Weekendje antwerpen of brussel?

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Marije
Bead Fan
Contacteer:
Weekendje antwerpen of brussel?

Bericht door Marije » zo 15 feb 2004 15:36

Hoi,

ik zat met Marije op msn te kletsen...en het leek ons leuk om een keer met een groep(je) een weekendje naar antwerpen of brussel te gaan...kralenwinkels af en gewoon gezellig doen haha.
En dan zo rond de zomer...als de mensen die naar school gaan vakantie hebben...verder is er nog niks gepland of bekeken ofzo...vroeg me gewoon af of er mensen zijn die dit eventueel zouden willen :)

xxx Marije

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » zo 15 feb 2004 15:41

Lijkt me leuk, maar persoonlijk ga ik dan wel voor 1 overnachting ;-)
Vna zaterdag op zondag ofzo...? :D
Afbeelding Groetjes Marije

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » zo 15 feb 2004 15:43

Ja maar zou je dan nie beter vrijdag op zaterdag kunnen doen? aangezien zondags de winkels dicht zijn...zo heb je wat aan beide dagen :)

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » zo 15 feb 2004 15:46

Ik vind het ook een leuk idee maar ben dan ook voor vr op za!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » zo 15 feb 2004 15:56

ja kan op zich wel...maar ik moet op vrijdag altijd werken dus ik weet niet of ik dan mee kan...
:wink:
Afbeelding Groetjes Marije

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 15 feb 2004 16:10

Lijkt me op zich leuk :D , maar ligt er wel een beetje aan wat we dan gaan doen. Ik ben niet iemand die 's avonds in een caf? gaat hangen :( En of mijn 50+ moeder ook mee mag ( :oops: ), zij maakt ook veel kettingen dus ik denk wel dat ze ook mee wil als we kralenwinkels gaan bezoeken. En als ik mee ga, dan kies ik ook voor vr op za. Dus vrijdagochtend reizen, en zaterdagavond naar huis.

Esther

Dieuwertje
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Dieuwertje » ma 16 feb 2004 11:44

Hee marije's,

Wat een leuk idee.
Lijkt me leuk om mee te gaan
Van vrijdag op zaterdag vind ik een goed idee maar ook zaterdag op zondag vind ik prima.
Groetjes,

Dieuwertje

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 16 feb 2004 12:34

Esther schreef:Lijkt me op zich leuk :D , maar ligt er wel een beetje aan wat we dan gaan doen. Ik ben niet iemand die 's avonds in een caf? gaat hangen :( En of mijn 50+ moeder ook mee mag ( :oops: ), zij maakt ook veel kettingen dus ik denk wel dat ze ook mee wil als we kralenwinkels gaan bezoeken. En als ik mee ga, dan kies ik ook voor vr op za. Dus vrijdagochtend reizen, en zaterdagavond naar huis.

Esther
waarom zou ze niet mee mogen? ze is een kralenkip dus.... ;) ikzelf ben goed bevriend met Marijke, die in Engeland woont, ze is zelfs iets ouder dan mijn moeder, maar ja, als je beiden een kralenkip bent... :lol: :wink: ikzelf vind het juist leuk dat leeftijd niet uit maakt bij zo 'n hobby. kijk maar naar de belgen die binnenkort samen gaan winkelen, ook tiffany gaat mee, en zij is weer veel jonger dan de rest.

ikzelf ga ook wel mee denk ik, lijkt me wel gezellig. :)

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » ma 16 feb 2004 14:31

Ik heb opzich ook wel interesse, maar moet wel een datum weten als het zover is en kan ik aangeven of ik werkelijk meekan.......
Veel liefs,
Marlies

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » ma 16 feb 2004 18:12

Waarom zou je 50+ moeder niet meemogen, dan kan ik hier ook wel ophoepelen.
Sorry maar ik vind het een rare vraag.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 16 feb 2004 18:48

Hoi Hennie, ik vraag het omdat het om 2 dagen gaat, en omdat de meeste mensen die hier komen toch zo'n beetje tussen de 20 en 35 jaar zijn. Jij bent op het forum volgens mij best een uitzondering hoor Hennie. En dat ze er op de kralenmeeting bij is vind ik toch wel iets heel anders dan 2 dagen met elkaar optrekken. Maar ik begrijp het, ze mag mee :)

Wie gaat het organiseren?
Welke datum?
Welke stad?
Welk hotel (en wie gaat het boeken)?

Esther

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » ma 16 feb 2004 19:23

1 nachtje?
Ja, dat overleef ik nog wel :roll: hihi
Heb in 't verleden namelijk straatvrees gehad en vind 't sinds dien soms moeilijk om een weekendje weg te gaan met 'vreemden' ergens waar ik nog nooit ben geweest.
Maar het lijken me wel 2 hele mooie steden!!!

Dussuh... ik denk wel dat ik mee ga!
En bij deze... nu weten jullie dat ik 't soms wel spannend kan vinden dus kunnen jullie me dan ook wel steunen als 't nodig is he? :bid: :wink:
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » ma 16 feb 2004 19:27

Ja ik ben helemaal niet op zoek geweest naar info...wilde eerst eens kijken of er animo voor is...

Welke stad weet ik nie...ik heb van beide steden geen flauw idee wat er is...al is antwerpen wel dichterbij...

Datum lijkt mij t handigst ergens in juli...dan hebben de meeste mensen die met school te maken hebben vakantie....

En hoe gaan we erheen dat is ook nog de vraag....

Maar leuk dat jullie t leuk vinden :lol:

xxx Marije

ps: ik wil t wel gaan organiseren en info opzoeken enzo...maar wat hulp zou welkom zijn :)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 16 feb 2004 19:32

klein tipje: misschien is het leuk als het voor 16 juli is? wie weet zijn er wel een aantal studenten die ov-jaarkaart hebben, en ov-jaarkaart is na 16 juli niet meer geldig. ;)

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 16 feb 2004 19:37

Marije, ik wil best helpen met organiseren hoor, maar ik ga voor niemand geld voorschieten. Dus als ik bijvoorbeeld moet helpen met boeken, dan moet iedereen die mee wil vantevoren geld naar mij overmaken (maar ik neem aan dat niemand dat een probleem vindt).

Ik ben een aantal jaren geleden in Antwerpen geweest, en heb toen in een Campanile hotel gelogeerd. Het ligt vlak bij de snelweg, maar ook op loopafstand van het treinstation. En de tram is er ook vlakbij. Ik weet alleen niet of er kralenwinkels zijn die de moeite waard zijn. Toen ik er was waren er 2, en ik vond ze niet leuk :(

Brussel vind ik persoonlijk geen leuke stad, maar misschien kunnen we Gent of Luik ofzo kiezen? Misschien staan er winkels in de gouden gids van Belgi??

Laat het me maar weten als ik wat kan doen.

Esther

Gesloten