kreadoe utrecht

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
dominique
Bead Interested
Berichten:105
Lid geworden op:zo 21 jan 2007 15:19

Bericht door dominique » zo 21 okt 2007 08:52

ja het is behoorlijk duur we zullen wel zien wat we doen

Pijkie
Bead Dreamer
Berichten:599
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 14:02
Locatie:Utrecht

Bericht door Pijkie » ma 22 okt 2007 21:25

Welke straat woon je dan? Richting de Amsterdamse Straatweg? Of denk ik dan in de verkeerde hoek?
Je denkt de foute kant uit, ik woon in de Kop van Lombok, dus vanaf het Parkplaza naar de jaarbeurs kijken, ietsje naar rechts, daar woon ik, is nog geen 3 minuten lopen.....

En ja, ik kan misschien een centje bijverdienen, ware het niet dat ik heel erg snurk en we een woon annex logeerkamer hebben zonder raam dat open kan, alleen een ventilatieroosterje, misschien kan ik dan nog wel een zakje rocailles kopen....... :D

Is er trouwens nog iemand die bij de duitse mevrouw gaat scheppen en misschien (ik betaal het natuurlijk wel vooruit) een zakje voor mij bij elkaar wil scheppen????( als ze nog dezelfde kralen heeft natuurlijk) Ik ga dit jaar nl. echt niet, moet eerst de rest van mijn kralen opmaken!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 22 okt 2007 21:33

Pijkie schreef:...
Is er trouwens nog iemand die bij de duitse mevrouw gaat scheppen en misschien (ik betaal het natuurlijk wel vooruit) een zakje voor mij bij elkaar wil scheppen????( als ze nog dezelfde kralen heeft natuurlijk) Ik ga dit jaar nl. echt niet, moet eerst de rest van mijn kralen opmaken!
:lol: :lol: :lol: NEE jij moet eerst je kralen opmaken. Wie weet neemt iemand volgend jaar wat voor je mee, maar nu nog niet. :no2: :no: zon1 ;)

Gebruikersavatar
Erica
Bead Dreamer
Berichten:568
Lid geworden op:wo 28 feb 2007 20:30
Locatie:Duiven
Contacteer:

Bericht door Erica » ma 22 okt 2007 22:06

Sandra schreef:
Pijkie schreef:...
Is er trouwens nog iemand die bij de duitse mevrouw gaat scheppen en misschien (ik betaal het natuurlijk wel vooruit) een zakje voor mij bij elkaar wil scheppen????( als ze nog dezelfde kralen heeft natuurlijk) Ik ga dit jaar nl. echt niet, moet eerst de rest van mijn kralen opmaken!
:lol: :lol: :lol: NEE jij moet eerst je kralen opmaken. Wie weet neemt iemand volgend jaar wat voor je mee, maar nu nog niet. :no2: :no: zon1 ;)
nietweten

Pijkie
Bead Dreamer
Berichten:599
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 14:02
Locatie:Utrecht

Bericht door Pijkie » do 25 okt 2007 18:27

Sandra schreef:
Pijkie schreef:
...
Is er trouwens nog iemand die bij de duitse mevrouw gaat scheppen en misschien (ik betaal het natuurlijk wel vooruit) een zakje voor mij bij elkaar wil scheppen????( als ze nog dezelfde kralen heeft natuurlijk) Ik ga dit jaar nl. echt niet, moet eerst de rest van mijn kralen opmaken!


NEE jij moet eerst je kralen opmaken. Wie weet neemt iemand volgend jaar wat voor je mee, maar nu nog niet.

Haha!!!! Dank je voor je moederlijke taal!!! Was mijn eigen moeder maar zo streng, ze heeft me toch overgekregen om volgende week vrijdag te gaan! Nu nog een plan bedenken waardoor ik alleen maar spullen koop die ik echt gebruik!!!

Gebruikersavatar
Erica
Bead Dreamer
Berichten:568
Lid geworden op:wo 28 feb 2007 20:30
Locatie:Duiven
Contacteer:

Bericht door Erica » do 25 okt 2007 19:33

Pijkie schreef:
Sandra schreef:
Pijkie schreef:
...
Is er trouwens nog iemand die bij de duitse mevrouw gaat scheppen en misschien (ik betaal het natuurlijk wel vooruit) een zakje voor mij bij elkaar wil scheppen????( als ze nog dezelfde kralen heeft natuurlijk) Ik ga dit jaar nl. echt niet, moet eerst de rest van mijn kralen opmaken!


NEE jij moet eerst je kralen opmaken. Wie weet neemt iemand volgend jaar wat voor je mee, maar nu nog niet.



Haha!!!! Dank je voor je moederlijke taal!!! Was mijn eigen moeder maar zo streng, ze heeft me toch overgekregen om volgende week vrijdag te gaan! Nu nog een plan bedenken waardoor ik alleen maar spullen koop die ik echt gebruik!!!
Jaja, :doubt: :doubt: en nu moeten wij natuurlijk denken dat je met vreselijk veel tegenzin nu met je moeder meegaat :?: Ik ben niet echt overtuigd :no:

Ik denk dat ik ook vrijdag ga :banaan: , heb al een entreekaart en treinkaart besteld. Zal de duitse mevrouw even influisteren niets aan jou te verkopen :wink:

Gebruikersavatar
Sanne
Bead Dreamer
Berichten:686
Lid geworden op:zo 08 okt 2006 21:43
Locatie:Utrecht
Contacteer:

Bericht door Sanne » do 25 okt 2007 19:48

ik ga er ook heen, ik denk donderdag maar dan doe ik het precies anders om: ik koop vanalles en nog wat dat maar leuk is, achteraf kijk ik hoe ik het wil gebruiken en dan is dan alles heb gebruikt kom ik tot de conclusie toch wel echt alles nodig gehad te hebben zon1
X Sanne
:flirt:

Pijkie
Bead Dreamer
Berichten:599
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 14:02
Locatie:Utrecht

Bericht door Pijkie » do 25 okt 2007 20:18

Ik vind het echt een nachtmerrie dat ik mee moet!!!! :lol: :lol: :lol:

Enne, bij die duitse mevrouw heb ik maar 3 soorten kralen nodig, als ze die nog heef"t tenminste: oranje rocailles, roze (beetje rozekwartsachtig) met oranje "wokkels" en kleine groene kraaltjes..... Dat is dus maar een zakje.....

Waar ik me zorgen over maak is dat scheppen per gram, daar heb ik vorig jaar erg van genoten, mijn bankrekening alleen wat minder!

Heb er wel weer super veel zin in!!!!!!!

Pijkie
Bead Dreamer
Berichten:599
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 14:02
Locatie:Utrecht

Bericht door Pijkie » di 30 okt 2007 19:37

Gaat er iemand morgen al?????

Ben zo benieuwd hoe het dit jaar is! Kan bjina niet wachten tot vrijdag!

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 30 okt 2007 20:04

Hadewijch gaat morgen geloof ik.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Ilsy81
Bead Dreamer
Berichten:552
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 20:28

Bericht door Ilsy81 » di 30 okt 2007 20:38

Ik ga ook morgen....
Heb er zo'n zin in, ik ben er al zeker 4 jaar niet geweest :D :D :D
Groetjes, Ilsy
Al sinds heeeel klein kralenfan, maar pas sinds kort fimo-kralen-fan....
Afbeelding

Pijkie
Bead Dreamer
Berichten:599
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 14:02
Locatie:Utrecht

Bericht door Pijkie » di 30 okt 2007 21:14

Laat je even weten hoe het was?????

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » wo 31 okt 2007 07:02

ik ga idd vandaag :lol:
ben benieuwd
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Hilde
Bead Intelligent
Berichten:1255
Lid geworden op:di 20 sep 2005 16:59
Locatie:Nijmegen

Bericht door Hilde » wo 31 okt 2007 07:07

Ik ga ook vandaag. Heb er helemaal zin in en zit al helemaal in de startblokken.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Bericht door Saskia » wo 31 okt 2007 15:24

Ben erg benieuwd of het de moeite waard is (zal wel want ik koop elke keer weer teveel :lol: ). Ik moet nog even wachten tot vrijdag :wink:

Gesloten