Hobby creatief salon

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Gebruikersavatar
moedertje
Bead Designer
Berichten:789
Lid geworden op:vr 07 okt 2011 14:56
Locatie:België
Contacteer:
Hobby creatief salon

Bericht door moedertje » do 06 sep 2012 13:29

Ik ga naar het hobby creatief salon in Mechelen en verheug me er al op. Een dagje voor mezelf om alles eens op het gemakje te bekijken.Het is van woensdag 19 t.e.m zondag 23/09.

Gebruikersavatar
lidewij
Bead Lover
Berichten:480
Lid geworden op:wo 05 mei 2010 09:21
Locatie:zandpol
Contacteer:

Re: Hobby creatief salon

Bericht door lidewij » do 06 sep 2012 13:31

klink leuk

heel veel plezier! :byebye
geniet elke dag van het leven, haal er elke dag wat moois uit!

Elise25
Bead Starter
Berichten:74
Lid geworden op:zo 17 jun 2012 12:46

Re: Hobby creatief salon

Bericht door Elise25 » zo 09 sep 2012 14:44

Ben je er al eens geweest? Is het de moeite?
Ik twijfel nog of ik ga gaan. 't Is niet bij de deur voor mij, inkom is 10 euro inkom en er staan niet heel veel kralenwinkels op de deelnemerslijst.

Gebruikersavatar
moedertje
Bead Designer
Berichten:789
Lid geworden op:vr 07 okt 2011 14:56
Locatie:België
Contacteer:

Re: Hobby creatief salon

Bericht door moedertje » ma 10 sep 2012 12:10

Elise25 schreef:Ben je er al eens geweest? Is het de moeite?
Ik twijfel nog of ik ga gaan. 't Is niet bij de deur voor mij, inkom is 10 euro inkom en er staan niet heel veel kralenwinkels op de deelnemerslijst.
Ja, ben er vorig jaar geweest en er staan inderdaad niet zo heel veel kralenwinkels maar ga samen met een vriendin die dan weer voor het handwerken zoals breien en haken gaat en het is voor ons gewoon ook een leuke daguitstap. Het is inderdaad niet goedkoop: de inkom en zeker niet als je daar nog iets eet of/en drinkt maar ik heb het ervoor over omdat ik voor de rest niet veel uitstapjes maak zonder mijn gezin, dus vind het wel eens leuk. Ik kijk er alvast naar uit. Voor mij is het ook niet dichtbij maar zoals ik al zei: een daguitstap voor mij eens niet als moeder. In Hasselt ga ik ook altijd naar de hobbybeurs en het zijn vooral altijd dezelfde kramen hoor.

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Re: Hobby creatief salon

Bericht door hadewijch » ma 10 sep 2012 15:22

ik ga der ook naartoe en heb denk ik dit jaar geluk dat mijn zus aan gratis kaarten kan geraken...
was dit niet dan zou ik ook gaan hoor
alleen de gezellige sfeer al..
en vermist ik wel meerdere hobby's heb .....nie dak dat dan allemaal gebruik hoor... :oops: :oops:
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

pastwatch
Bead Discoverer
Berichten:46
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 12:14
Locatie:België

Re: Hobby creatief salon

Bericht door pastwatch » wo 12 sep 2012 13:05

Ik ga ook een keertje kijken. Ik weet dat Creanancy en Elfenatelier er alvast zullen staan. Ben er zelf nog nooit geweest, dus ik ben wel benieuwd.
~Put your smile on my face ~

kraaltjesaar
Bead Reader
Berichten:7
Lid geworden op:do 13 sep 2012 17:49

Re: Hobby creatief salon

Bericht door kraaltjesaar » do 13 sep 2012 17:51

Klinkt leuk, kan dit jaar helaas niet, maar misschien volgend jaar :)

Elise25
Bead Starter
Berichten:74
Lid geworden op:zo 17 jun 2012 12:46

Re: Hobby creatief salon

Bericht door Elise25 » vr 14 sep 2012 21:52

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik twijfel nog of ik ga gaan. Ik heb juist een heel druk weekend (zaterdagavond en zondag heb ik al plannen) en in de week moet ik werken.
Ik heb voorlopig geen tijd voor andere hobbies dan juwelen maken, dus ik zou alleen maar voor kralen gaan... Misschien toch niet echt de moeite gezien het beperkte aanbod van kralenkramen.

diddi
Bead Interested
Berichten:118
Lid geworden op:wo 31 mar 2010 20:15

Re: Hobby creatief salon

Bericht door diddi » zo 16 sep 2012 20:01

Ik zou zeggen, gaan! Ik ga al een paar jaar, en ik kom altijd naar huis met heel veel parels.

Natalie
Bead Believer
Berichten:203
Lid geworden op:za 07 jun 2003 11:47
Locatie:Rumst-Belgie

Re: Hobby creatief salon

Bericht door Natalie » di 18 sep 2012 12:23

dames op de website http://www.hobbysalon.be" onclick="window.open(this.href);return false; staat een kortingsbon en dan is het maar 8.5 inkom toch wel de moeite he
groetjes
Natalie

Gesloten