Hobby- en Modelbouwbeurs Leeuwarden

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:
Hobby- en Modelbouwbeurs Leeuwarden

Bericht door Biebeltsje » wo 29 okt 2008 23:42

Ik ben van plan om naar de hobby en modelbouw beurs te gaan in leeuwarden op 6 t/m 9 november.

Maar dit is de eerste keer dat ik naar zo´n beurs ga en nu ben ik toch wel benieuwd of het de moeite waard is of dat ik deze gewoon kan overslaan??

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Groetjes Bianca
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: Hobby- en Modelbouwbeurs Leeuwarden

Bericht door Ellen » vr 31 okt 2008 15:09

Ga je dan daar staan met je sieraden :?:
Meid, ik heb geen flauw idee of het aanslaat. Misschien is het meer een beurs voor modelbouw, en staan er weinig mensen met de sieradenhobby. Dan kan het wel heel leuk zijn, als je er ineens tussen staat met sieraden. Maar nogmaals, geen flauw idee.
Hoop dat je wel veel plezier hebt, en dat het de moeite waard is voor je.
Suc6 :!: :)
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: Hobby- en Modelbouwbeurs Leeuwarden

Bericht door Biebeltsje » vr 31 okt 2008 17:57

Ik wou er juist heen om wat kralen te bewonderen en evt. wat in te kopen. Heb namelijk niet zo'n grote voorraad met kralen (zeg maar gerust nog maar een stuk of 30...).

Maar ik heb de deelnemerslijst toevallig nadat ik het berichtje had geplaatst en vindt dat er niet zoveel van kralen dingen staan. Dus denk dat ik maar gewoon deze oversla.

Ik wil trouwens wel eens op een braderie ofzo staan maar voorlopig nog even niet, vind dat ik eerst nog wat moet opsteken met het sieraden maken. Ben er nog maar net een paar maanden mee bezig en vindt wel dat ik er wat over kan vertellen dan alleen: Wat een mooi sieraad he... ja sorry geen idee hoe dat genoemd wordt, staat een beetje raar he :lol:

Is er iemand al eens heen geweest als bezoeker en die het wel de moeite vond? Dan hoor ik het natuurlijk nog wel graag!! Vind het anders zonde van de tijd, diesel en entreegeld...
Afbeelding

Miss B
Bead Brilliant
Berichten:2557
Lid geworden op:wo 13 okt 2004 16:19
Locatie:Friesland
Contacteer:

Re: Hobby- en Modelbouwbeurs Leeuwarden

Bericht door Miss B » do 06 nov 2008 20:45

Ik ben er al een paar keer geweest en vorig jaar waren er toch wel wat kralen. Niet veel, ongeveer 4 kraampjes, dus als je er alleen voor de kralen naartoe gaat,kun je beter overslaan, maar er is natuurlijk veel meer te zien. En niet alleen modelbouw, hoor :D
Kralenkip....

Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: Hobby- en Modelbouwbeurs Leeuwarden

Bericht door Biebeltsje » vr 07 nov 2008 12:05

Ik zou er inderdaad alleen voor de kralen er heen gaan, maar dat hoeft zo en zo niet meer. Ik heb via marktplaats van iemand haar kralen overgenomen (nou ja... moet ze nog binnen krijgen...) dus daar hoop ik voorlopig even zoet mee te zijn.
Afbeelding

Gesloten