Kerst & Creatief Beurs

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Gebruikersavatar
Kralina
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:za 23 dec 2006 18:35
Contacteer:
Kerst & Creatief Beurs

Bericht door Kralina » do 10 nov 2011 18:04

Komend weekend ( 12 & 13 november) is er Kerst & Creatief Beurs in Kortrijk, en 26 en 27 november in Antwerpen.
Ik sta al te trappelen, ben er helemaal klaar voor....keb mijn wagen vol geladen, lala-la-la....

Zijn echt leuke en sfeervolle beurzen met een mix van hobbyisten die hun kunstwerkjes verkopen, en professionelen die materialen aanbieden om lekker zelf aan de slag te gaan. Cadeautjes, kerstversiering, gastronomie, muzikale optredens, kinderanimatie, de kerstman...kom het beleven in Kortrijk en/of Antwerpen!
Als U werk maakt van Uw hobby.

Gebruikersavatar
nienja
Bead Fan
Berichten:347
Lid geworden op:di 02 mei 2006 21:58
Locatie:"ik heb getwijfeld over Belgie....." ergens in de Noorderkempen!

Re: Kerst & Creatief Beurs

Bericht door nienja » za 12 nov 2011 23:38

in Antwerpen in Bouwcentrum ???
al eens naartoe geweest, in Mechelen enkele jaren geleden, maar echter 1 klein standje van fimo toen!!! wel vele andere tussenkraaltjes bij!!! en ideetjes opgedaan!
heb een fijn weekend

nienja
"ik werd deze morgen wakker met de zon in mijn gezicht en een licht briesje bracht bloemen mee binnen"
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!

Gebruikersavatar
Kralina
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:za 23 dec 2006 18:35
Contacteer:

Re: Kerst & Creatief Beurs

Bericht door Kralina » ma 14 nov 2011 10:12

Ja in het Bouwcentrum (heet nu Antwerp Expo) is ie in Antwerpen.

Mechelen is dit jaar 'Nieuw', het is de Kerst & Creatief beurs die is samen gegaan met de Libelle Winterfair. Een meer klassevolle beurs, die 4 dagen lang is, 17 t/m 20 november.

Wij zijn vannacht thuisgekomen uit Kortrijk. Was een gezellige en fijne beurs.
Dinsdagochtend rijden we alweer naar Mechelen om daar de stand voor de Libelle Winterfair op te bouwen; ben eens curieus naar die beurs.
En volgende week dan de Kerst & Creatief in Antwerpen....druk zo achter elkaar 3 beurzen, maar ook wel leuk.
Als U werk maakt van Uw hobby.

Gebruikersavatar
nienja
Bead Fan
Berichten:347
Lid geworden op:di 02 mei 2006 21:58
Locatie:"ik heb getwijfeld over Belgie....." ergens in de Noorderkempen!

Re: Kerst & Creatief Beurs

Bericht door nienja » ma 14 nov 2011 12:02

dat zal wel !! inpakken uitpakken opstellen bijvullen en dan lachen naar de klanten
maar zal inderdaad wel fijn zijn!!
sta je er met kralen??

of nog andere hobby's?

nienja
"ik werd deze morgen wakker met de zon in mijn gezicht en een licht briesje bracht bloemen mee binnen"
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!

Gebruikersavatar
Kralina
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:za 23 dec 2006 18:35
Contacteer:

Re: Kerst & Creatief Beurs

Bericht door Kralina » ma 14 nov 2011 14:38

Ik sta er met kralen, rocailles, pakketjes & patroontjes, en een klein beetje hobby als scrappen en stempelen.

We hebben een leuke groep met collega's, de organisatie doet ook erg zijn best, en als de sfeer goed is dan lukt dat lachen ook wel tot het laatst.
De kerst & Creatief beurs Antwerpen is op 26 & 27 november, onze afsluitende beurs van dit jaar. En als ik eerlijk ben...het is mijn favoriet van de kerstbeurzen!
Als U werk maakt van Uw hobby.

Gesloten