24-25 mei 2007 - Spijkeniss

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
MiekeN
Bead Designer
Contacteer:
24-25 mei 2007 - Spijkeniss

Bericht door MiekeN » zo 25 mei 2008 08:51

Ik was gisteren een uurtje op de juwelenbeurs die dit keer in Spijk (vrijwel achter mijn huis, zou ik bijna zeggen) gehouden wordt.

Gek... als ik op zo'n beurs rondwandel kijk ik altijd iedereen vol aan omdat ik op de een of andere domme manier altijd verwacht dat iemand van dit forum me toch eens zal ontdekken! :-)

Klein maar fijn was ie dit keer... ik was er veel te vroeg en moest dus wachten tot ie open ging wat echter wel tot voordeel had dat ik in nog volle voordeelmandjes mocht graaien! *grinnik

Mijn zwart/blauwe V-ketting is door diverse mensen bewonderd en ik heb een paar leuke slotjes kunnen bemachtigen... so: het was goed!

:-)
MiekeN

Lisette86
Bead Believer

Bericht door Lisette86 » zo 25 mei 2008 23:39

Ik ben vandaag geweest en vond het erg leuk! Veel mooie dingen gezien en gekocht. En natuurlijk te weinig dus ik moet bij gaan bestellen :D jeej hahaha. De coninckskraal had echt heeeeeel erg veel dus was er reuze gelukkig. Leuke man ook achter de kraam. Hoop dat ie genoten heeft van de cappuchino die ik hem heb gebracht. Maar ook bij hem moet ik even nabestellen (hoop dat hij dat doet voor mij). Maar was een leuke kleine en overzichtelijke beurs.

Tara
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Tara » ma 26 mei 2008 08:16

Mieke, als ik geen verjaardagsfeestje had was ik zeker gegaan, maar dan had ik nog niet geweten dat jij er ook rondliep (of je moet een bordje omhangen met "IK BEN LID VAN HET KRALENFORUM, JIJ OOK????", :lol:
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Kikkertje
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Kikkertje » ma 26 mei 2008 15:43

Ik ben er ook geweest. Het was gezellig en ik heb nog wat ideetjes opgedaan. Leuke kralen gekocht. Hairpin staat ook op de beurs en die verkoopt mijn sieraden, en dat liep deze keer heel goed :D (viel de laatste tijd nogal tegen, i.v.m het mooie weer).

MiekeN
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door MiekeN » wo 04 jun 2008 13:47

Tara schreef:Mieke, als ik geen verjaardagsfeestje had was ik zeker gegaan, maar dan had ik nog niet geweten dat jij er ook rondliep (of je moet een bordje omhangen met "IK BEN LID VAN HET KRALENFORUM, JIJ OOK????", :lol:
Ik heb er wel eens over gedacht om iets ter herkenning te dragen, maar ja... 99% van wat er op zo'n beurs rondbanjert verklaart je dan voor maf! Hoewel... in mijn geval kan ik ze niet eens kwalijk nemen, zelfs al zou ik geen bord of zo om mijn nek hebben! :-)

Waar is de volgende beurs en wie gaat/staat er ook daadwerkelijk?

:-)
MiekeN

Zus
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Zus » wo 04 jun 2008 14:25

Zo gek is dat niet hoor Mieke. Soms herken ik bezoekers aan hun ketting als ze voor de stand staan en dan vraag ik of ze op het forum zitten. Ik sta dus op beurzen en als ik vrijkaartjes had, moest ik altijd mensen aanspreken of zij die of die was. Nu vraag ik de namen en leg de vrijkaartjes bij de kassa neer.
De eerstvolgende beurs is as weekend in Schiedam en volgende week in Leiden.
Groetjes, Zus

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » do 05 jun 2008 18:37

Hmmm, kunnen we niet een I love kralen.com button maken of zo ;)

Ga je dan naar iets waar veel mensen komen doe je die op (er zijn vast ook wel mensen tegelijk bij de Toppers geweest of zo, dus hoeft niet eens alleen op een beurs ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

MiekeN
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door MiekeN » vr 06 jun 2008 09:21

Ik heb inderdaad net de kortingskaarten voor Schiedam uitgeprint en... taraaaaa:

Afbeelding

De Forumherkenningsbutton 2008!!!!

uitprinten op labelpapier of op papier dat je op kartonnetje plakt et voila! :-)

MiekeN

Zus
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Zus » vr 06 jun 2008 09:43

Helaas ik sta niet in Schiedam, anders had ik je zo herkend :lol:
Groetjes, Zus

Gesloten