Sieradenbeurs in Nijmegen

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 29 feb 2004 19:25

Ik ben ook geweest,
Ik vond het ook tegenvallen.. erg druk en weinig onderdelen. Ook geen bijzondere kettingen zeker Gwen viel tegen... Behoorlijk arrogant is ze ook! Ik heb nog wel het een en andere bij monique gekocht... maar die was binnen een uur door haar mooie spullentjes heen.. We hebben er lang voor gereden... het was leuk maar toch viel het behoorlijk tegen.. het pakeren was bij ons geen probleem...
Maar ben benieuwd of er nog meer mensen geweest zijn??

wend
Bead Starter

Bericht door wend » zo 29 feb 2004 20:08

Ik ben ook geweest en vond het ook enorm tegenvallen. Vooral omdat het veel te druk was met name bij de (slechts!) twee losse onderdelen kramen. Ik had echt geen zin om een half uur met m'n ellebogen te moeten werken om een paar kralen te mogen kopen. Ik stond dus al snel weer buiten, niet voor herhaling vatbaar!

els hopman
Bead Believer

Bericht door els hopman » zo 29 feb 2004 20:59

Wat een toestand daar in de Massinkhal.
Duwen en trekken, elkaar kwaad aankijken en maar graaien!!! Niet veel bijzonders die Gwen en wat een arrogantie! Om inspiratie op te doen kan je veel beter op internet gaan zoeken en surfen, het is daar veel rustiger en je kan beter kijken. En wat een stank van goedkope wierook, bah!
Ik vond het slecht en blij dat ik weer buitenstond.
Wat ik wel heel erg leuk vond om te zien waren de sieraden van fiets binnen banden, erg apart en een leuke variatie op kralen .
De rest van de kramen was niet veel nieuws, kan je overal zien en kopen.
Nooit meer!
Een teleurgestelde Els

Karen
Bead Reader

chagerijnig

Bericht door Karen » ma 01 mar 2004 01:55

Hoi allemaal,

Ik ben dus ook geweest en kan de reacties van de rest onderschrijven. Wel leuk vond ik de stand van ROC Zadkine. Het viel me op dat de meeste standhouders behoorlijk verveeld en chagerijnig uit hun ogen zaten te kijken, waarbij de lieftallige Gwen de boventoon voerde. Ze was heel erg aan het mopperen tegen haar moeder. Het zal haar wel tegen gevallen zijn, want haar sieraden waren bepaald niet de mooiste of apartste die er te krijgen waren. De sieraden waren verder niet veel bijzonders. Ik heb behalve die fietsbanden en de stand van het ROC weinig nieuws gezien.

Al met al zonde van mijn tijd en het toegangskaartje, maar ach ik heb een lekker stukje gefietst in de zon.

Karen

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » ma 01 mar 2004 08:25

Zoals Pienjo al zei, we hebben erg lang in de auto gezeten, jammer dat het tegenviel!!!
Het parkeren en het vinden van de Hal was bij ons niet zo'n probleem en we zijn toch nog wel een poosje binnen geweest. Ik had zoiets ik ben er nu toch dus wil ik het wel even zien ook! Ik heb wat tussenstukjes gekocht bij Monique en ik ga daar zeker nog eens wat bestellen lekker op mijn gemak .. zonder dat getrek en geduw... En bij het Ketteltje ook nog in de rij gestaan en wat gekocht.. verder waren er nog een aantal kraampjes die nog wat losse dingen verkochten je moest er wel goed voor kijken!
Idd Gwen is ??n en al arrogantie.. en niet eens de mooiste sieraden...
Iemand probeerde me nog een setje veterklemmen te verkopen voor ?7.50 hahaha net of ik daar in zou trappen (ze stond namelijk daarvoor nog te verkondigen dat een zakje met 100 stuks ?7 kosste (had ik toevallig opgevangen :wink:
Was wel blij dat ik buiten stond, die wierrook :evil:
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » za 13 mar 2004 20:45

vandaag kreeg ik het volgende mailtje;
Na de eerste zeer succesvolle Sieradenbeurs in Nijmegen op 29 februari hebben wij het genoegen u te informeren over vier nieuw door ons geplande beurzen:

17/18 april: Goes, Zeelandhallen
24/25 april: Leiden, Pieterskerk
29 mei (za.): Spijkenisse, Racketcentrum Halfweg
10/11 juli: Tilburg, IJshal Stappegoor
Ik dacht dat je beurs tegenviel, maar volgens hun niet :lol: :wink:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 13 mar 2004 21:05

Ik kreeg ook dit mailtje, maar na wat ik gehoord heb hier, lijkt het mij niks.

els hopman
Bead Believer

Bericht door els hopman » za 13 mar 2004 21:12

hallo allemaal,
Ik denk dat het aantal bezoekers wel genoeg zijn geweest om meerdere van deze beuzen te organiseren, maar wat er te zien was viel vies tegen. Te veel van hetzelfde. Niets nieuws of spectaculairs. Het entreepotje zal wel de doorslag gegeven hebben! Ik ga niet meer ook al is het weer in Nijmegen.
Els

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » zo 14 mar 2004 11:32

Dit stond wel op hun site over de beurs in Nijmegen
Enquete:

Tijdens de beurs hebben we ook een enquete gehouden onder de bezoekers. Ze konden hierbij een sieraad winnen van GwenDesign (Gwen Winkel) t.w.v. 50 euro. Bij deze danken wij u voor de vele reacties! Uit de enquete bleek onder andere dat bijna 90 % van de bezoekers de beurs naar verwachting vond. De overige 10 % had wat gemist (er waren bijvoorbeeld te weinig kralen voor de hoeveelheid mensen). Uiteraard zorgen wij ervoor dat dit de volgende beurs niet meer voorkomt! Gemiddeld kreeg de beurs van jullie een 7,6. Daar zijn wij voor een eerste keer zeer tevreden mee en het is voor ons een uitdaging om voor een nog hoger cijfer te gaan in de toekomst.
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 14 mar 2004 14:26

vandaag kreeg ik het volgende mailtje;

Quote:
Na de eerste zeer succesvolle Sieradenbeurs in Nijmegen op 29 februari hebben wij het genoegen u te informeren over vier nieuw door ons geplande beurzen:

17/18 april: Goes, Zeelandhallen
24/25 april: Leiden, Pieterskerk
29 mei (za.): Spijkenisse, Racketcentrum Halfweg
10/11 juli: Tilburg, IJshal Stappegoor

Ik ben vorige jaar naar Goes geweest... stelde heel weinig voor vooral als je voor kralen gaat....

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » ma 15 mar 2004 10:10

Er zijn toch mensen van hier die daar gestaan hebben met hun sieraden??? Was de opbrengst goed?? Is het het overwegen waard om er een keertje te gaan staan??
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 15 mar 2004 10:57

er stonden een aantal kraampjes met gemaakte sieraden maar voor onderdeeltjes meot je niet gaan

Irene van der Maas
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Irene van der Maas » di 16 mar 2004 17:38

Ik heb ook mail gekregen over de toekomstige beurzen en heb me aangemeld voor Leiden.
Natuurlijk ga ik met kralen staan.... Ik hoop alleen niet dat ik de enige blijf....
Ik heb nl van de mensen die de eerste beurs in Nijmegen gestaan hebben begrepen dat ze hartstikke goed verkocht hadden....
Ik ga het in ieder geval proberen met m'n kraaltjes..
Irene
Irene's Sieraden en Kralen
Irene van der Maas

Jacqie
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Jacqie » di 16 mar 2004 20:39

Ik heb ook van de week het mailtje gekregen. Ik hoop dat je goed verkoopt Irene!

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 16 mar 2004 20:40

Waar krijgen jullie die mail steeds van? Waar kun je je daarvoor aanmelden??

Gesloten