kan de link jammer genoeg niet openen

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 08 jun 2003 10:44

nu wel, er zat een , tegenaan.

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » ma 09 jun 2003 10:06

Dank u wel Sandra

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » di 10 jun 2003 20:15

Ik ga proberen kralen bij de Belgen wat meer populair te maken. Op 21 juli is er een rommelmarkt bij mijn straat en daar hoop ik mijn eerste spulletjes te verkopen.
Ze hebben mij ook gevraagd om een workshop naar keuze te geven in een hobbywinkel in Roeselare en het staat nu al vast dat het een workshop kralen zal zijn.

Ga in de toekomst proberen een meeting in de gebuurten te organiseren
We zien wel

Groetjes

Marieke
Bead Fan
Berichten:400
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:17
Locatie:Hoofddorp

Bericht door Marieke » di 10 jun 2003 20:42

Hi Sofie,
gaaf dat je de kralen in Belgi? probeert te promoten. Ik hoop van harte dat het je gaat lukken om in Belgi? een heleboel mensen enthousiast te maken!!!!
knuffel Marieke

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » wo 11 jun 2003 07:55

Hi Sofie,

Het is echt wel nodig dat hier in Belgi? de mensen bewuster moeten worden van kralen. Ik moet zeggen, ik ga veel naar rommelmarkten (men ouders trouwens ook, want mijn pa is een verwoed verzamelaar van de Expo 1958) en dan zie je daar (heel) af en toe een sieradenverkoopster staan. Echt heel veel verkopen die dan ook niet. Ga je echter naar ambachtenmarkten dan juist weer wel.
Zo was ik dit weekend bij ons in Boom in "De Schorre" naar een ambachtenmarkt geweest en vroeg aan die sieradenverkoopster of ze veel succes had, en ze deelde ook de mening dat je op ambachtenmarkten meer verkoopt dan op gewone rommelmarkten.
Nu ja, ik ben ook van plan om markten te doen, maar echt veel van die ambachtenmarkten worden er niet veel georganiseerd.
Tja, we zullen dan alsnog maar proberen om de Belg bewuster te maken van onze kralengekte, zeker? :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » vr 13 jun 2003 12:43

Ik vind het gewoon zo jammer :cry:
Je kunt gigantisch mooie dingen maken, maar ik heb het zo moeilijk om materiaal te vinden. Ik denk dat ik in de vakantie eens naar Leuven trek.

Ik ga wat meer op rommelmarkten staan en ik ga meer workshops geven. En misschien in het najaar een kralenmeeting in Belgi? organiseren.
Je hoort er wel nog van!!

Groetjes

P.S: Saartje, van waar ben je?

Gesloten