Kralen goedkoop kopen

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
K4R3N
Kralen goedkoop kopen

Bericht door K4R3N » vr 20 jul 2012 20:43

Hallo,
Ik ben net weer begonnen met parelen en zou graag eens nieuwe parels kopen.
Maar 1 probleem: geld...
Heeft soms iemand oude parels of weet iemand wanneer er zo ergens een marktje of beurs ofzo is?
Liefst in Blegië..
Alvast bedankt!

CreaBecca
Bead Interested
Berichten:127
Lid geworden op:vr 10 feb 2012 00:56
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Re: Kralen goedkoop kopen

Bericht door CreaBecca » vr 20 jul 2012 21:51

Ik ken wel een webshop die in de opheffingsuitverkoop is, ze hebben redelijk wat kleuren en maten, ik weet alleen niet hoe het zit met verzending naar belgië!

Maar misschien de moeite waard om eens een kijkje te nemen!

http://www.kralin.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

K4R3N

Re: Kralen goedkoop kopen

Bericht door K4R3N » vr 20 jul 2012 22:00

CreaBecca schreef:Ik ken wel een webshop die in de opheffingsuitverkoop is, ze hebben redelijk wat kleuren en maten, ik weet alleen niet hoe het zit met verzending naar belgië!

Maar misschien de moeite waard om eens een kijkje te nemen!

http://www.kralin.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ooh, bedankt! Ik ga zeker een even kijken of ze naar België versturen! :)

pastwatch
Bead Discoverer
Berichten:46
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 12:14
Locatie:België

Re: Kralen goedkoop kopen

Bericht door pastwatch » ma 23 jul 2012 13:52

Hey K4r3n,

laat je iets weten als ze ook naar België versturen ? Ik ben ook geïnteresseerd !
~Put your smile on my face ~

Elise25
Bead Starter
Berichten:74
Lid geworden op:zo 17 jun 2012 12:46

Re: Kralen goedkoop kopen

Bericht door Elise25 » do 26 jul 2012 18:38

Ik heb ook nog geen goedkope kralenwinkel gevonden... Oorhangers zijn niet zo duur, maar als je een ketting wilt maken, loopt het bedrag al snel op.

De prijzen van internetshops zijn goedkoper, maar mijn eerste online-aankoop is tegengevallen. Ik heb uiteindelijk de meeste goederen teruggezonden, maar dat heeft me dan nog 6 euro verzendingskosten gekost. Zo heb ik er dus uiteindelijk nog "verlies" aan gehad. Voorlopig durf ik dus geen online bestellingen meer plaatsen.

Gebruikersavatar
Unicorn
Bead Lover
Berichten:428
Lid geworden op:zo 12 dec 2004 11:25
Locatie:Gronsveld
Contacteer:

Re: Kralen goedkoop kopen

Bericht door Unicorn » vr 27 jul 2012 10:01

Hoi Elise,

Jammer van je slechte ervaring!

Ik koop alleen via internet. (Tegenwoordig via groothandels).
Creadream was één van de eerste :-) Nooit problemen gehad en
als er al iets niet in orde was heeft Sandra het altijd gelijk opgelost.

In het verleden heb ik eigenlijk nooit slechte ervaringen gehad met een webshop.
Op het forum kan je vast wel wat webshops vinden waar de leden al ervaring mee hebben.
Kralenwinkels zijn leuk om een keer te neuzen, maar helaas vaak duurder
dan de webshops die geen huur etc hoeven te betalen.
groetjes,
Annemie

Everybody needs some magic in life …………

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Kralen goedkoop kopen

Bericht door Kikkertje » vr 27 jul 2012 12:46

Jammer van je slechte ervaring.

Ik sluit me helemaal bij Unicorn aan. Ik heb eigenlijk nooit slechte ervaringen gehad. En ging er eens iets mis, dan werd het netjes opgelost.
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
Chantale
Bead Believer
Berichten:267
Lid geworden op:wo 01 feb 2012 10:24
Locatie:West-Vlaanderen

Re: Kralen goedkoop kopen

Bericht door Chantale » vr 27 jul 2012 14:49

Lees altijd goed het reglement van de webshop voor je een bestelling plaatst. Er zijn namelijk veel webshobs waarbij je geen verzendingskosten moet betalen als je voor een bepaald bedrag aankoopt.

Elise25
Bead Starter
Berichten:74
Lid geworden op:zo 17 jun 2012 12:46

Re: Kralen goedkoop kopen

Bericht door Elise25 » wo 01 aug 2012 19:28

Voor alle duidelijkheid: het is niet Creadream waarmee ik een slechte ervaring had.

@Kikkertje: Dit was mijn eerste kralenaankoop bij een webshop, maar ik heb wel verschillende andere goederen aangekocht via het internet (gaande van een GSM-hoesje tot een laptop) waarover ik heel tevreden ben. Ik zal dus toch nog wel eens een poging wagen om kralen in een internetshop te kopen :)

diddi
Bead Interested
Berichten:118
Lid geworden op:wo 31 mar 2010 20:15

Re: Kralen goedkoop kopen

Bericht door diddi » ma 20 aug 2012 16:32

ik koop mijn parels altijd via internet, en Creamdream is toch een ideaal adres. Snel, goedkoop, geen verzendingskosten en als er een probleem is met de post wordt het heel snel opgelost.

Gebruikersavatar
narda
Bead Believer
Berichten:299
Lid geworden op:wo 11 jul 2012 16:04
Locatie:deurne

Re: Kralen goedkoop kopen

Bericht door narda » ma 20 aug 2012 16:39

diddi schreef:ik koop mijn parels altijd via internet, en Creamdream is toch een ideaal adres. Snel, goedkoop, geen verzendingskosten en als er een probleem is met de post wordt het heel snel opgelost.

creadream is voor mij de nr one,alhoewel ik nog geen ander heb geprobeerd, ik vind ze niet duur , een heel snelle levering en altijd alles netjes in het pakketje. bennog maar pas bezig met kralen maar vind deze shop een supershop'ke :)
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Gebruikersavatar
Ingeborg76
Bead Addict
Berichten:2383
Lid geworden op:vr 23 mar 2012 17:44
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Kralen goedkoop kopen

Bericht door Ingeborg76 » wo 22 aug 2012 10:01

Ik heb mijn eerste bestellingen via Kralenwebwinkel.nl (viel tegen), Sayila (redelijk prijzig) en voordeelkralen.nl gedaan. Nu ik meer op de maat let en vaker Miyuki (tila enzo) gebruik ben ik regelmatig bij Creadream aan t neuzen....nog niets besteld maar wel gekeken Corakraal.nl

Keuze is bij Creadream erg groot maar wat ik mis haal ik weer elders, daarbij let ik wel op de verzendkosten. Terugsturen heb ik nog nooit gedaan.
Het enige wat ik nog mis bij Creadream is Swarovski...maar dat is erg prijzig dus alleen voor eigen gebruik..
Groetjes Ingeborg

Gesloten