17 en 18 maart Sieradenbeurs Nijmegen

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Gebruikersavatar
AstridQ
Bead Starter
Berichten:64
Lid geworden op:ma 22 nov 2004 21:47
Locatie:Nijmegen
17 en 18 maart Sieradenbeurs Nijmegen

Bericht door AstridQ » za 10 mar 2007 10:16

Ik heb de aanplakbiljetten al zó vaak gezien; heb er al zó vaak heen gewild; denk dat 't er volgende week maar eens van moet komen! Heb alleen geen enkel idee of zo'n beurs een beetje leuk is, of het de moeite waard is.. Mensen al vaker hierheen geweest? Of mensen die volgende week ook erheen gaan?
Neem me mee...
Met jou!

Gebruikersavatar
ger
Bead Fan
Berichten:304
Lid geworden op:do 10 feb 2005 16:22

Bericht door ger » za 10 mar 2007 16:02

Hallo Astrid,

Ik ga wel eens naar de sieradenbeurs in Nijmegen. Ik vind het per keer anders. De ene keer leuker dan de andere, maar altijd wel de moeite waard om te proberen. Als je in de buurt woont, zou ik het zeker doen.

Gebruikersavatar
Erica
Bead Dreamer
Berichten:568
Lid geworden op:wo 28 feb 2007 20:30
Locatie:Duiven
Contacteer:

Bericht door Erica » za 10 mar 2007 17:11

Als je zondag 25 maart naar de sieradenbeurs in Arnhem (Eusebiuskerk) gaat is het zeker de moeite waard :lol: :lol: want dan hebben Vicky en ik er een kraampje.

Groetjes Erica

Hilde
Bead Intelligent
Berichten:1255
Lid geworden op:di 20 sep 2005 16:59
Locatie:Nijmegen

Bericht door Hilde » za 10 mar 2007 22:30

Vorig jaar ben ik naar de sieradenbeurs in Nijmegen geweest. Ik vond het zeer de moeite waard.
Maar ja, het was mijn allereerste sieradenbeurs, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

Misschien ga ik volgende week ook wel even kijken. Ik heb alleen nog geen borden zien staan. Is het weer in de Jan Massinkhal?
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Gebruikersavatar
AstridQ
Bead Starter
Berichten:64
Lid geworden op:ma 22 nov 2004 21:47
Locatie:Nijmegen

Bericht door AstridQ » zo 11 mar 2007 21:36

Ja, het is weer in de Jan Massinkhal inderdaad. Kortingsbon kan je volgens mij uitprinten op http://www.sieradenbeurs.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Neem me mee...
Met jou!

Gesloten