vraag rhambeurs Gent

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Gebruikersavatar
Fanny
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:ma 24 jul 2006 13:57
Locatie:Gent/Belgie
Contacteer:
vraag rhambeurs Gent

Bericht door Fanny » ma 11 jun 2007 11:29

Hallo

Ik zou eind september op de rhambeurs staan in Gent(belgie) Ik heb alle info gekregen en moet nog enkele dingen doen( de opvang van de kinderen onder andere)))) en dan schrijf ik me in maar heb toch nog een vraagje voor de hobbyïsten. Ik zou er gaan staan met mijn collectie maar niet alleen over mijn juweeltjes en mijn servettencreaties. Maar ik dacht ook om kleine workshops te geven maar dan met pakketjes waar ze uit kunnen kiezen. Ik vraag me af of dat eigenlijk wel mag, workshops geven als hobbyïst? Want dan verdien je toch geld? Die mensen zeggen dus dat dat geen probleem is maar ik vraag me af of er mensen dat al eens hebben gedaan. Ik zou dus basiskettingen voor zowel volw. als kinderen geven maar dan pakketjes maken met hetgeen ze nodig hebben. Ik heb veel kralen maar niet genoeg om zomaar aan de mensen te zeggen van ik verkoop mijn gerief)))))) iK wil wat leven in mijn stand brengen zodat ze me me zin en even willen komen kijken))))
Een mevrouw zei me dat ik er niet teveel mag verwachten en als hobbyïst geen kaartjes te leggen met uw gegevens kwestie van controle, maar op mijn site staat er dus niks van prijzen .... ik toon mijn creaties en heb erbij gezet bij vragen mail gerust dus der staat nergens hoe dan ook dan ik iets verkoop, zou ik het dan wel mogen doen?????

Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

dekker
Bead Professional
Berichten:1621
Lid geworden op:di 26 jul 2005 17:59
Locatie:harderwijk

Bericht door dekker » ma 11 jun 2007 11:35

als de prijs voor de workshop de prijs van de kralen en benodigdheden is, dan verdien je er toch geen geld aan?

ik vind het wel een goed idee trouwens, zo´n pakketje geven ipv de mensen zelf de kralen uit te laten zoeken. scheelt jou erg veel tijd, en misschien ook wel rommel omdat ze het in het verkeerde vakje terugleggen.

je creaties showen is een manier van reclame maken. als mensen er geinteresseerd in zijn vraag je om hun gegevens en stuur je het sieraad na de beurs toch op? beetje moeilijk om dat te controleren lijkt me :wink:
Groetjes Marit

Gesloten