Beste meneer/ mevrouw,
Op 31 mei zal er een sieradenbeurs plaatsvinden in de lobby van Spaarnwoude Resort. Wij zijn nog op zoek naar deelnemers die het leuk vinden om hun sieraden te verkopen of workshops willen geven aan de bezoekers. Heeft u intersse kunt u contact op nemen via het nummer: 023- 5340 603.
Alvast bedankt en ik hoop Tot Ziens.
Met een vriendelijke groet,
Spaarnwoude Resort
Tracey van Steenbergen
Sales en Marketing.
beurs in spaarnwoude
- Magic-Woman
- Bead Dreamer
Beurs in Spaarndam
He wat leuk een beurs in spaarnwoude dat is vlak bij mij!! Het ligt tussen haarlem en beverwijk!!
Word het daar druk? qua stands?
De beurs in leiden vond ik een beetje tegen vallen.Ik vond er te weinig stands! maar ik heb er natuurlijk wel wat gekocht ga niet zo ver rijden om niks te kopen!!
Ik las dat het op 31 mei is de beurs in spaarnwoude hoe laat is het?
Groetjes
Ingrid
Word het daar druk? qua stands?
De beurs in leiden vond ik een beetje tegen vallen.Ik vond er te weinig stands! maar ik heb er natuurlijk wel wat gekocht ga niet zo ver rijden om niks te kopen!!

Ik las dat het op 31 mei is de beurs in spaarnwoude hoe laat is het?
Groetjes
Ingrid
- miekel
- Bead Addict
- Contacteer:
http://www.spaarnwouderesort.com/sr.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
En vervolgens klikken op "evenementenkalender". Helaas werkt de link niet om een aanmeldingsformulier te downloaden...
En vervolgens klikken op "evenementenkalender". Helaas werkt de link niet om een aanmeldingsformulier te downloaden...
Groetjes, Annemieke

-
- Bead Designer
- Contacteer:
-
- Bead Designer
- Contacteer:
beurs Spaarnwoude
De beurs in het Spaarnwoude Resort is op 31 mei 2004 van 11.00- 17.30 uur. Ik heb namelijk een uitnodiging gekregen waar deze informatie instaat. De entree is gratis!
Voor een stand moet je 30 euro betalen dat is inclusief vier consumptiebonnen, dus niet erg prijzig! Ik denk wel dat je ingeschreven moet staan bij de KvK, maar dat weet ik niet zeker.
Je kunt met het openbaar vervoer via het station Amsterdam Sloterdijk en dan met bus 82 richting IJmuiden. Uitstappen halte Zijkanaal B.
Tel. 023-5370548
email info@spaarnwouderesort.com
Groetjes Brenda
Voor een stand moet je 30 euro betalen dat is inclusief vier consumptiebonnen, dus niet erg prijzig! Ik denk wel dat je ingeschreven moet staan bij de KvK, maar dat weet ik niet zeker.
Je kunt met het openbaar vervoer via het station Amsterdam Sloterdijk en dan met bus 82 richting IJmuiden. Uitstappen halte Zijkanaal B.
Tel. 023-5370548
email info@spaarnwouderesort.com
Groetjes Brenda
-
- Bead Designer
- Contacteer: