sieradenbeurs nijmegen

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
lienke
Bead Reader
Berichten:12
Lid geworden op:do 12 aug 2010 23:20
sieradenbeurs nijmegen

Bericht door lienke » do 19 aug 2010 12:10

hallo allenmaal,

18 & 19 sept. is er in nijmegen de sieradenbeurs. ik wil er graag heen, om inspiratie op te doen. maar mijn vraag is, hoe zit het er met de prijzen, qua kralen enz. of kan ik dan beter via een webshop bestellen.
en is het ook een leuke beurs om heen te gaan?

groetjes
pauline
Beads Greetzzz Pauline

Gebruikersavatar
Mayella
Bead Fan
Berichten:388
Lid geworden op:ma 02 aug 2010 12:05
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Re: sieradenbeurs nijmegen

Bericht door Mayella » do 19 aug 2010 14:03

Het is deze neem ik aan? Daar ben ik een aantal weken geleden geweest, maar dan in Eindhoven. Ik vond het zwaar tegenvallen en ik ga ook nooit meer.

Mijn ervaringen:
De prijzen waren best aardig. Het viel me op dat er een aantal Webshops een stand hadden. En er zaten best ook heel goedkope dingen tussen. Het aanbod was matig qua hoeveelheid en de kwaliteit van de spullen bij sommige stands ook. Er zaten 1 of 2 stands bij met wat meer bijzondere dingen. De rest was allemaal '13-in-een-dozijn'. Op zich niks mis mee, maar ik verwachtte meer van een beurs. Er waren namelijk niet zo erg veel stands, want de beursvloer werd gedeeld met de reptielenbeurs en een of andere paranormale beurs en het sieradengedeelte had maar een klein stukje hal. En dat voor 5 Euro (of 3,50 als je die kortingsbon uitdraait).

Grootste minpunt: zeer onvriendelijk beurspersoneel. En dan bedoel ik niet de standhouders, maar die van de organisatie van sieraden- annex paranormale annex reptielenbeurs (wie verzint zo'n combinatie trouwens?). Voor elk deel moest je apart entree betalen en ik vond het erg verwarrend. Zo stond er op het paranormale gedeelte een stand met stenen en halfedelstenen en die stond tegen de sieradenbeurs aan en ik dacht ook in eerste instantie dat die bij de sieraden hoorde. Niet dus. Die was van de paranormale beurs en als ik nog een paar Euro extra betaalde, mocht ik ook bij die stand gaan kijken. Dit werd me verteld door een bijzonder ongeinteresseerd menneke van een jaar of 16-18 of zo die onderuitgezakt als een zoutzak op een barkruk zat. De sigaret in de ene hand, een mobiele telefoon in de andere, en de MP3 speler op z'n hoofd ontbrak nog net. Hij nam niet eens de moeite om me aan te kijken toen hij zijn riedeltje afdraaide. Ik heb me ongedraaid en ben naar buiten gelopen. Ik hoef er niet meer te komen. Ik kan me het entree-geld de volgende keer beter besparen en uitgeven aan verzendkosten bij een Webshop: meer keuze, geen onvriendelijk personeel en net zulke prettige prijzen.

Gebruikersavatar
Josje
Bead Dreamer
Berichten:660
Lid geworden op:di 06 apr 2010 08:48
Locatie:Groningen

Re: sieradenbeurs nijmegen

Bericht door Josje » za 28 aug 2010 17:26

Ik ben in april bij de sieradenbeurs in Groningen geweest. Ik vond het juist heel leuk. In november is ie weer in Groningen en dan ga ik zeker weer. Ik vond het nuttig om inspiratie op te doen en een aantal dingen ook wat goedkoper in te kopen.

Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:

Re: sieradenbeurs nijmegen

Bericht door Romana » za 28 aug 2010 18:08

Ja ik ga altijd naar deze beurs in Groningen en dat is helemaal top! Ik ga in november ook weer :mrgreen:
Liefs Romana

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: sieradenbeurs nijmegen

Bericht door Kikkertje » za 28 aug 2010 18:30

Over twee weken sta ik op deze beurs in Ahoy.

Ik ben er ook al verschillende keren als bezoeker geweest en het is inderdaad wisselend. Op de ene beurs staan er 5 standhouders, op de andere 15. In mijn woonplaats ben ik er een aantal keren geweest, soms was het razend druk maar soms ook heel weinig bezoekers.

Ahoy heeft tot nu toe altijd veel standhouders gehad en daar is het meestal wel vrij druk. Vandaar dat ik voor die beurs gekozen heb. En loopt het niet, dan zie ik wel of ik het nog eens doe. Zijn we toch weer een ervaring rijker.
Groetjes, Marjan

lienke
Bead Reader
Berichten:12
Lid geworden op:do 12 aug 2010 23:20

Re: sieradenbeurs nijmegen

Bericht door lienke » za 28 aug 2010 19:00

dankje allenmaal voor reactie, ja denk wel dat ik ga. in ieder geval voor idee'en op te doen :applaus:

en misschien toch ook wat inkopen doen als het niet al te duur is.
Beads Greetzzz Pauline

Gesloten