Sieradenbeurs Tilburg 10 & 11 juli

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gebruikersavatar
Tinkle
Bead Discoverer
Berichten:46
Lid geworden op:ma 19 jan 2004 16:28
Locatie:Doorn
Sieradenbeurs Tilburg 10 & 11 juli

Bericht door Tinkle » zo 13 jun 2004 16:58

Wie gaat daar naar toe?

Het is geloof ik dezelfde beurs als die in Nijmegen en Leiden, maar ze hebben hem uitgebreid naar 2 dagen. Er staan al behoorlijk veel deelnemers?
Maar weet iemand of het de moeite waard is?
Me gustan las cuentas!

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 13 jun 2004 18:06

ik vraag het me ook af.. tilburg is niet ver weg.... wat denken jullie eens kijken naar alle kramen zo!

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » zo 13 jun 2004 22:18

Ik heb net ff gekeken, lijkt me wel een beetje wat er in Nijmegen ook stond. Weinig onderdelen :?
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 14 jun 2004 09:12

wat was de site ook al weer.. pff ik gooi alles in mijn favoriten... die moet ikook eens goed gaan bekijken en dingen gaan schrappen...

Gebruikersavatar
Tinkle
Bead Discoverer
Berichten:46
Lid geworden op:ma 19 jan 2004 16:28
Locatie:Doorn

Bericht door Tinkle » ma 14 jun 2004 14:02

volgens mij, http://www.sieradenbeurs.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
als ik het goed onthouden heb..
Me gustan las cuentas!

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 14 jun 2004 14:23

dankjewel!

Gebruikersavatar
EstherEnzo
Bead Designer
Berichten:985
Lid geworden op:wo 02 jun 2004 05:24
Locatie:Breda
Contacteer:

Bericht door EstherEnzo » do 17 jun 2004 18:09

Ik wil misschien ook gaan maar zou het de moeite zijn? Hoe was het in Nijmegen, echt heel weinig onderdelen en dan vooral kant en klaar kopen?

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » vr 18 jun 2004 17:30

nijmegen vond ik tegenvallen... vandaar.. ik hoorde dat er meer kramenstaan die ook onderdelen verkopen queensatelier uit eindhoven in ieder geval!

nathalie_25
Bead Designer
Berichten:932
Lid geworden op:za 31 jan 2004 15:15
Locatie:Obdam
Contacteer:

Bericht door nathalie_25 » di 22 jun 2004 16:57

Weet iemand of deze beursen de moeite waard zijn om te gaan staan?
Voor twee dagen 50 euro (ex) is niet duur, maar ik heb geen idee hoe het loopt.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 23 jun 2004 08:53

in leiden kwamen de mensen vrijwel alleen voor de kralen volgens mij, oftewel ik vraag me af of je op veel verkoop kan rekenen. degene die naast me stond had maar stuk of 3 verkocht, moet wel zeggen dat zij speciale materiaal (echt zilver enzo) gebruikt, waardoor de prijzen ook rond de 80,- waren.

je kan het ook zien als promotie, dus visitekaartjes uitdelen enzo. wie weet helpt het. ikzelf ga het in ieder geval niet meer doen, was veel tijd kwijt aan voorbereiding, teveel om het de moeite waard te vinden. maarl dat is ook beetje mijn eigen schuld, had ook gewoon bakken vol met kralen kunnen neerzetten ipv netjes opgehangen enzo. ;)

Gebruikersavatar
Carola
Bead Believer
Berichten:222
Lid geworden op:za 08 feb 2003 14:23
Locatie:Sprang-Capelle

Bericht door Carola » wo 23 jun 2004 12:59

Hoi,

Ik had wel geinformeerd om op de beurs te staanm maar voor deze 2 dagen betaal je dacht ik rond 100 euro. Die ? 50, is voor een andere periode in september. Dan nog zijn de prijzen ex btw. Ikzelf vond het best duur. Denk niet dat ik er dat uit krijg.

Wel ga ik even kijken. Het is van mij maar 20 minuutjes. Ben wel benieuwd. Micchien is het wel iets voor volgende keer.
Liefs Carola

nathalie_25
Bead Designer
Berichten:932
Lid geworden op:za 31 jan 2004 15:15
Locatie:Obdam
Contacteer:

Bericht door nathalie_25 » wo 23 jun 2004 13:10

Carola schreef:Hoi,

Ik had wel geinformeerd om op de beurs te staanm maar voor deze 2 dagen betaal je dacht ik rond 100 euro. Die ? 50, is voor een andere periode in september. Dan nog zijn de prijzen ex btw. Ikzelf vond het best duur. Denk niet dat ik er dat uit krijg.

Wel ga ik even kijken. Het is van mij maar 20 minuutjes. Ben wel benieuwd. Micchien is het wel iets voor volgende keer.
Nee, ook voor deze dagen betaal je maar 50 euro. Zo staat het tenminste op het inschrijfformulier wat ik heb gehad.
En ja het is ex BTW maar die krijg ik weer terug dus dat maakt niet uit dan. Ik denk er nog even over, ook al verkoop ik niet veel, ik vind het ook altijd erg gezellig en bij de vorige beurs kon ik veel reclame maken voor workshops waar ik nu toch al regelmatig voor gebeld/gemaild ben (door die beurs dus), dus op die manier haal ik het er ook wel uit.

Pearl Mania
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:wo 23 jun 2004 15:21
Locatie:Houten, provincie Utrecht
Contacteer:

Wij staan er ook!!

Bericht door Pearl Mania » wo 23 jun 2004 15:33

Hallo allemaal,
Ik las dat jullie vinden dat er weinig onderdelen te koop zijn op de aankomende sieradenbeurs in Tilburg. Hoewel we kant en klare sieraden verkopen, verkopen we ook veel Swarovski kralen (bicone, kubus, kogel, corona) en hangers (harten, hartjes, kruizen, pegels) tegen een scherpe prijs, want alleen opde beurs krijgt u 25% korting op deze kralen en hangers.
Verder hebben we ook swarovski knopen en plakkristallen.

U kunt alvast op de site kijken voor ons assortiment en de prijzen,
http://www.pearlmania.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

voor vragen en/of opmerkingen kunt u ons mailen,
r.verbon@hotmail.com

groetjes Serena van Pearl Mania

Gebruikersavatar
Carola
Bead Believer
Berichten:222
Lid geworden op:za 08 feb 2003 14:23
Locatie:Sprang-Capelle

Bericht door Carola » ma 28 jun 2004 10:16

Het is erg raar dat ik dan de volle mep moet betalen. Ik heb wel onderstaande mail gehad, maar daar staat duidelijk op prijzen voor najaar.

Beste mevrouw/meneer,

Bureau View wil u informeren u over de Sieradenbeurzen voor het najaar in 2004.

NIEUW:
- introductietarief nieuwe deelnemers: ? 50,00 i.p.v. ? 85,00 voor 2 dagen!
- speciale kortingsactie voor frequente deelnemers!

Voor meer informatie (programma, etc.) verwijs ik u naar: http://www.sieradenbeurs.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Wij begroeten u graag op de Sieradenbeurs!

Bureau View
Geert van de Gevel/Maarten Soels

Vragen/opmerkingen: bel of mail: 071?5619796 geertvandegevel@planet.nl.

P.s. Wenst u geen mail te ontvangen m.b.t. de Sieradenbeurs, laat dit ons dan weten s.v.p.!


Ik ga er nu toch nog geen gebruik van maken. Misschien later. Maar het is toch vreemd.
Liefs Carola

nathalie_25
Bead Designer
Berichten:932
Lid geworden op:za 31 jan 2004 15:15
Locatie:Obdam
Contacteer:

Bericht door nathalie_25 » ma 28 jun 2004 10:44

Ik had het ook over de beurs in augustus in Haarlem, sorry als het verkeerd overkwam :(.

Gesloten