Hallo
Morgen ga ik met een vriendin naar de creativa, ben benieuwd. Zal het jullie zeker laten weten hoe het is geweeest)))
Fanny
Creativa Brussel
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))
-
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik ben reeds geweest en was zooo moe. Ik heb niet zo heel veel gekocht (tot mijn grote verbazing haha) maar heb véél gezien. Ik heb me wel een starterspakket aangeschaft om eens te experimenteren met silverclay.Maar das iets wanneer de meisjes op kamp gaan binnen 14 dagen haha.
Voor de rest was het aangenaam maar héééél druk!!!!!
Moest het haalbaar zijn (nu niet) zou ik zeker nog eenns gegaan zijn want zou nu wél meer gekocht hebben haha/
Fanny
Moest het haalbaar zijn (nu niet) zou ik zeker nog eenns gegaan zijn want zou nu wél meer gekocht hebben haha/
Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
iedereen raadt aan om eerst een workshop te volgen met silverclay, omdat het zo vreselijk kostbaar is. hoop dat je dat ook zal doen, anders kan je veel geld verspillenFanny schreef:Ik ben reeds geweest en was zooo moe. Ik heb niet zo heel veel gekocht (tot mijn grote verbazing haha) maar heb véél gezien. Ik heb me wel een starterspakket aangeschaft om eens te experimenteren met silverclay.Maar das iets wanneer de meisjes op kamp gaan binnen 14 dagen haha.
Fanny

Groetjes Marit