poll: welke stad in Belgie
op http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=2818" onclick="window.open(this.href);return false; is er voorgesteld een 'weekend' samen naar belgie te gaan. we gaan dan met zijn allen op een vrijdag, pikken daar een hotel en gaan zaterdag weer terug. bij deze dus zoals afgesproken de poll: naar welke stad ga je het liefst?
Laatst gewijzigd door Sandra op wo 18 feb 2004 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Euh,
Misschien is het handig er per stad achter te vermelden hoeveel kralen winkels er zijn. Voor dat we gaan stemmen.
Daarnaast de Ardennen is niet een stad maar een streek.
Ik denk dat het hierbij belangrijk is dat er eventueel mensen zijn die dan met de auto komen en ook wel ons rond willen rijden, met deleing van de brandstof kosten natuurlijk.
Anders denk ik zelf dat de ardennen geen goede optie is.
Groetjes Dieuwertje
Misschien is het handig er per stad achter te vermelden hoeveel kralen winkels er zijn. Voor dat we gaan stemmen.
Daarnaast de Ardennen is niet een stad maar een streek.
Ik denk dat het hierbij belangrijk is dat er eventueel mensen zijn die dan met de auto komen en ook wel ons rond willen rijden, met deleing van de brandstof kosten natuurlijk.
Anders denk ik zelf dat de ardennen geen goede optie is.
Groetjes Dieuwertje
Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Euh, in Brussel is er meer dan 1 kralenwinkel hoor, ik kan er zelf zo meteen 3 bedenken (La fourmi, Nenuph'art, Art Home). Is wel niet echt in het centrum, dus moet je wel tram e.d. nemen, maar wel haalbaar evt.
Als jullie gaan wil ik best ook eens een dagje komen!
Ik ga als ik even tijd heb even op zoek naar een site die per provincie (of stad?) alle kralenwinkels verzameld heeft, kan jullie wel van pas komen denk ik.
Als jullie gaan wil ik best ook eens een dagje komen!
Ik ga als ik even tijd heb even op zoek naar een site die per provincie (of stad?) alle kralenwinkels verzameld heeft, kan jullie wel van pas komen denk ik.
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Dit is de site die ik bedoelde, staan wel enkel de adressen van Brussel en Walloni? op http://users.skynet.be/louloumania/Adre ... gasins.htm" onclick="window.open(this.href);return false;