Hobbybeurs Mechelen
- Sofieke
- Bead Fanatic
Misschien kunnen we met het forum afspreken om samen te gaan!
Groetjes
Sofie
Groetjes
Sofie
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
De beurs is van 14 tot en met 19 september. Ik ga er ook zeker naartoe en zou het wel leuk vinden om samen te gaan, maar misschien zijn er mensen die liever individueel 'shoppen' en daarna even afspreken om wat te kletsen?? Weet het niet hoor....
Ik kan de18 de niet want dan sta ik zelf op een markt...
Ik kan de18 de niet want dan sta ik zelf op een markt...

Kralengroetjes, Saartje 

weet iemand te vertellen of de schepkraam van duitste afkomst er staat??!?! ik heb al zitten zoeken maar zag hem er zo niet tussenstaan (ik heb gekeken naar duitstelefoonnummer want weet niet heo ze heten) weet iemand meer?
zijn er mensen uberhaupt al eerdere jaren geweest en vonden die het de moeite waard?
zijn er mensen uberhaupt al eerdere jaren geweest en vonden die het de moeite waard?
Liefs
Linda
Linda
de site is: http://www.hobbysalon.com/mechelen_frameset.html" onclick="window.open(this.href);return false;
voor de liefhebbers!
voor de liefhebbers!
Liefs
Linda
Linda
-
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik ga zeker en vast naar de hobbybeurs -> is al zo'n beetje gewoonte, ga dus met mijn moeder, tante en oma.
Ik denk wel dat het Duits kraam er weer staat (ik hoop het toch), maar vind hobbybeurs gewoon leuk, al staan er geen kraaltjes. (Heb toch veel te veel spul).
Maar ik ga niet veel tijd hebben om te gaan denkik, moet de 17 terug naar school en den 18 wou ik op Pukema gaan staan (maar moet nog altijd eens vragen hoeveel een standje kost).
Ik denk wel dat het Duits kraam er weer staat (ik hoop het toch), maar vind hobbybeurs gewoon leuk, al staan er geen kraaltjes. (Heb toch veel te veel spul).
Maar ik ga niet veel tijd hebben om te gaan denkik, moet de 17 terug naar school en den 18 wou ik op Pukema gaan staan (maar moet nog altijd eens vragen hoeveel een standje kost).
Groetjes
Lady_Violet
Lady_Violet