braderie en kerstmarkten
we willen de komende tijd en volgend jaar ook op braderies en kerstmarkten gaan staan, maar waar kan ik me zoiets aanmelden , want op google vindt je er niet al te veel over.wie kan me helpen
Re: braderie en kerstmarkten
Dit is ook iets wat ik me afvraag. Heb wel eens gehoord dat de huur van de kramen vaak erg hoog is..?
-
- Bead Believer
http://www.hollandsemarkten.nl/braderie ... =overzicht" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier staan heel veel markten op.
Ik weet niet precies de prijzen voor kramen meer, ik ben gestopt met beurzen en markten maar schrik niet, soms is 75 euro voor 1 dag heel normaal. Daarintegen zijn er ook veel markten waar ze een reductie geven voor hobby-isten.
Hou ook je gratis reclame krant in de gaten, daar staan ook vaak markten in vermeld.
Hier staan heel veel markten op.
Ik weet niet precies de prijzen voor kramen meer, ik ben gestopt met beurzen en markten maar schrik niet, soms is 75 euro voor 1 dag heel normaal. Daarintegen zijn er ook veel markten waar ze een reductie geven voor hobby-isten.
Hou ook je gratis reclame krant in de gaten, daar staan ook vaak markten in vermeld.
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Verzorgings- en bejaardentehuizen organiseren ook wel kerstmarkten voor bewoners/personeel en omwonenden zeg maar. Even bellen of binnenlopen en vragen naar de activiteitenbegeleiding 

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
Iemand ook tips waar je braderieën & kerstmarkten kan terugvinden in België?
Groetjes
Lieselot
Lieselot
-
- Bead Producer
- Contacteer:
Je kunt ook de plaatselijke krantjes in de gaten houden, dan krijg je een beetje een idee wat er bij je in de buurt wordt georganiseerd, en vaak staan er ook tel.nrs bij zodat je je kunt aanmelden....
Irene van der Maas
ja heb me nu al op 3 kerstmarkten aangemeld. dus het schiet al aardig op. 

Bij ons staan ze ook meestal aangegeven in kranten, of borden langs de weg.
Ik begin er niet meer aan. Heb nu een aantal keer gebeld. De ene keer krijg je te horen dat ze geen mensen met sieraden meer willen, de andere keer kost een kraam zoveel geld, dat ik ongeveer mijn hele collectie sieraden moet verkopen om deze kosten er uit te krijgen.
Ik begin er niet meer aan. Heb nu een aantal keer gebeld. De ene keer krijg je te horen dat ze geen mensen met sieraden meer willen, de andere keer kost een kraam zoveel geld, dat ik ongeveer mijn hele collectie sieraden moet verkopen om deze kosten er uit te krijgen.
- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Je zou ook eens kunnen kijken op http://www.koopzondagen.net" onclick="window.open(this.href);return false;
Hierop staan ook alle activiteiten per regio. Dus ook braderiën e.d.
Hierop staan ook alle activiteiten per regio. Dus ook braderiën e.d.
Liefs Romana