Hobbybeurs Antwerpen

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie
Re: Hobbybeurs Antwerpen

Bericht door hadewijch » do 21 feb 2013 14:52

ja ik las te laat dat je in kortrijk woont en de beurs van antwerpen dus wel uit de richting is...
ik woon op een half uurtje van antwerpen
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
sannie25
Bead Lover
Berichten:466
Lid geworden op:ma 05 nov 2012 22:11
Contacteer:

Re: Hobbybeurs Antwerpen

Bericht door sannie25 » do 21 feb 2013 19:15

ik ga ook naar Antwerpen. word lekker spannend.
Ik ga met een vriend, die wou meegaan. super lief van hem :)

Gebruikersavatar
moedertje
Bead Designer
Berichten:789
Lid geworden op:vr 07 okt 2011 14:56
Locatie:België
Contacteer:

Re: Hobbybeurs Antwerpen

Bericht door moedertje » vr 22 feb 2013 12:34

Wel, ik ben geweest en heb nu eens bijna niks van kralen gekocht. Heb nog wel genoeg liggen om nog te maken en wil ook even eens iets anders. Niet dat ik wil stoppen met sieraden maar ik heb er ondertussen zoveel. Zeker die met fimo. En ik vond het een uitdaging om eeens iets anders te proberen. Ik ga beginnen met kaarten te maken en dan vooral met de stempeltechniek. Het is eigenlijk gekomen door het stempelen op de fimo en omdat mijn moeder jarig was dat ik eens geprobeerd had om zelf een kaartje te maken maar had natuurlijk niet het nodige materiaal. En dat materiaal heb ik aangeschaft en ben ik meteen gaan uitproberen. Stempelen en inkleuren. Resultaat te zien bij overige creaties. Moet nog veel oefenen maar vind het al geweldig. Een mens komt tijd te kort. :mrgreen:

Gebruikersavatar
sannie25
Bead Lover
Berichten:466
Lid geworden op:ma 05 nov 2012 22:11
Contacteer:

Re: Hobbybeurs Antwerpen

Bericht door sannie25 » vr 22 feb 2013 14:35

moedertje schreef:Wel, ik ben geweest en heb nu eens bijna niks van kralen gekocht. Heb nog wel genoeg liggen om nog te maken en wil ook even eens iets anders. Niet dat ik wil stoppen met sieraden maar ik heb er ondertussen zoveel. Zeker die met fimo. En ik vond het een uitdaging om eeens iets anders te proberen. Ik ga beginnen met kaarten te maken en dan vooral met de stempeltechniek. Het is eigenlijk gekomen door het stempelen op de fimo en omdat mijn moeder jarig was dat ik eens geprobeerd had om zelf een kaartje te maken maar had natuurlijk niet het nodige materiaal. En dat materiaal heb ik aangeschaft en ben ik meteen gaan uitproberen. Stempelen en inkleuren. Resultaat te zien bij overige creaties. Moet nog veel oefenen maar vind het al geweldig. Een mens komt tijd te kort. :mrgreen:
ben benieuwd naar je nieuwe creatie.
En was het leuk?

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Re: Hobbybeurs Antwerpen

Bericht door hadewijch » vr 22 feb 2013 15:38

Ja voor kaarten staat er altijd genoeg op de beurs...begrijp me niet verkeerd maar soms vind ik dat er echt over...
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
moedertje
Bead Designer
Berichten:789
Lid geworden op:vr 07 okt 2011 14:56
Locatie:België
Contacteer:

Re: Hobbybeurs Antwerpen

Bericht door moedertje » vr 22 feb 2013 23:15

hadewijch schreef:Ja voor kaarten staat er altijd genoeg op de beurs...begrijp me niet verkeerd maar soms vind ik dat er echt over...
Ja, andere beurzen let ik daar niet op omdat ik alleen aan de standen met kralen kijk maar inderdaad voor kaarten te maken heb je keus te over. Ik heb totaal geen ervaring in het kaarten maken dus werd ik overweldigd door de vele mogelijkheden, manieren, materialen. Had gewoon eens zin in iets anders en dat zal ik wel afwisselen met sieraden maken.

Gesloten