Hobbysalon Mechelen (B)

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gebruikersavatar
Jezziej
Bead Starter
Berichten:60
Lid geworden op:ma 23 jul 2007 14:58

Bericht door Jezziej » wo 12 sep 2007 17:12

ik ga er woensdag heen met de klas en zondag mss met men ma
* You can make me weak when you smile, and tonight the devil wins my soul *

Gebruikersavatar
Emmeke
Bead Discoverer
Berichten:32
Lid geworden op:wo 01 aug 2007 14:35
Locatie:Sint-Niklaas, België
Contacteer:

Bericht door Emmeke » vr 21 sep 2007 18:10

Zo, heb deze namiddag de workshop gevolgd, vond het heel leuk want heb de smaak te pakken! Ga eens uitkijken naar een dragonbreeze :D

(en we hebben trouwens gewerkt met de bril op :wink: indien er nog twijfels waren)
Groetjes, Emmeke

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » za 22 sep 2007 06:40

das al een pluspunt :wink:
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » za 22 sep 2007 07:18

Is het wat de moeite?
Vraagje voor de dames die al zijn geweest.

Gebruikersavatar
veha
Bead Lover
Berichten:452
Lid geworden op:do 22 sep 2005 00:03
Locatie:Borgerhout
Contacteer:

Bericht door veha » za 22 sep 2007 09:55

Ik ben gisteren geweest en het viel best wel mee. Alleen is het aanbod zo groot, en was het toch weer druk zodat je niet echt de kans krijgt om rustig rond te kijken en te kiezen. Met als gevolg, dat ik wel met veel ideeën naar huis gekomen ben, maar met weining materiaal. Ook goed was dat er een heel pak minder kramen met kaartjes en dergelijke stonden dus er was wat meer variatie qua hobby's. Ik heb trouwens prachtige viltcreaties gezien en omdat ik binnen enkele weken een viltworkshop ga volgen heb ik daarvoor ook weeral leuke ideeën opgedaan. :)
Wat wel héél zielig was, was het fameuze knutselpakket waar ze reclame voor maakten, wat volgens ons zeker geen 10 euro waard was zoals ze gezegd hadden, we kregen een kartonnen kadertje, een tube rocailles (knalgeel) en een staafje boetseerklei. :?
groetjes,
Veerle

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » za 22 sep 2007 13:18

Ik ga er waarschijnlijk niet raken dit jaar, jammer :cry:
ipoingtudut

Gebruikersavatar
Emmeke
Bead Discoverer
Berichten:32
Lid geworden op:wo 01 aug 2007 14:35
Locatie:Sint-Niklaas, België
Contacteer:

Bericht door Emmeke » za 22 sep 2007 14:28

Qua sieradenstands viel het best mee vond ik, deze keer inderdaad wat minder kaartjeskramen, wat in ons voordeel is :lol:

Het gratis pakket twv 10 euro vond ik ook eigenlijk wel wat dom: knalgele rocailles (men had beter zwarte of andere neutrale kleuren genomen) en zo'n staafje boetseer waar je niks mee kan, tenzij aan je kinderen geven :roll:

Maar goed, ik heb er toch de hele namiddag vertoefd, en tegen de late namiddag was het best rustig, en kon je heel goed overal rondneuzen :wink:
Groetjes, Emmeke

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » za 22 sep 2007 18:44

Ik ben blij dat ik niet voor de kralen ging want dat was niet de moeite geweest. Deze keer ging ik voor kaartjes en ATC's. Ik heb ook een workshop taarten versieren gedaan en dat was heel leuk. Ook heb ik shadowpainting gedaan en zo'n pakket willen kopen maar de centjes waren op :lol:

Ik heb materiaal voor een kaart of 100 nu :D helaas heb ik niet genoeg kaarten zelf gekocht

Gesloten