Tips voor een hobbybeurs?

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Piërra
Bead Believer
Berichten:292
Lid geworden op:ma 28 apr 2003 13:47
Locatie:Wognum (Noord-Holland)
Tips voor een hobbybeurs?

Bericht door Piërra » za 14 feb 2004 12:16

Hallo allemaal!
Long time no write :cry: . Ik ben erg druk bezig met de voorbereidingen om op een hobbybeurs te gaan staan. En het is bijna zo ver, morgen sta ik op de hobbybeurs Opmeer Creatief in Op stap Hoogwoud. Ze verwachten zo ongeveer 1000 bezoekers, de toegang is gratis.
Ik denk dat ik alles geregeld heb, maar wie weet hebben jullie nog tips waar ik nog helemaal niet aan gedacht heb????
Ik heb twee mooie witte/cr?me, lange doeken van satijn en voile (1,50 bij 3 meter). Er zijn stoelen aanwezig. Ik heb van de baas van mijn moeder hele mooie zwarte busti?res, armbanden standaards en nog meer decoratiemateriaal te leen gekregen. Ik weet mijn opstelling al (staat al sinds donderdagmiddag op mijn eettafel ha ha :D ). Ik heb cadeauzakjes, plakband, schaar, prijskaartjes, etc. gekocht en mee. Wat ben ik nog vergeten?????
Alvast bedankt!!!!
Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 14 feb 2004 12:24

klinkt leuk! heb je een digitale camera? zo ja, maak eens een foto van je opstelling en mail het naar me, dan zet ik het wel op het forum, ben nogal nieuwsgierig hoe het eruit ziet. ;)
voor de rest....rekenmachine? knutselspul zodat je kan knutselen als je niets te doen heb? niet zozeer om je bezig te houden, wel dat ze dan misschien sneller komen kijken wat je aan het doen ben? visitekaartjes? dat schiet mij nu in ieder geval te binnen....

Gebruikersavatar
Carola
Bead Believer
Berichten:222
Lid geworden op:za 08 feb 2003 14:23
Locatie:Sprang-Capelle

Bericht door Carola » za 14 feb 2004 12:35

Iets wat ik op mijn eerste hobbybeurs vergeten ben is een SPIEGEL. Echt een ramp als je die vergeet.
Veel succes op de beurs!!!
Liefs Carola

Piërra
Bead Believer
Berichten:292
Lid geworden op:ma 28 apr 2003 13:47
Locatie:Wognum (Noord-Holland)

Bericht door Piërra » za 14 feb 2004 13:21

Bedankt voor jullie snelle reacties. JA!!! Een spiegel heb ik aan gedacht, twee kleintjes. Rekenmachine, is nog een goede! Hobbyspulletjes wilde ik ook al meenemen. Visitekaartjes ben ik nog bezig om te ontwerpen, hoop dat dat nog lukt voor morgen. Ik vind het wel spannend hoor!!! Ik heb geen digitale camera helaas, maar ik maak wel gewone foto's die ik dan misschien kan inscannen. Dan laat ik jullie toch nog zien hoe het er uit ziet. Meer tips????? Ze blijven welkom!!!
Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...

Gebruikersavatar
N
Bead Producer
Berichten:1110
Lid geworden op:vr 06 feb 2004 09:40
Contacteer:

Bericht door N » za 14 feb 2004 15:36

Wisselgeld (veel kleingeld), wat te drinken/eten (als je het daar niet kunt krijgen), misschien een kaartje wat je op je stand kunt leggen met daarop"ook op bestelling" o.i.d., plastic zakjes (voor als men veel koopt :wink: en zelf geen tas bij zich heeft), een formulier waarop je in kunt vullen wat je allemaal verkocht hebt en natuurlijk veel goede zin! :)
Heel veel plezier! :D
Groetjes, Nicole.

Gebruikersavatar
Jacqie
Bead Producer
Berichten:1173
Lid geworden op:vr 03 okt 2003 10:53
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Bericht door Jacqie » za 14 feb 2004 15:53

Nou het klinkt allemaal leuk! Heel veel succes en natuurlijk heel veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
Fester
Bead Addict
Berichten:2122
Lid geworden op:zo 14 sep 2003 16:30
Locatie:Nederweert
Contacteer:

Bericht door Fester » za 14 feb 2004 17:01

Hey Pierra. Succes! Klinkt hartstikke goed allemaal! :wink:
Wat tips betreft, ik zou niets meer kunnen verzinnen.. Ik heb zelf ook geen ervaring hierin.

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » za 14 feb 2004 18:04

Veel succes. Wisselgeld, spiegel, verpakkingsmateriaal, visitekaartjes, prijskaartjes ( er zijn ook mensen die niets vragen ( niet durven) als er geen prijs bij staat), materiaal om kettingen langer te maken of eventueel in te korten.
Dit weet ik dus als ik op een marktje staat.

siranda
Bead Discoverer
Berichten:29
Lid geworden op:za 13 dec 2003 13:04
Locatie:zwolle

Bericht door siranda » za 14 feb 2004 18:35

heel veel plezier morgen, ik sta volgende week op de crea dagen met linda en heb ook alles al klaar staan. echt meer tips kan ik niet verzinnen, misschien nog een kistje voor je geld.

groetjes siranda

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Bericht door Ellen » za 14 feb 2004 18:48

Veel succes. Toi-toi-toi :D
Groetjes Ellen.

Piërra
Bead Believer
Berichten:292
Lid geworden op:ma 28 apr 2003 13:47
Locatie:Wognum (Noord-Holland)

Bericht door Piërra » za 14 feb 2004 19:48

Bedankt allemaal voor jullie tips en succeswensen! Ik heb er echt onwijs veel zin in. :D :D :D Heb vanmiddag nog mijn visitekaartjes af kunnen maken. Ik heb die leuke plakbloemetjes van de Zeeman (was een tip van iemand, ik weet niet meer wie??) erop geplakt, staat echt onwijs leuk. Aan de voorbereidingen kan het in ieder geval niet liggen. Ik laat jullie wel weten hoe het geweest is! :D :D Duimen jullie voor mij??? :oops:
Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 14 feb 2004 19:53

ik zal duimen! ;) en je hebt toch wel je cilinder kettingen al ingescand he? ben nieuwsgierig. ;)

Debby
Bead Lover
Berichten:446
Lid geworden op:do 28 aug 2003 10:33

hobbybeurs

Bericht door Debby » za 14 feb 2004 21:24

hoi hoi

mischien nog niet te laat...

heel veel suc 8

groetjes

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » za 14 feb 2004 22:03

Pi?rra heel veel succes morgen. Geniet ervan en laat ons weten hoe het geweest is he!! :D
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » za 14 feb 2004 22:23

heel veel succes morgen Pierra!! vergeet ook geen plastic tasjes voor als mensen meer als 1 ketting kopen bijv. je hele kraam leegkopen ;) hahaha
doeiiiiiiiiiiiiiiii
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

Gesloten