kreadoe beurs Utrecht 2010

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
liessie
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:di 02 nov 2010 23:16
Re: kreadoe beurs Utrecht 2010

Bericht door liessie » do 11 nov 2010 23:28

Sandra schreef:
Lotje schreef:...zullen we met een lege portomonee weer vertrekken... ach voor die ene keer...
(de meeste) hobby artikelen hebben geen houdbaarheidsdatum. ;) kortom investering in jarenlange plezier!
weet niet of je rookt of regelmatig drinkt, maar ook dat kost veel geld. ;)
zo kan ik nog wel even doorgaan denk ik. ;)
Ik rook niet, ik drink weinig niet dus ach.
Ik heb dus eigenlijk al jaren lang geld uitgespaard [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

Weten jullie trouwens dat de kreadoe beurs voor de komende dagen is afgelast wegens een tekort aan materiaal?
Voor het kralenmateriaal is na vandaag zeer in aantal geslonken :-DD

liessie
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:di 02 nov 2010 23:16

Re: kreadoe beurs Utrecht 2010

Bericht door liessie » do 11 nov 2010 23:29

Kralina schreef:Ik ben er alle dagen, en de afgelopen 2 dagen zijn al flink druk geweest.
Heb alleen 1 probleem....ben mijn stem kwijt, en ook echt helemaal kwijt :?
Gelukkig heb ik iemand bij me staan, en hulde aan haar dat ze zoveel van me overneemt, maar ik baal toch stevig en het kost me heel veel energie om door te gaan.
Waar sta je?
Heb ik je vandaag misschien wel gezien :D

Gebruikersavatar
Love-beadies
Bead Producer
Berichten:1100
Lid geworden op:do 10 jun 2004 13:10

Re: kreadoe beurs Utrecht 2010

Bericht door Love-beadies » vr 12 nov 2010 15:36

Zijn er al dames geweest die mij kunnen vertellen of het de moeite waard is om te gaan?
Groetjes Ilona

liessie
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:di 02 nov 2010 23:16

Re: kreadoe beurs Utrecht 2010

Bericht door liessie » vr 12 nov 2010 15:44

Ik had tijd te kort :oops:

Talleke
Bead Believer
Berichten:243
Lid geworden op:za 10 mar 2007 11:26
Locatie:wageningen

Re: kreadoe beurs Utrecht 2010

Bericht door Talleke » vr 12 nov 2010 21:07

Ik ga morgen voor de eerste keer en ik heb er bere veel zin in! Ook hier meerdere hobby's maar ga in eerste instantie toch voor de kralen (en vilt, en, en... :engel: ) Vriendlief gaat mee, hij heeft vast geen idee waar 'ie aan begint :lol:

liessie
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:di 02 nov 2010 23:16

Re: kreadoe beurs Utrecht 2010

Bericht door liessie » vr 12 nov 2010 21:56

Talleke schreef:Ik ga morgen voor de eerste keer en ik heb er bere veel zin in! Ook hier meerdere hobby's maar ga in eerste instantie toch voor de kralen (en vilt, en, en... :engel: ) Vriendlief gaat mee, hij heeft vast geen idee waar 'ie aan begint :lol:
Ach scheelt dat ik al een poging heb gedaan om de kralenkramen leeg te kopen samen met HEEEEEEL veel andere mensen, dus de leeggekochte kramen hoef je alvast niet meet te bezoeken :-DD









geintje [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

liessie
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:di 02 nov 2010 23:16

Re: kreadoe beurs Utrecht 2010

Bericht door liessie » vr 12 nov 2010 23:28

Het is hier nu net sinterklaas.
Ik ben alle (papieren) zakjes met gisteren gekocht spul
Erg leuk om die zakjes te openen en te bedenken, oh ja die had ik ook nog gekocht :D

Gebruikersavatar
Kralina
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:za 23 dec 2006 18:35
Contacteer:

Re: kreadoe beurs Utrecht 2010

Bericht door Kralina » vr 12 nov 2010 23:43

Sta in hal 7, 1 kraampje (D.051) aan het pad waarin de bankjes in het midden staan.

Keb nog steeds geen stem en er gaat morgen iemand extra mee zodat ik mijn mond zoveel mogelijk kan houden; heb volgende week en die week daarop nog kerstbeurzen in ons buurlandje en daar geef ik demonstraties, dus dan is een stem best handig.

Haha, ik heb alle grappen al gehoord, en heb ook al vanalles aangeboden gekregen van klanten en collega's. Van snoepjes tot fruit, honing en gember, reikie....vanalles wordt er uit de kast getrokken. Heel lief allemaal, ik heb echt schatten van collega's en klanten.

Enne, diegene die voor de kralen gaat....er is een overvloed aan kralenaanbod te vinden, dat is een ding wat zeker is.
Als U werk maakt van Uw hobby.

Hilde
Bead Intelligent
Berichten:1255
Lid geworden op:di 20 sep 2005 16:59
Locatie:Nijmegen

Re: kreadoe beurs Utrecht 2010

Bericht door Hilde » za 13 nov 2010 09:28

Ik ga morgen en als ik het hier allemaal zo lees dan zal ik de spaarrekening maar leegtrekken.

:banaan:
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Hilde
Bead Intelligent
Berichten:1255
Lid geworden op:di 20 sep 2005 16:59
Locatie:Nijmegen

Re: kreadoe beurs Utrecht 2010

Bericht door Hilde » zo 14 nov 2010 08:00

Kralina schreef:Sta in hal 7, 1 kraampje (D.051) aan het pad waarin de bankjes in het midden staan.

Keb nog steeds geen stem en er gaat morgen iemand extra mee zodat ik mijn mond zoveel mogelijk kan houden; heb volgende week en die week daarop nog kerstbeurzen in ons buurlandje en daar geef ik demonstraties, dus dan is een stem best handig.

Haha, ik heb alle grappen al gehoord, en heb ook al vanalles aangeboden gekregen van klanten en collega's. Van snoepjes tot fruit, honing en gember, reikie....vanalles wordt er uit de kast getrokken. Heel lief allemaal, ik heb echt schatten van collega's en klanten.

Enne, diegene die voor de kralen gaat....er is een overvloed aan kralenaanbod te vinden, dat is een ding wat zeker is.

Ik zal opletten of ik je zie vandaag.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: kreadoe beurs Utrecht 2010

Bericht door estherwijma » zo 14 nov 2010 14:12

Ik ben gisteren geweest en vond het erg tegenvallen... :( Ik vond dat er vooral erg veel kraampjes voor kaarten maken waren en relatief weinig voor sieraden. Wij waren zo weer weg...Gelukkig heb je in utrecht veel leuke winkels, dus toen hebben we ons daar maar tegoed aan gedaan :wink: Ik ben wel benieuwd f er meer zijn die het ook vonden tegenvallen?
Groetjes Esther

Lotje
Bead Interested
Berichten:121
Lid geworden op:zo 18 apr 2010 09:46

Re: kreadoe beurs Utrecht 2010

Bericht door Lotje » zo 14 nov 2010 16:15

Ik ben ook zaterdag geweest en het was voor mij de eerste keer dus vergelijken kan ik niet. Ik vond het wel erg druk, bij sommige kraampjes was het soms echt een beetje dringen en daar hou ik niet van. Maar voor de rest vond ik het erg leuk. Ging eigenlijk alleen voor kralen en sieraden, maar ben er achter gekomen dat ik andere dingen ook erg leuk vind, zoals mozaïek en decopatch. Ga binnenkort lekker aan de slag!

Talleke
Bead Believer
Berichten:243
Lid geworden op:za 10 mar 2007 11:26
Locatie:wageningen

Re: kreadoe beurs Utrecht 2010

Bericht door Talleke » zo 14 nov 2010 17:19

Ik vond het ook een beetje tegenvallen ;). Was voor mij de eerste keer en vond het soms ook best heel druk. Ik ben niet iemand die zichzelf ertussen wringt om te kunnen zien wat er te koop is bij een kraam dus bij veel dingen ben ik maar gewoon doorgelopen omdat ik een ander niet in de weg wilde staan :oops: . Er waren wel een aantal leuke kralen dingen, dus ben niet met lege handen naar huis gegaan, maar ik vind dan als ik de entreeprijs (vriend en ik samen), het parkeren en het benzinegeld meetel het (financieel in elk geval) niet de moeite waard om nog eens heen te gaan. Ik denk dat als je je niet "stoort" aan anderen en gewoon overal gaat kijken bij wat je wilt zien je er meer aan hebt dan wanneer je mijn strategie toepast :lol:

liessie
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:di 02 nov 2010 23:16

Re: kreadoe beurs Utrecht 2010

Bericht door liessie » zo 14 nov 2010 17:27

Je wilt niet weten, hoe vaak ik "sorry" heb gezegd, omdat ik weer eens tegen iemand aan botste :wink:
Stond ik bij een kraam, wilde ik naar achter stappen om weer verder te gaan en dan stond daar weer iemand :roll:
Dat was idd niet altijd even handig, maar gelukkig had ik me wel al voorbereid dat het erg druk zou zijn, had op internet de bezoekersaantallen van vorig jaar gelezen :wink:
Maar ondanks de drukte heb ik mij prima vermaakt :D
Terwijl ik ook niet zo van het "ik dring mezelf er wel ff doorheen ben" :roll:
Bij sommige kramen mocht je ook achter de kraam staan om te zoeken, bij 1 hoorde ik dat toevallig de verkoper zeggen en dat scheelde wel.
(al had ik dat een paar jaar geleden denk ik ook niet gedurfd, want ik ben namelijk ook altijd heel onzeker in die dingen.

Hilde
Bead Intelligent
Berichten:1255
Lid geworden op:di 20 sep 2005 16:59
Locatie:Nijmegen

Re: kreadoe beurs Utrecht 2010

Bericht door Hilde » zo 14 nov 2010 19:10

Ik heb me geweldig vermaakt vandaag en heb genoten. Er waren inderdaad veel kramen voor kaarten, maar dat is al een paar jaar zo, toch?

Ook heb ik 2 heel afwijkende workshops gedaan. Een schaal gemozaiekt en een hanger van draad gemaakt.

Dit jaar heb ik mijn schoondochter meegenomen die nog nooit naar een beurs was geweest. Ze vond het geweldig en heeft zich ook prima vermaakt.

Ook heb ik nog even gezocht naar de stem van Kralina, maar we vermoeden dat ie onder het kraampje terecht is gekomen. :wink:
:lol: :lol:
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Gesloten