tips op de Kreadoe?

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Gebruikersavatar
Ilsy81
Bead Dreamer
Berichten:552
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 20:28
tips op de Kreadoe?

Bericht door Ilsy81 » ma 22 okt 2007 18:21

Hoi allemaal,
omdat ik de kralenhobby nu weer echt heb opgepakt heb ik voor het eerst in jaren kaartjes voor de Kreadoe. eusa_dance
lachen1
Op hun site staat een deelnemerslijst.
Heeft iemand een tip waar ik (en iedereen natuurlijk :wink: ) echt naar toe moet: om te kijken, kopen enz

Misschien staat er wel iemand van jullie met een eigen stand? :D
weetniet
Alvast bedankt
(ps: sorry voor alle smily's maar heb er zo'n zin in, hihih. Na alle drukte op het werk)
Groetjes, Ilsy
Al sinds heeeel klein kralenfan, maar pas sinds kort fimo-kralen-fan....
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tara
Bead Designer
Berichten:964
Lid geworden op:zo 19 nov 2006 19:34
Locatie:Rhoon
Contacteer:

Bericht door Tara » ma 22 okt 2007 18:39

Ik heb er ook heeeeel erg zin in, heerlijk alleen maar inspiratie opdoen en weer veeeeeeeel kralen zien. Ik heb niet echt tips voor je, het is maar net wat je mooi vindt :D Oh ja, toch 1 tip: hou je portemonnee op de klip (dat rijmt) Veel plezier in ieder geval
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Gebruikersavatar
Ilsy81
Bead Dreamer
Berichten:552
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 20:28

Bericht door Ilsy81 » ma 22 okt 2007 18:45

Ja, dat van die portemonnee is idd waar.
Maar let ook op echte zakkenrollers. Vroeger waarschuwden ze daar veel voor! (zeker als je je handen vol hebt en niet op je eigen tas kan letten)

Veel plezier :D
Groetjes, Ilsy
Al sinds heeeel klein kralenfan, maar pas sinds kort fimo-kralen-fan....
Afbeelding

Hilde
Bead Intelligent
Berichten:1255
Lid geworden op:di 20 sep 2005 16:59
Locatie:Nijmegen

Bericht door Hilde » ma 22 okt 2007 19:40

Misschien een tip.
Voor ik iets koop vraag ik eerst aan mezelf of ik het echt nodig heb en zo ja wat ik ermee ga doen.
Soms wordt je echt verleid door al het moois dat je ziet en als puntje bij paaltje komt doe je er niets mee.
Ik heb nu nog onaangeroerde kralen lliggen van de Kreadoe van 3 jaar geleden.

Nu heb ik een lijst gemaakt van dingen die ik echt wil kopen. Verder mag ik van mezelf voor € 20,00 spullen kopen die ik niet direct nodig heb maar wel mooi vind.(ja, ja ons bint zunig)
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Pijkie
Bead Dreamer
Berichten:599
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 14:02
Locatie:Utrecht

Bericht door Pijkie » ma 22 okt 2007 21:18

Ik heb nu nog onaangeroerde kralen lliggen van de Kreadoe van 3 jaar geleden.
Haha :D ik ben vorig jaar zo uit mijn dak gegaan, dat ik dit jaar niet meer ga..... Ik kan mezelf altijd voornemen dat ik op mijn geld let, maar dat lukt toch niet...... Met hetzelfde resultaat, dat ik naar kralen van 2 jaar geleden zit te staren.....
Ik ga nu eerst mijn restjes en oude kralen opmaken en / of verkopen en dan pas mag ik weer iets nieuws kopen.... :no2:
Verslavend he die kralen????

Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Bericht door Saskia » ma 22 okt 2007 21:30

Ik kom nooit voorbij de glasshutte zonder kralen te kopen. Kan je zakjes vol scheppen voor weinig. Wel opletten want er zit ook wel b-keus bij. Maar altijd wel de moeite om te kijken vindt ik.

Gebruikersavatar
Erica
Bead Dreamer
Berichten:568
Lid geworden op:wo 28 feb 2007 20:30
Locatie:Duiven
Contacteer:

Bericht door Erica » ma 22 okt 2007 22:15

Ik heb juist spijt dat ik vorig jaar niet meer kralen heb gekocht :roll: :roll:

Ik heb maar heel weinig gekocht (aan kralen dan he :oops: ) zag allemaal mooie metaalkralen waarvan ik dacht, ach die kan ik toch overal kopen....niet echt dus. :cry:

Gesloten