Wie gaat er naar de KreaDoe ?

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gebruikersavatar
Moon
Bead Dreamer
Berichten:725
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 08:59
Locatie:Almere
Re: Wie gaat er naar de KreaDoe ?

Bericht door Moon » ma 16 nov 2009 14:18

Ik ben gisteren ook geweest. Ik ging dus speciaal voor de Hoooked stand met dat dikke garen. Ik heb daar gelijk goed ingeslagen en ik mocht gelukkig m'n spulletjes de hele dag daar laten staan, zodat ik niet met kilo's garen liep te sjouwen de hele dag. Verder vond ik de rest een herhaling van voorgaande jaren. Weinig vernieuwends gezien eerlijk gezegd. Veel kralenstands met duur spul. Dat bestel ik dan veel liever via internet. Er was verder ook weinig wol te vinden, enkele stands maar, dus dat was voor mij ook niet zo interessant.

Ik heb wel uren rondgelopen hoor, want ik wil toch wel alles gezien hebben. Waar ik van heb genoten, is alle kruissteekborduurkunstwerken die waren opgehangen. Ik heb hier al 20 jaar diverse onafgemaakte dingen liggen en toen ik die prachtige schilderijen gisteren zag, heb ik toch wel even zitten kwijlen. Ik vind het prachtig om naar te kijken. Verder van die apparaatjes om dingetjes uit te ponsen en die priegeldingen dan weer op een kaart plakken, dat is niet zo aan mij besteed. Ook was er een stand met een vrouw die demo's gaf in fimokralen maken en ze hadden daar ook de prachtigste creaties staan.

Hier een foto van mijn buit:
Afbeelding
Groetjes van Monica

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Wie gaat er naar de KreaDoe ?

Bericht door sanegdokter » ma 16 nov 2009 15:43

Ik ben gister geweest met Kralenliesje en Jorna en ik vondt het suuuperleuk en gezellig, heerlijk genoten! Heel veel leuke ditjes en datjes gekocht en ook hoooked on zpaghetti! :mrgreen: Mijn eerste tas is bijna af, ik ben dus echt hoooked! :lol:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Moon
Bead Dreamer
Berichten:725
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 08:59
Locatie:Almere

Re: Wie gaat er naar de KreaDoe ?

Bericht door Moon » ma 16 nov 2009 16:30

Wel showen hier hoor! :banaan:
Groetjes van Monica

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Wie gaat er naar de KreaDoe ?

Bericht door sanegdokter » ma 16 nov 2009 16:39

Jaaaa! Jij ook hoor! :mrgreen:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: Wie gaat er naar de KreaDoe ?

Bericht door De Sierkip » ma 16 nov 2009 17:48

sanegdokter schreef:Heel veel leuke ditjes en datjes gekocht en ook hoooked on zpaghetti! :mrgreen: Mijn eerste tas is bijna af, ik ben dus echt hoooked! :lol:
:shock: Dat is snel, :lol: dan ben je zeker hoooked! Ben heel benieuwd!
Leuk dat er meer hier zijn die ervoor gezwicht zijn, ze hebben ook zulke leuke kleurtjes en de tassen die er hangen maken gelijk superhebberig, haha! Vond trouwens dat geknoopte kleed ook erg leuk!

Gebruikersavatar
kralenroosje
Bead Designer
Berichten:837
Lid geworden op:ma 22 sep 2008 13:01
Contacteer:

Re: Wie gaat er naar de KreaDoe ?

Bericht door kralenroosje » ma 16 nov 2009 18:38

ik ben niet geweest helaas...
maar het gaat me nog geld kosten jullie steken me helemaal
aan met al die zpagetti verhalen [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]
en wel foto's laten zien van al die tassen ed....

Gebruikersavatar
Sjtal
Bead Fan
Berichten:310
Lid geworden op:zo 10 jun 2007 14:33
Locatie:Brabant
Contacteer:

Re: Wie gaat er naar de KreaDoe ?

Bericht door Sjtal » ma 16 nov 2009 20:21

Ik ben ook gister geweest.
Super leuke dag gehad, erg gezellig en inderdaad ook veel geld kwijt.
Toch erg veel mooie kralen gekocht voor niet veel geld.
Eerlijk gezegd ook niet heeeel erg veel naar andere hobbies gekeken.
Ik weet van vroegere jaren dat ik daar dan ook vanalles van koop en uiteindelijk niets mee doe.
Dus ook maar niet teveel gekeken.
Erg tevreden met mn aankopen!!
Don't be scared you'll be back on your feet again.

Gebruikersavatar
kralenliesje
Bead Professional
Berichten:1503
Lid geworden op:zo 08 mar 2009 21:16
Contacteer:

Re: Wie gaat er naar de KreaDoe ?

Bericht door kralenliesje » ma 16 nov 2009 22:11

Joehoe, ik ben ook hoooked! Mijn eerste tasje is af! Dit was mijn eerste keer op de Kreadoe en heb er maar 3 hobby's bij :wink: Ik vond het echt een supertoffe dag gisteren!

Gebruikersavatar
Jeanette
Bead Producer
Berichten:1041
Lid geworden op:vr 17 okt 2008 11:53
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Re: Wie gaat er naar de KreaDoe ?

Bericht door Jeanette » ma 16 nov 2009 23:06

nou ben ik wel nieuwsgierig wie van jullie ik gisteren dan onbewust allemaal heb gezien!!
Groetjes Jeanette

singasong
Bead Lover
Berichten:435
Lid geworden op:za 09 mei 2009 13:24
Locatie:Ingen
Contacteer:

Re: Wie gaat er naar de KreaDoe ?

Bericht door singasong » di 17 nov 2009 08:42

Jeanette schreef:nou ben ik wel nieuwsgierig wie van jullie ik gisteren dan onbewust allemaal heb gezien!!
Ik was er zondag ook :wink:

Vond er op kralengebied weinig nieuwe dingen. En het was allemaal harstikke duur. Nog wel een paar rollen gecoate staaldraad voor weinig gescoord. Heb ook ontzettend lopen zoeken naar veertjes. Vorig jaar werd je er bijna mee doodgegooid en nu had ik wel 1 kraampje gevonden die losse veertjes verkocht.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Wie gaat er naar de KreaDoe ?

Bericht door Sandra » di 17 nov 2009 09:11

kralenliesje schreef:Joehoe, ik ben ook hoooked! Mijn eerste tasje is af! Dit was mijn eerste keer op de Kreadoe en heb er maar 3 hobby's bij :wink: Ik vond het echt een supertoffe dag gisteren!
:D welke 3 precies?
Hobby die ik er vorig jaar bij kreeg is met vilt wat dingetjes maken. Had toen ook wol gekocht om bepaalde manier van breien (met iets van pinnen ofzo) uit te proberen, veels te veel stempels en zo nog paar dingen maar nog nooit tijd voor genomen....kortom zoals Sjtal zei waar je uiteindelijk niets meer mee doet...

bebiezjoe
Bead Fan
Berichten:390
Lid geworden op:do 02 okt 2008 20:18

Re: Wie gaat er naar de KreaDoe ?

Bericht door bebiezjoe » di 17 nov 2009 21:13

Hoi,

Ik ben zondag ook voor het eerst geweest. Was niet echt de bedoeling om te gaan, want ik moest alleen en dat vond ik minder. Toen ik dat thuis vertelde bood mijn man spontaan aan om mee te gaan...wat een schatje he? Hij heeft de hele dag de steeds zwaardere rugzak gedragen en mij heel handig langs alle overige stands heen getrokken. Mozaïek, tassen (kwijl). Ik heb mij dus beperkt tot kralen en zeepjes.......maar wel heel veel van alles.
Ben benieuwd wat jullie bedoelen met die tassen? Is dat moeilijk en wat heb je er voor nodig?
Gr. Bebiezjoe
Bea :byebye

Gebruikersavatar
Moon
Bead Dreamer
Berichten:725
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 08:59
Locatie:Almere

Re: Wie gaat er naar de KreaDoe ?

Bericht door Moon » di 17 nov 2009 22:22

bebiezjoe schreef:Ben benieuwd wat jullie bedoelen met die tassen? Is dat moeilijk en wat heb je er voor nodig?
Gr. Bebiezjoe
Bea :byebye
Wat je ervoor nodig hebt kun je zien op mijn foto enkele posts hiervoor. De tassen kun je zien op deze site: http://www.hoooked.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Of het moeilijk is, dat kan ik morgen vertellen, want dan ben ik van plan om er mee te beginnen.
Groetjes van Monica

Gebruikersavatar
kralenliesje
Bead Professional
Berichten:1503
Lid geworden op:zo 08 mar 2009 21:16
Contacteer:

Re: Wie gaat er naar de KreaDoe ?

Bericht door kralenliesje » wo 18 nov 2009 14:53

Sandra schreef:
kralenliesje schreef:Joehoe, ik ben ook hoooked! Mijn eerste tasje is af! Dit was mijn eerste keer op de Kreadoe en heb er maar 3 hobby's bij :wink: Ik vond het echt een supertoffe dag gisteren!
:D welke 3 precies?
Hobby die ik er vorig jaar bij kreeg is met vilt wat dingetjes maken. Had toen ook wol gekocht om bepaalde manier van breien (met iets van pinnen ofzo) uit te proberen, veels te veel stempels en zo nog paar dingen maar nog nooit tijd voor genomen....kortom zoals Sjtal zei waar je uiteindelijk niets meer mee doet...

Hi hi, mijn drie nieuwe hobby's: mozaieken, haken en vilten. Ben wel van plan ze uit te gaan voeren :wink: Hier mijn haakresultaat:

Afbeelding

bebiezjoe
Bead Fan
Berichten:390
Lid geworden op:do 02 okt 2008 20:18

Re: Wie gaat er naar de KreaDoe ?

Bericht door bebiezjoe » wo 18 nov 2009 15:08

Hardstikke gaaf........
Bebiezjoe
Bea

Gesloten