HELP ik zoek specifieke kralenkraam v/d kreadoe

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Christel
Bead Fan
HELP ik zoek specifieke kralenkraam v/d kreadoe

Bericht door Christel » zo 30 dec 2007 15:16

Ik ben op zoek naar de naam van een kralenkraam waar ik op de kreadoe kralen heb gekocht. Hij stond in de 2e hal, volgens mij helemaal links tegen de buitenmuur aan. Ze verkochten er alleen kralen in zakjes, 4 zakjes voor 20 als ik het mij goed herinner. VOlgens mij kon je er ook nog draad ed bij krijgen, maar verder alleen zakjes kralen.

Wie weet welk bedrijf deze stand was??? Ik ben nl ontzettend op zoek naar een aantal kralen die ik daar gekocht heb. En ik kan ze nergens vinden!! Misschien heeft iemand nog een plattegrondje??

Zo zie je maar weer, je hebt nooit genoeg gekocht :lol:
Groetjes Christel

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 30 dec 2007 15:22

Staat er geen plattegrond meer op de site van de kreadoe? Met standnummers en namen van standhouders?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Christel
Bead Fan

Bericht door Christel » zo 30 dec 2007 15:40

Nee helaas daar had ik ook al naar gezocht. Plattegrond heeft er volgens mij ook nooit opgestaan (want die verkochten ze daar 8) ) En er wordt alweer gepromoot voor 2008.
Welke kun je alle deelnemers vinden, maar ik het geen idee welke naam het was...
Misschien dat iemand nog ergens zijn plattegrond heeft en voor mij wil kijken?? Maar er moeten toch ook mensen zijn die daar wat gekocht hebben?!
Groetjes Christel

Annelies1958
Bead Dreamer

Bericht door Annelies1958 » zo 30 dec 2007 16:12

Voor je gevonden op de site van Kreadoe 2008 :

de plattegrond en deelnemerslijst van 2007:
http://sites.vnuexhibitions.com/fsmk/im ... pe=1&wf=20" onclick="window.open(this.href);return false;

Het laden van de site duurt even .....

Hoop dat je kan vinden wat je zoekt ... :lol:

Ik zie, dat als je op de link klikt, de plattegrond in het klein wordt ge-opend.(bij mij althans)

Je kan via de site een grotere versie zien:
Ga op http://www.kreadoe.nl" onclick="window.open(this.href);return false; naar bezoekers.
Klik dan op deelnemers en daar op deelnemerslijst.
Groetjes, Annelies

Christel
Bead Fan

Bericht door Christel » zo 30 dec 2007 16:40

chearleader dat ik daar nou over heen gekeken heb!! Super bedankt!!
Ik ga zo direct op onderzoek uit!!! :applaus2:
Groetjes Christel

Gesloten