Wanneer de volgende Kralenshop?
- Christina
- Bead Believer
- Contacteer:
Ja hmmm wanneer is de volgende Kralenshop...???Of loop ik te hard van stapel! :
{
} iemand al suggesties??Kan je wel verzekeren dat 't weer beter is..
en wat voor stad? Ben benieuwd 
Liefs Christina
Love For Beads

Love For Beads

- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
ik snap niet dat jullie geen kralenshopdag hebben georganiseert voor aankomend weekend op de Darling Market?? Moet toch ideaal zijn!!! Zoveel shoppies want wat ik zo tussen neus en lippen door heb vernomen komen er aardig wat met materialen!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- pluisje
- Bead Professional
- Contacteer:
Leuk! Maar dan ga ik carnavallenSorceress schreef:ik snap niet dat jullie geen kralenshopdag hebben georganiseert voor aankomend weekend op de Darling Market?? Moet toch ideaal zijn!!! Zoveel shoppies want wat ik zo tussen neus en lippen door heb vernomen komen er aardig wat met materialen!!
Uh.. volgende keer.... Zo rond de 15 van de maand want dan heb ik nog 't meeste geld
Waar? uh... Alkmaar ofzo? (ik noem maar wat hoor, ben daar nog nooit naar kralenwinkels geweest)

Groetjes Silvia

- Caviaplanet
- Bead Interested
- Contacteer:
- Christina
- Bead Believer
- Contacteer:
Ja Alkmaar lijkt mij ook wel watpluisje schreef:Leuk! Maar dan ga ik carnavallenSorceress schreef:ik snap niet dat jullie geen kralenshopdag hebben georganiseert voor aankomend weekend op de Darling Market?? Moet toch ideaal zijn!!! Zoveel shoppies want wat ik zo tussen neus en lippen door heb vernomen komen er aardig wat met materialen!!
Uh.. volgende keer.... Zo rond de 15 van de maand want dan heb ik nog 't meeste geld![]()
Waar? uh... Alkmaar ofzo? (ik noem maar wat hoor, ben daar nog nooit naar kralenwinkels geweest)
Liefs Christina
Love For Beads

Love For Beads

- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik wil me er niet mee bemoeien (maar doe het wel
), waarom gaan jullie niet naar Amersfoort? Daar is maar 1 winkel die de moeite waard is (Kraaloog), maar die is echt zooooo gaaaaaaaf! En je kunt er met meerdere mensen je kont keren, dat lukt je in de 2 kralenwinkels in Alkmaar echt niet hoor! De winkels in Alkmaar zijn leuk hoor, echt waar, maar bij 't Palet sta je met 3 mensen echt wel elkaar te verdringen, en bij Soho net zo goed. Bij Kraaloog kan je met z'n twintigen nog goed alles bekijken. Het is maar een tip......
En dat is wel een goeie haha...ik woon zelf in Amersfoort...tis echt idd een grote winkel...en ze hebben er dingen die ik nog nooit ergens anders heb gezien...kraaloog is wel iets duurder maar ja dat moet je er maar voor over hebben....mochten jullie deze kant op komen wil ik wel mee om jullie de weg te wijzen