Sieradenbeurs!

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
LiBijoux
Bead Starter
Berichten:69
Lid geworden op:wo 04 mei 2011 11:58
Sieradenbeurs!

Bericht door LiBijoux » za 07 jan 2012 10:51

Hai Hai,

Ik heb een vraagje..
Op zaterdag en zondag 21 + 22 januari is er in Bergen op Zoom een sieradenbeurs.
Ik heb interesse om daar heen te gaan! Op de website staat dat de entree €5,- is. Moet ik dat bedrag gewoon bij de deur betalen, op de dag zelf. Of al van te voren?
Bedankt!

Gebruikersavatar
EllenM
Bead Interested
Berichten:185
Lid geworden op:zo 07 nov 2004 12:35
Contacteer:

Re: Sieradenbeurs!

Bericht door EllenM » za 07 jan 2012 12:05

Leuk, ik kom uit Bergen op zoom. Is iemand er al eens eerder geweest en welke kralenwinkels staan er dan? Want dat kan ik niet terug vinden...

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Sieradenbeurs!

Bericht door Kikkertje » za 07 jan 2012 12:33

De deelnemers aan de beurs staan vanaf de maandag ervoor op de site van de sieradenbeurs. Meestal zijn er wel een aantal vaste deelnemers, die op elke beurs staan. Dus om een idee te krijgen kun je de deelnemers voor komend weekend bekijken. Entree betaal je gewoon bij de ingang. Vaak staat er op de site wel een kortingsbon, die je kunt gebruiken bij acties bij bepaalde stands.

Het aantal stands/deelnemers per beurs is wisselend. Dat hangt een beetje af van de locatie. Ik heb zelf een aantal keren in Ahoy gestaan, de laatste keer waren daar zo'n 32 stands. Maar op de beurzen in kleinere plaatsen, zijn er soms maar 8 of 10 deelnemers. En dan heb je natuurlijk ook minder aanbod.
Groetjes, Marjan

LiBijoux
Bead Starter
Berichten:69
Lid geworden op:wo 04 mei 2011 11:58

Re: Sieradenbeurs!

Bericht door LiBijoux » za 07 jan 2012 13:08

Bedankt voor de reacties!

Gebruikersavatar
EllenM
Bead Interested
Berichten:185
Lid geworden op:zo 07 nov 2004 12:35
Contacteer:

Re: Sieradenbeurs!

Bericht door EllenM » za 07 jan 2012 15:29

Bedankt voor de uitleg!

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: Sieradenbeurs!

Bericht door Ellen » do 26 jan 2012 11:44

EllenM schreef:Leuk, ik kom uit Bergen op zoom. Is iemand er al eens eerder geweest en welke kralenwinkels staan er dan? Want dat kan ik niet terug vinden...
Ff off-topic :wink:
Wat grappig, ik ook... en er zijn er nog meer actief uit Bergen op Zoom op het forum :D

Ik ben geweest, maar niets gekocht. Er stonden niet zoveel kramen, en over het algemeen veel hetzelfde. Maar als je een beginnend kraler bent, is het genieten :D
Groetjes Ellen.

Gesloten