Krea Doe 2014

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gebruikersavatar
Ingeborg76
Bead Addict
Berichten:2383
Lid geworden op:vr 23 mar 2012 17:44
Locatie:Amersfoort
Contacteer:
Re: Krea Doe 2014

Bericht door Ingeborg76 » vr 30 okt 2015 15:36

Leuk verslag Moniek, die prijzen en het weinige "echte" materiaal is voor mij reden thuis te blijven. Kost me alleen maar geld en ik doe er dan niets mee, zonde!

@Algante, wat leuk!!!!!! IK vind hem erg leuk geworden :applaus:
Groetjes Ingeborg

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: Krea Doe 2014

Bericht door estherwijma » zo 01 nov 2015 10:25

Ik ben niet gegaan dit jaar... Ik had gisteren een dogdancewedstrijd en 2 van die dingen vlak achter elkaar kan ik nu niet doen vanwege mijn chronische vermoeidheid helaas.... Kreeg vanmorgen wel nog een app van een vriendin die 2 kaartjes over had en ze aan mij wilde geven, maar gaat gewoon echt niet...en mijn geld gaat eigenlijk ook helemaal op naar alle dogdancewedstrijden hihi! Wel jammer, vind KreaDoe altijd superleuk!
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Krea Doe 2014

Bericht door Algante » zo 01 nov 2015 19:41

Ingeborg76 schreef: @Algante, wat leuk!!!!!! IK vind hem erg leuk geworden :applaus:
Dank je wel! :D
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Krea Doe 2014

Bericht door Sandra » zo 01 nov 2015 21:48

oeh hij is leuk Algante!
Hilly en Injo, goed geslaagd daar? Ik heb me ingehouden, heb nog pakketjes liggen die ik jaren geleden daar had gekocht...en nog niets mee heb gedaan.

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Krea Doe 2014

Bericht door Kikkertje » ma 02 nov 2015 09:42

Tjonge wat een drukte, niet leuk meer. Veel mensen met van die trolleys die ze gerust over je voeten trekken. Auw. Veel wol en haken, veel vilt, veel cupcake. Ik heb weinig echt originele, bijzondere producten gezien, weinig nieuwe dingen. De sieradenkramen inderdaad veel imitatie leerbandjes, en verder vrij veel van hetzelfde in vele prijsvariaties, zoals Moniek al zei. En heel veel rommelige uitzoekbakken, viel me op. Bij de workshops was het eigenlijk veel te druk om die te doen, zeker die voor de kinderen daarvoor stonden ze in de rij, en sommige daarvan waren ook best prijzig vond ik, in verhouding tot wat je ervoor kreeg.
De kinderen vonden het ijsje en de bijbehorende chocoladefontein erg leuk. Ikzelf heb wel een paar ideetjes opgedaan, en een paar kleinigheden gekocht.
Ik snap Esther dat je er vanwege je vermoeidheid vanaf gezien hebt, want wij waren gesloopt. We hebben best een leuke middag gehad, maar voor mij persoonlijk heeft de Kreadoe geen toegevoegde waarde. Ik snuffel toch liever op mijn gemak op het internet.
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: Krea Doe 2014

Bericht door estherwijma » ma 02 nov 2015 09:48

Wat jammer Kikkertje.... Ik vind de KreaDoe altijd leuk juist omdat er ook dingen zijn die nieuw voor me zijn, wat betreft sieraden is er voor mij altijd maar 1 stand en dat is die van Natscha Kralen, maar het is idd altijd megadruk... Ik vond het jammer dat ik niet kon gaan, maar heb wat anders leuks gedaan dit weekend en vind het ook niet erg verder
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
InJo
Bead Starter
Berichten:54
Lid geworden op:za 21 jun 2014 08:11
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Krea Doe 2014

Bericht door InJo » ma 02 nov 2015 20:01

Hilly en ik hebben een gezellig dagje Kreadoe gehad. Ben zeker geslaagd: paar leuke kleuren rocailles en rizo beads, paar kant-en-klare pakketjes voor armband en oorbellen, aantal mooie glashangers, wat kumihimo koord, leuk boekje met patroontjes voor kralen haken en een flink aantal pakketjes voor chainmaille. Ik kan dus weer vooruit :-)

Ben het wel met Kikkertje eens dat de drukte niet leuk meer is en al die rolkoffers zouden eigenlijk de beurs niet opmogen. Maar vind het toch altijd leuk om rond te lopen en inspiratie op te doen. Dit jaar inderdaad geen nieuwe dingen gezien, wat andere jaren meestal wel het geval is en van mij zou het aantal goede kralenstands meer mogen zijn. Zit wat dat betreft wel te denken om toch eens een echte kralenbeurs in Duitsland te bezoeken......
If beads were money, I'd be a billionaire by now.

Gesloten