Vragen over kralenbeurs

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Gebruikersavatar
Sharonnetjeeh
Bead Reader
Berichten:17
Lid geworden op:di 28 sep 2010 16:16
Locatie:Roermond
Vragen over kralenbeurs

Bericht door Sharonnetjeeh » zo 10 okt 2010 09:14

Ik zie dat de laaste topic's van september zijn.
Ik lees veel over de kralenbeurzen maar heb er een aantal vragen over:
Kan je er zo naar toe, of heb je een kvk nummer voor nodig?
Is er ergens een agenda ofzo waar in staat wanneer er nog kralenbeurzen zijn dit jaar?
Als iemand weet dat er een kralenbeurs zit aan te komen, of heeft een site waar het op staat en heeft nog meer info erover schrijf het hier.
Dankjee

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Vragen over kralenbeurs

Bericht door Kikkertje » zo 10 okt 2010 10:04

Je hebt de sieradenbeurs: http://www.sieradenbeurs.nl/beursagenda.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Je hebt daar geen KvK inschrijving voor nodig. Maar als je sieraden wil verkopen, is het niet de meest zinvolle plek om te gaan staan, men komt vooral voor de kralen.
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
Sharonnetjeeh
Bead Reader
Berichten:17
Lid geworden op:di 28 sep 2010 16:16
Locatie:Roermond

Re: Vragen over kralenbeurs

Bericht door Sharonnetjeeh » zo 10 okt 2010 11:04

Oke, ik dacht dat de sieraden beurs echt alleen was om al klare sieraden te kopen.
Maar je kunt er dus ook gewoon kralen en leerschuivers enz kopen?
Ik zie dat ze ook altijd boven in nederland zijn, nooit eens hieronder balen..

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Vragen over kralenbeurs

Bericht door Kikkertje » zo 10 okt 2010 16:16

In Eindhoven komen ze ook wel eens, maar dat zal dan volgend seizoen pas weer zijn en vorig jaar zijn ze ook ergens in Limburg geweest, maar dit jaar niet.

Ik heb er pas zelf gestaan, met kralen en sieraden. Geen ketting verkocht. Kralen wel gelukkig. Er waren een paar stands met zelfgemaakte sieraden, die hebben echt niets verkocht.
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Vragen over kralenbeurs

Bericht door nienkesieraden » zo 10 okt 2010 18:32

Hey, binnenkort is het hier in Breda.

Gebruikersavatar
Lysanne
Bead Discoverer
Berichten:34
Lid geworden op:vr 19 dec 2008 13:40
Locatie:Friesland
Contacteer:

Re: Vragen over kralenbeurs

Bericht door Lysanne » vr 15 okt 2010 14:57

Laatst was de sieradenbeurs in Leeuwarden. Er stonden maar iets van acht kraampjes en degene die echt alleen maar kant en klaar verkochten, verkochten eigenlijk niets. Wel waren vier stands met echt alleen maar kralen.

Een vrouw die sieraden verkocht reageerde heel stom toen ik zei dat ik alleen voor kralen kwam (ze stond bij de ingang): ze zei iets zoals: de sieraden die ik verkoop (allemaal ingekocht) zijn het best en niemand kan zelf beter sieraden maken die uiteindelijk mooier worden :shock: . Een beetje stom om mensen zo te benaderen.

Zelf vond ik het tegenvallen. Ik had er wat meer van verwacht. :(

Gebruikersavatar
Sharonnetjeeh
Bead Reader
Berichten:17
Lid geworden op:di 28 sep 2010 16:16
Locatie:Roermond

Re: Vragen over kralenbeurs

Bericht door Sharonnetjeeh » zo 17 okt 2010 19:55

Lysanne schreef:Laatst was de sieradenbeurs in Leeuwarden. Er stonden maar iets van acht kraampjes en degene die echt alleen maar kant en klaar verkochten, verkochten eigenlijk niets. Wel waren vier stands met echt alleen maar kralen.

Een vrouw die sieraden verkocht reageerde heel stom toen ik zei dat ik alleen voor kralen kwam (ze stond bij de ingang): ze zei iets zoals: de sieraden die ik verkoop (allemaal ingekocht) zijn het best en niemand kan zelf beter sieraden maken die uiteindelijk mooier worden :shock: . Een beetje stom om mensen zo te benaderen.

Zelf vond ik het tegenvallen. Ik had er wat meer van verwacht. :(
Dat is inderdaad tegen vallen, voor 8 kraamjes ga ik niet een heel stuk rijzen, dus dan als ik naar een beurs ga kan ik het beste naar een grote "bekende" beurs gaan, blijkt weer..
Dankje voor je reactie

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Vragen over kralenbeurs

Bericht door nienkesieraden » zo 17 okt 2010 20:07

Ja, maar de kramen die er staan bij de sieradenbeurs zijn ook groot hoor. Ik ben altijd wel een paar uur zoet. Maar meestal ga ik alleen als het in Breda is. Dat is bij mij in de straat namelijk.

Gebruikersavatar
Sharonnetjeeh
Bead Reader
Berichten:17
Lid geworden op:di 28 sep 2010 16:16
Locatie:Roermond

Re: Vragen over kralenbeurs

Bericht door Sharonnetjeeh » ma 18 okt 2010 14:13

nienkesieraden schreef:Ja, maar de kramen die er staan bij de sieradenbeurs zijn ook groot hoor. Ik ben altijd wel een paar uur zoet. Maar meestal ga ik alleen als het in Breda is. Dat is bij mij in de straat namelijk.
Dat is natuurlijk ideaal.. :P

Gesloten